Ik heb een aantal bh's van Prima Donna, hebben die niet zoiets? En ik heb sinds mijn zwangerschap Marlies Dekkers helemaal ontdekt, erg fijn! Of ze ook voedingsbh's in haar collectie heeft, denk het niet...
@mieppie en dan baal ik soms al van bh's kopen met een eigelijk dan maar een d cup @jenny gave sett. en echt Slim ben ik niet nee @juud wat super dat je het druft weet niet of ik het had gedurft. pfff de kachel doet hier raar. eerst wou het niet warm worden bleef maar 15 grade nu is het 21 heb het gewoon heet wat een grouw weer he. heb de neiging om me kaarsjes aan te zetten
ik heb een vraagje he me zus die wil met de pasen een gerookte kip salade maken die gerookte kip is vaccuum verpakt. mag ik die zoals gerookte vaccuum verpakte vis ook niet of mag ik deze weer wel??
Onze kachel staat ook gewoon aan hoor. Maar hij slaat alleen niet meer aan. Alleen 's ochtends vroeg of 's avonds. Mooie set Shireen! Me jealous!
erg mooi Jenny, had ik ook wel willen hebben, maar wij hebben verleden jaar al een complete tuinset gekocht. @ Denice, gerookte kip is niet rauw dus dat mag je gewoon, eet smakelijk alvast
@ Miepie, ik heb voedingsbh's van Anita: Lingerie totaal, de mooiste lingerie online te bestellen! Marlies Dekkers, Bjorn Borg, Triumph en vele andere topmerken.
jenny: gave tuinset hoor! wij hebben ook een tafel van steigerhout met 6 stoelen en daarbij nog een loungeset (met lage tafel en dan met precies dezelfde losse stoelen als jullie hebben alleen wat breder) Wat hebben jullie er voor betaald als ik vragen mag? Wij toen voor de loungeset 250 euro en voor de hoge tafel 100 euro. puck: marlies dekkers gaat niet tot in mijn maat......prima donna of die voedingbhs hebben weet ik niet ga nog ff zoeken. Anders ga ik manlief maar eens vragen of hij een wil halen in hengelo tijdens zn pauzes. binna: hier ook al een tijdje de kachel uit en moet zeggen dat het hier de hele dag mooi weer is geweest alleen nu wordt het donker in de lucht. denice: mag je gewoon hebben! setteke: thanx voor de site!
@Jenny, heeel mooi!! @Miepie, wat een ellende om een bh te vinden dan. Wat afvallen betreft, ik kan niet wachten tot je weer meedoet, haha!! Ben nog 5 kilo verwijderd van mijn eerste doel, maar moet er nu ook echt veel voor doen/laten, haha!! Het gaat echt helemaal niet snel, maar ik kom niet aan en dat is mijn grootste winst!!
@jenny soms heb ik hem aan. maar meestal een beetje. maar wij hebben niet zo'n instelbare termostaat dus moet je zelf kiezen aan of uit en welke tempratuur. maar meestal nacht knopje en dan is het hier 18 grade maar als de zon schijnt is die onze kachel
setteke heel mooi bh's enzo staan daar op zeg !! maar weet je wat het hier is. ik heb volgens mij nog nooit een bh gehad die lekker zit.... ik weet ook nooit hoe ik een bh maat moet meten ben daar echt zo gehandicapt in. dus eigenlijk koop ik nooit bh's in een winkel waar ik ze niet kan passen.... nu had ik bij hema voedings bh's mee genomen 2 stuks dat ik dacht die passen 75 C omtrek is goed en de rest ook maar erg lekker zitten ze nou niet :S maar ik denk nu dat ik straks rond de D zit. moet volgens mij eens naar livera ofzo hunkemoler misschien om te helpen met een goeie maat te vinden. dankje iedereen voor het antwoord van de gerookte kip zag mooi tuintje met tuinstel langs komen . mooi mooi mooi !!
449 euro als het weer zo doorgaat moet de kachel wel weer aan ja @miepie: oh jij nog veel goedkoper zeg
Wow Jenny wat een gaaf tuinmeubel Ziet er solide uit! Zo heb een uurtje geslapen maar kan nog wat uurtjes slapen Moet vannacht de nacht in. Eeerst maar eens aardappel schillen.
zit ff onze huwelijksreis fotos te bekijken....hmm zou zo weer willen zeg......en als ik zie hoe bruin ik daar was.....haha echt erg.