Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ecchooooooooooo, ben je nou bevallen Miepiiieeeeee!!!!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ben ook erg benieuwd. Ze gaf al wel aan dat ze het waarschijnlijk eerst met een vetertje gingen proberen, volgens mij kan dat dan nog best wel een tijdje duren.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Judith, ik had het pakketje ontvangen. Superleuke slippertjes, alleen Lianna past er nog net in, maar vind ze niet lekker zitten. Ik bewaar ze nu dus voor Jorja, die kleurtjes lijken me niet zo geschikt voor Yosyp.

4. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen tot 9.30 uur! Daarna hebben we in de tuin geluncht. Mijn man is gaan vissen en ik ben met fayenna naar de beestenboel geweest.
    Hier in het bos ligt een ‘park’ voor bejaarden, gehandicapten, en kinderen met lichamelijke of geestelijke problemen. Ze hebben daar ook een ontspanningsplek gemaakt die voor iedereen toegankelijk is. zo komen kindjes die niet gehandicapt zijn in aanraking met kindjes die wel gehandicapt zijn en vice versa. Ze hebben ontzettend veel dieren die je mag aaien, borstelen enz in een groot weiland, ponyrijden, een pipo-dorp, een speeltuin, een mega zandbak enz.

Over eten: fayenna eet altijd met ons mee. Ik probeer dan ook wel altijd verantwoord te koken, dit is voor mijn man namelijk van groot belang. Ik kook nooit iets anders voor fayenna, ze kan mee eten met ons en anders eet ze niet.
    Klinkt erg hard, maar door dit consequent te doen is er nu bijna niks wat ze niet eet. Ze heeft namelijk weinig keus als ze honger heeft.
    Fayenna heeft trouwens nog nooit een potje gehad. Als ik er nu over nadenk vind ik dat eigenlijk best knap!

Over foto’s: ik heb van de hema roze fotoklappers met foto insteekhoezen. Als ik een stuk of 100 foto’s heb laat ik ze afdrukken en duw ze in de klapper. Niet veel werk en zo wordt het tenminste wel bijgehouden. Mijn moeder is nu nog foto-albums aan het maken van mijn jeugd ;)

@ juud: mogen jullie alweer gaan babydansen? Of moet je gewoon altijd om de twee dagen?
    Fayenna vind haren wassen geen probleem. Hoe vaak was je haar haren en doe je dat dan met echte shampoo?
    Heerlijk vlot koppie heeft giulia met korte haren

@ schatje: en hoe gaat het met djayden?

@ carmen: heb je de post inmiddels ook ontvangen?
    Wat fijn dat tess zich meteen op haar gemak voelde!

@ binna: is er een reden voor dat jullie vaak ongezond eten?

@ marleen: en hoe gaat het bij jullie na het gesprek met jeroen?

@ chantico: in verse ananas zitten vezels, maar ananas uit blik? Geen idee wat er met vezels gebeurd als het product geconserveerd wordt. Fayenna krijgt binnen 5 minuten diarree als ze verse ananas eet.

@ happy: heb je al eens aardappelkroketjes geprobeerd?

@ alieke: jij maakt echt vaak lange dagen he? Maak je dan niet veel meer uren dan je contract? En vind je dat niet vervelend.
    Wat leuk dat je ook op het ‘ik-wil-graag-zwanger-worden-lijstje’ wil! Wel graag onderaan aansluiten aub ;)

Miepie: spannend zeg! succes!

@ denice: volgens mij heb je voorjaarskriebels in combi met nesteldrang haha

@ vogeltje: beterschap voor toby!

@ sjorsje: jeetje wat een nacht mij zou je echt op kunnen vegen. Knap!
    Bedoel je het meubel van de trofast serie? Bovenop commode erin opbergbakken?
    Jeetje 50 kg kwijt, super knap zeg!

@ Jenny: bevalt het kunstgras? Hoe kun je het eigenlijk schoon maken. En voelen de sprieten niet hard aan haha?

5. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    @ jenny: heb je trouwens een foto van het steigerplanken bed van mylan? als je deze wil laten zien zou je me die dan eventueel kunnen mailen?

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi,

Luna ligt nog in het zkh, dus ik sjees weer op en neer tussen milan en Luna.. ze heeft wondjes in haar slokdarm gekregen van het maagzuur, dus vandaar erg veel pijn bij het drinken, echt zo sneu. :( maar gelukkig begint de ophoging van de medicatie in combinatie met de pijnmedicatie goed zijn werk te doen en nu drinkt ze haar flessen weer een stuk beter. vandaag even geen pijnmedicatie gehad maar dit lijkt ze toch nog nodig te hebben om beter te kunnen drinken en zo kunnen de wondjes dan beter genezen. als ze het verder dan goed blijft doen mag ze misschien morgen naar huis. :)

hoe is het met de hoogzwangere dames kim en miepie?

liefs rebbel

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Rebbel ik hoop dat het snel beter gaat met Luna.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ik zwaai ff snel want ga zo boodschappen doen!
    pfff ben zo kapot :(

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben weaps gegeten en Silver ook

@shanai omdat ik het soms makelijker vindt en ik in het wiekend niet van groenten hou maar door de weeks eten we altijd gezond. Al is het soms in vorm van pasta of nasi maar dan gaat er wel groenten door
    Mag ik vragen waarom je het zo knap vindt dat je moppie geen potjes heeft gehad. Vindt hè potjes zo slecht dan ?

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Rebbel, ah arme meisje. Ik hoop dat ze dit snel onder controle hebben en ze lekker mee naar huis mag met jullie. Heb je je ziekgemeld voor je werk?

@Sjorsje, echt zo knap zoveel afvallen. En alles richting de 67 is meegenomen toch?

Verder weet ik het niet meer. Oja, hier eten ze prima fruit, groente is een drama. Maak me er niet druk meer om, extra vitamines en klaar. Verder moeten ze eten wat wij eten en eten dan nu vaker pasta enz.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hee weer een ouderwetse reageeractie van Shanai!!!! leuk leuk leuk, klinkt trouwens super die kinderboerderij. Wat doet je vriend/man eigenlijk voor werk dat hij regelmatig vrij is doordeweeks?

Het kdv belde of we Roos wilde halen, ze had/heeft koorts. Haar nichtje Demi die ook bij haar op het kdv zit, zit van top tot teen onder de waterpokken. Roos heeft er nu nog 2 dus dat zal wel uitbreken.
    Ik heb wel onwijs het idee alsof ze ineens weer een onwijze sprong heeft gemaakt. Ze kletst ineens heel veel. Kan mij geconcentreerd gaan aaien of zit gewoon gezellig op de bank terwijl ze eerst geen second zat.

Ben heel erg benieuwd naar Miepie, hoop echt dat ze een prettige (voor zover dat kan) bevalling gaat krijgen

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier niets noppes nada!

laatste keer klagen :

IK BEN HET ZAT EN WIL MIJN BABYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY NU!!!!!!!!!!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik, dikke knuff!!! Vervelend hoor!

Juudje, hoe komt dat dat je zo kapot bent? Knuff!

Shanai, weer mijn respect! Leuk dat jullie lekker naar kinderboerderij geweest zijn! Jeslyn heeft niet zo lang potjes gehad, ik was dolblij dat ze eindelijk met ons kon mee eten.

Lauwie, geef je Otje nog borstvoeding, hoeveel keer per dag?

Petra, knuff voor Roos als ze toch water pokken krijgt en ook voor Demi een knuff van ons.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jorja zit nu bij ons wel aan de potjes, maar zodra het kan gaat ze over op ons eten. Lianna en Yosyp krijgen heel af en toe een potje, bv als wij uiteten gaan en ze anders niks zouden hebben.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Geinig, Jeslyn deed met haar vinger op tong om te likken en dan bladzijde van boek ff omslaan!! haha!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Linka wat schattig.

Happy had jij de lijst eigenlijk nog bijgewerkt?

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik had het ook even over mezelf... Bij mij werkte het strippen als en trein.

18. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Sjorsje wauw zeg wat een gewicht verlies zeg, mag ik vragen hoelang je erover gedaan hebt?

@ Mik ik hoop echt dat je snel je baby kunt vasthouden.

@ Rebbel fijn dat de pijnstilling helpt hopelijk knapt ze nu snel op

@ Linka wat knap van Jeslyn.

Verder weet ik het even niet meer

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje, dat is met afgelopen pasen 7 jaar geworden. Heb in de tussentijd wel zo'n 4 jaar stil gestaan.

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shanai; super weer zo'n reageeractie!
    En ik maak inderdaad regelmatig lange dagen, maar dat hoort er dus bij. En alles zit bij het salaris inbegrepen, het grote nadeel van het onderwijs. En er blijft altijd heel veel te doen. Ben vrijwel nooit klaar helaas. Maar ik vind mijn werk super, al baal ik wel eens van de lange dagen. Maar gelukkig is het voor nu weer even afgelopen. Er staat weinig meer op de agenda voor de komende tijd. Enne, ja hoor ik sluit onderaan aan. Het kriebelt wel bij mij, maar in mijn achterhoofd hou ik er rekening mee dat ik snel zwanger kan zijn. Bij Danique de eerst x raak en dan te bedenken dat we ook maar 1x hadden geklust. Dus ik wil niet te snel stoppen met de pil, aangezien ik dan sneller dan gepland zwanger kan zijn. Tuurlijk weet ik dat het ook anders kan gaan dit keer, maar ik hou er toch rekening mee.

Miepie is vast zoals ik had voorspeld bevallen vnmiddag ;)
    Ik hoop het voor je hoor, en anders dat jullie mannetje snel komt!

Mik; hopelijk komt het snel op gang meid. Jullie kleine wondertje!

Groente eten; wij eten wel geregeld groente eigenlijk. Maar toch ook 1x in de week patat of pannenkoeken. En dan eet Danique ook gewoon mee. Ze is nu helemaal verzot op pannenkoeken. Bij alles wat we eten zegt ze pannenkoeken!!! Hebben we zaterdag gegeten en vond ze echt heerlijk! Vanavond kon ik het niet redden om eten te maken en het duurde Danique te lang. Dan doe ik gauw voor Danique een peutermaaltijd in de magentron en klaar :D

Danique loopt nog heerlijk rond, straks maar naar bed brengen, maar mevrouwtje is nog pogingen aan het doen tot poepen, dus wacht maar heel even af of het gaat lukken voor we naar bed gaan.

Deel Deze Pagina