@ Mik: Ik hoop voor jou dat het nu ook snel gaat gebeuren! Baby kom maar hoor! @ Chantal: Lastig is dat als ze niet willen slapen zonder dat je weet wat er aan de hand is, is hij daarna wel lekker gaan slapen? @ Lauwie: Wat spannend! Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is! @ Alieke: Wat vervelend dat ze niet kan poepen en dat ze er zo'n last van heeft! Heb je de tip van Setteke al geprobeerd, ik heb dat ook gehoord dat dat werkt namelijk...
Ik ga naar bed, tot morgen. (en dan willen we babynieuws van Mik en JA daar ben ik wel buddy van. haha)
Even wat om te lachen haha: Jongetje Wil Single Lady Zijn - Opmerkelijk - Video - Zie.nl Wel je geluid aan
ben net thuis en wou even snel het baby nieuws melden maar zie dat juud julie al uit het lijden had verlost alieke ik zou eerst proberen een zetpil te geven om de boel vettig te maken. Persoonlijk hou ik er niet van om zeep in lichaam in te brengen. Shanai ja zag net dat je envelope bij de post zit, dank!
de dag is hier alweer begonnen, meisje was benauwd en zit er nu van bij te komen. Reactie op het kdv dagje van gister.
miepie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jens (leuke naam hoor!) ik hoop dat je je ogen niet van hem kan afhouden en dat het goed met jullie gaat
Miepie, man en Malou, gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Jens! Geniet het van de kraamtijd! Nu nog van Mik! Goedemorgen dames!!! Lekker geslapen? Ik wel hoor!
Goedemorgen Linka. Hier goed geslapen op 2 uurtjes na. Laureen was van 3.00 tot 5.00 klaar wakker en lag te kletsen en te spelen in bed. Ja, en dan ben ik ook wakkker natuurlijk. Gelukkig is ze nog weer in slaap gevallen (en ik ook hahaha). Zo nu eerst de grote meiden uit bed halen, die slapen nog als roosjes. tot later.
Goedemorgen @ Carmen, wat balen dat ze weer zo benauwd is @ Shanai, had je mijn pb gehad? @ all ik duik nog even mijn bedje in, niemand thuis en ik heb late dienst
MIEPIE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE JENS!!!!!! owh setteke ik had geprobeert om te reageren over de tuin van hier maar ik kreeg steeds error gisteren met typen. dus doe ik het nu . we hebben gewoon om te beginnen nu paar kruiden plantjes gehaald en wat leuke anjertjes en wat andere mooie plantjes, als het goed is gaat nu op de beurt alles bloeien. en heb ik dus de hele zomer een mooie tuin. Ik hoorde gister alleen dat het lokaal wat vorst kan zijn aan de grond maar neem aan dat ze er wel tegen kunnen.. heb ook gras alvast kale plekken bijgevuld. moet alleen nog zaaien maar voor ik het wist was het alweer 5 uur en moest ik toch echt aan het eten beginnen. was wel een drukke maar super dag gister dus lekker in de tuin werken heb straks de intake van kraamzorg !!! Ben zo benieuwd. was de zelfde vrouw als de vorige keer die dat gedaanheeft. en die kwam toen binnen en die zei meteen wat ruikt het hier lekker !! word je toch blij van als je dat hoort. hopelijk krijg ik gewoon de volle hoeveel is dat eigenlijk 48 uur? is namelijk wel groot huis nu. grote badkamer enzo. de vorige keer konden we het hele huis in een uur schoon hebben hopelijk krijgen we ook dezelfde kraamzorg die we de vorige keer hadden dat was zo lief mens ! zal even kijken of ik iets bij kan lezen. word gek van meneer kenny die rond rend als een kip zonder kop om alles extra schoon te maken. die zegt gisteravond nog ik ga de ramen wassen !!!! 11 uur !!!! DEBIEL!! en vanmorgen wilde hij om 7 uur het straatje achter nog eens goed vegen. en voor bij de voordeur ook nog. die draait door !!! het hele huis ruikt zowat naar de schoonmaak andy citroen. weet trouwens niet hoe het bijjullie zit maar hier heeft het vannacht geregent :S is een stuk minder warm ineens.
@Denice, hier wel regen gehad en het wordt inderdaad weer een stuk kouder. Hoe is het met je sollicitatie afgelopen, of heb ik dat gemist. @Carmen, jemig wat rot voor je meisje, wat een tijd weer, pfff. @Linka, heerlijk geslapen, wel een beetje vast en het was te vroeg dag...haha, maar das het eigenlijk altijd. @Miranda,pff lekker nachtje,... @Hoera Jens is geboren! Miepie, man van Miepie en Malou van harte gefeliciteerd!! Geniet van de kraamtijd!! Laat jullie lekker verwennen Zo, ik ga maar eens aan het werk.
jaja Roos heeft officieel de waterpokken, de blaasjes zitten voornamelijk op haar romp maar er komen er snel steeds meer bij. Op haar ooglid zit er ook 1. Ik heb beroerd geslapen. de eerste paar uur heeft Roos voor de allereerste keer in haar leven bij ons geslapen, maar ik heb haar rond 01.00 uur terug gelegd . elk uur moest ze erg hard huilen en Andy was aan het snurken. @ Juud, wat schattig hoe die vader het goed probeerd te maken in dat filmpje @ Tesske, vervelend dat Tess nu benauwd is van het KDV, valt het je mee of tegen?
MIEPIE gefeliciteerd met jullie zoontje Jens erg leuke naam! hadden wij ook aan gedacht , maar uiteindelijk toch iets anders geworden alles rustig hier sinds 2 nachten komt Stijn snachts maar 1 keer rond 2.30 uur om vervolgens tegen 6.30uur weer te komen, dus dat viond ik erg netjes!! Britt doet het geweldig!!! Blijft alleen qua woordenschat een beetje hangen op het moment, maar ja, je kan ook niet overal je energie insteken. Een broertje krijgen en daarvoor zorgen samen met mama is natuurlijk veel leuker petra wat naar dat Roos de waterpokken heeft, sneu hoor. er bestaat goed spul hoor voor de jeuk..... rebbel sterkte met Luna alieke heeft het gehlopen het stukje zeep of de zetpiul? carmen hoe is het met Tess???
Goeiemorgen? Ik heb Tygo uiteindelijk om kwart voor 9 uit bed gehaald dacht ik en een kwartier laten zitten op de bank, geen aandacht gegeven, hij moest op zijn eigen plekje zitten, geen gespeel, niet staan, niet van de bank. Na een kwartier in bed gedaan en hij ging slapen. kwart over 2 werd hij krijsend wakker, bij ons in bed gedaan, heeft ie geslapen tot half 6 dacht ik, toen werd hij weer wakker, brabbelend, jammerend, draaiend. uiteindelijk om 6 uur eruit gegaan. Hij heeft gister de hele dag niets gegeten. Paar stukjes appel en bij het avondeten wel aardig wat aardbeien yoghurt. Vanochtend ook meeste brood laten staan, daarnaast is hij 2 keer zijn evenwicht verloren (dus misstappen naar de zijkant, niet struikelen) en gevallen... Maak me nu toch wel ongerust. Heb niets aanwijsbaars, maar hij is niet zichzelf. Ik vind zelf dat hij veel aan zijn hoofd zit. Hij tikt vaak met beide handjes op zijn bolletje en hij krabbelt ook veel aan zijn achter hoofd, zoals wij ook soms wel is op ons hoofd krabben, alleen hij doet het dan met beide handen meerdere keren op een dag, plus hij krabt de laatste dagen achter zijn oren kapot... Als hij toch iets onder de leden heeft, gok ik vooralsnog op misschien oorontsteking en zere keel? Maar maak me wel druk en heb gevraagd of René's moeder hem vandaag even goed in de gaten wil houden.
petra ooh zielig de waterpokken, heeft ze veel jeuk? Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat ze benauwd is maar misschien heb ik ook wel een iets te hoge verwachting vd operatie. Het zou ook te gek zijn als ze nooit meer benauwd zou worden want dat zou betekenen dat longziekten in het algemeen te genezen zijn door deze operatie en dat is natuurlijk niet zo.
Miepie, man en Malou (grote zus!), van harte gefeliciteerd met Jens!!! Joehoe daar ben je dan!!! Wilde je al smsen gisteravond, maar heb je nummer niet, dacht dat ik die wel had! Misschien verdwenen toen ik nieuwe telefoon kreeg... Nou, ik ga koffie halen en aan het werk!