chan waarom laat je vandaag niet even naar zijn oren kijken? Ff wat fijn dat het zo lekker gaat! Heb je een foto van britt en stijn?
miepie malou en miepieman gefeliciteerd met jullie zoon en broertje jens! ik hoop dat het een mooie bevalling was! hier ngo steeds krampen en sinds gisteravond slijmverlies. maar ik hoop nergens meer op en ga afwachten want maak mijzelf ondertussen helemaal gek hahahahaha! zo even plasje naar de dokter brengen om te kijken voor blaasontsteking. zit alleen wel een hoop slijm in maar ja daar moeten ze dan maar eventjes doorheen kijken hoor. kan er niets aan doen. ik ben weg! miranda is idd mijn buddy dus als er iets gebeurt horen jullie het van haar! kus
Miepie van harte gefeliciteerd met je zoontje Rens. Petra, oh wat zielig de waterpokken. Zie je bij Suze ook al iets? Hier is het met Lianna drama op het moment, ze ligt op de bank te krijsen omdat ze de poes aanwil, maar ik heb met veel gewring al d'r maillot met hello kitty aan gedaan en d'r hello kitty jurk ligt ook klaar. En nou roept ze weer dat ze gepoept heeft terwijl ik 'r net 'n zuivere luier heb aangedaan
Ach Tess.. wat sneu zeg! @Chantal, kan me goed voorstellen dat je je zorgen om Mr. T. maakt.. je kan altijd even de ha bellen en dit voorleggen? @Petra, waterpokken.. gets.. heeft ze er nog geen jeuk of last van?
Goedemorgen, @ Tesske: Bah wat naar dat Tess weer zo benauwd is, sterkte! @ Petra: Agossie Roos met waterpokken. Las van de week in het tijdschrift van Etos iets over een middel tegen de jeuk (KidsClin, even opgezocht), misschien heb je er wat aan? @ Chantal: Misschien toch even na laten kijken? @ Mik: Er is dus wel iets aan het gebeuren nu, hoop dat het doorzet! Ik ga even wat eten en dan naar mijn pony. Fijne dag vandaag!
In hoog tempo komen er nieuwe blaasjes bij. ik kan nog niet erg merken dat ze jeuk heeft maar net had ze er 1 op haar gezicht en nu al een stuk of 15. Ik zal in de loop vd dag een foto maken
@Mik, ik had jouw bevalling vandaag gegokt, dus doe je best. Heb ik er nog 1 goed, haha!! Rustig aan wijfie, het komt vast helemaal goed. @Chantal, lastig met Tygo.. goed in de gaten houden ja! werkse @Sjorsje, wat gezellig zeg. Tijd dat ze 3 wordt, haha!! DAn is die terrible two over, haha! @FF, wat heerlijk dat het zo lekker loopt bij jullie!
@Petra, ongelooflijk he, hoe snel dat gaat. Heeft ze nog koorts? Ben benieuwd wanneer Djim het krijgt, zal binnenkort ook wel op KDV heersen.
@ Tesske: ach die arme Tess. Erg vervelend dat ze het toch weer zo benauwd heeft @ Petra: ojee Roos toch de waterpokken. Ach dan heeft ze het maar gehad. Wel hopen dat de jeuk meevalt. Ben benieuwd of Suze het ook krijgt. @ Chantal: ik zou toch even naar zijn oortjes en keel laten kijken. Dan weet je in ieder geval zeker, ook als er niks is. @ FF: super dat het zo goed gaat bij jullie. Heerlijk. @ Mik: ik zit op mijn telefoon hoor!!!!!!!! Denk niet dat het nog heel lang gaat duren hoor meid. Ehhhhhhhhh verder weet ik even niet meer.
Zo, het is zooo stil in huis, Myrna school en Jeslyn gastouder en ik hier ff snuffelen naar werk en om half 11 bij de tandarts.
@Sjorsje, ja das lastig, 3 jaar lang de terrible two, haha!! Eigenlijk schuld, haha!! Maar komt vast wel goed! Sam is er ook bijna uit en dan komt Djim, we zullen zien.
@ carmen: he wat sneu voor tess, maar ze is nu ook nog herstellende he... dus haar lichaampje moet al heel veel doen natuurlijk... @ petra: ah wat sneu waterpokken... hoe voelt ze zich? @ sjorsje: hahahaha, ik moet er wel om lachen, lianna en haar hello kitty! Misschien dat zindelijkheidsprogramma weer uit de kast trekken en het nog eens proberen? @ all: heb toch even gebeld met de ha idd, misschien is het beter als ik er ook vroegtijdig bij ben? nou ben ik me alleen aan het bedenken of ik oma kan vragen om met hem naar de ha te gaan vanmiddag of dat ik eerder vrij neem om te gaan.... Ik zelf ook nog steeds een zere kop, zere kaken/ holtes, net weer pijnstiller genomen... Komt wel allemaal los nu dus das goed. Vind het zo sneu voor die man dat ie misschien net als mama gewoon wel een zeer hoofd heeft, maar het niet kan aangeven... --------------------------- Wat een buttweer vandaag he... Wat gaan we allemaal doen vandaag?
Wij mogen straks naar het cb! Goedemorgen trouwens! @ Petra, ach wat sneu! @ Chantal, klinkt wel als een oorontsteking wat jij beschrijft. Waarschijnlijk doen ze er niks aan, maar voor je eigen gemoedsrust beter. Als hij echt pijn heeft mag hij een zetpil en voor de nacht is het lekker om het hoofdeinde van zijn bedje een beetje omhoog te zetten, is de druk wat va zijn oortjes af.
@Chantal, als je jezelf ook even na zou willen laten kijken zou ik meegaan. Anders zou ik oma laten gaan, maarja je moet je eigen gevoel volgen...
Oh ja, dat wilde ik ook zeggen, als je graag mee wilt zou ik eerder vrij nemen. Als het ook goed voelt als oma het doet zou ik haar laten gaan.
Miepie, ook van mij van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jens!! Leuke naam; past leuk bij elkaar!! Heel veel geluk gewenst met jullie gezinnetje!!
Ja, op zich heb ik er niets op tegen, maar had meer zoiets van, kan ik haar dat vragen. Ze is natuurlijk wat ouder en dan moet ze lopend of op mijn fiets naar de dokter... Geven ze geen kuurtje als ie oorontsteking heeft?