vorige keer duurde het ruim een jaar en ik ben niet meer zo jong.. voorlopig verwacht ik er niets van, dus ik sluit netjes onderaan
Nou hier is het dan eindelijk BUDDYNIEUWS (en ik maar denken dat Miran buddy was dus hield ik het stil ahah) Ik kreeg een smsje van Marieke (Miepie): Vanavond om 17.34 uur is onze zoon Jens Erik geboren. Hij is 3620 gram en we maken het goed! EINDE
JAAAH MIEPIE, MIEPIEMAN & MALOU! VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOONTJE EN BROERTJE! HEHE, BABYNIEUWS! Xx
miepie, man en malou, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jens! leuke naam zeg! fijn dat alles goed gaat!
Jeeeeee we kunnen eindelijk felicteeren miepppie en man van harte gefelicteerd met jullie zoon. Milou gefeliciteerd met hè broertje
Miepie, gefeliciteerd!! En natuurlijk ook voor manlief en Malou!!! En had ik het toch goed, nog net op de valreep woensdagmiddag Mik; voor jou heb ik het op vrijdag gezet, dus nog even volhouden Set; gewoon van zo'n zeepblokje en daar een stukje afsnijden en dan erin stoppen? Of beetje stimuleren? En is dat niet slecht voor de darmen of de drang om te poepen ofzo? Anders moet ik het morgen toch gaan proberen als het dan nog niet eruit is
Marieke, Mark en Malou GEFELICITEERD met de geboorte van JENS!!! Juud, nee joh ik ben niet miepie's officiele buddy. Was Tesske dat niet???
Miepie en Mik: Wanneer bevallen ze en wat is de naam?????? Miranda: -Miepie bevalt dinsdagavond -Mik bevalt donderdagavond Judith: -Miepie bevalt woensdagmorgen, en de naam is Ruben -Mik bevalt ook woensdagmorgen, en de naam (ik weet niet wat het is haha) jongen: Bryce en meisje:Amelie Alieke: -Miepie bevalt woensdagmorgen -Mik bevalt vrijdagmiddag JennyS: -Miepie bevalt woensdagavond -Mik bevalt woensdagavond Marleen: - Miepie bevalt dinsdagavond - Mik bevalt donderdagmiddag/-avond Linka: - Mik bevalt dinsdagochtend - Miepie bevalt woensdagochtend Tesske: - Mik bevalt komende nacht - Miepie bevalt woensdagavond van Maarten Petrabr: - mik bevalt 12 april een meisje heet valerie en een jongen Vince - miepie bevalt vrijdag (sorry miepie, vrijdag pas) en hij heet Tijn Setteke: - Mik bevalt van zondag op maandagnacht van Keano - Miepie bevalt woensdagmiddag van Mats - Shireen bevalt 29 april van Julia
Mijn moeder smeerde wat aan de thermometer en smeerde daarmee de sluitspier in. Maar een klein stukje zeep inbrengen kan ook geen kwaad. Deed ze ook wel eens. Kan voor een keer echt geen kwaad, maar als het vaker moet kun je beter Lactulose aan de dokter vragen.
Joh, ik heb net zo lang aan je kop gezeurd tot je het erop zette. Dus ik ben schuldig. Bovendien heeft Miepie jou een sms gestuurd, logisch dat je dan het ook plaatst als niemand anders het doet!
@ miepie, man en malou: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens! heel veel geluk gewenst met z'n viertjes!