Augustus 2008 mama's (deel 4)

Discussie in 'De mama's' gestart door Setteke, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zei ik toch al Juud! ;)

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Setteke, zo wat een cijfertjes, haha.

Chantal, hier ook een plankje, bij Yosyp tenminste nu nog. En aan een kant staat het bed nog tegen de muur. Lianna ligt aan beide kanten los.

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    mik ik hoop dat het snel gaat beginnen meis. Je bloeddruk is wel netjes voor een hoogzware dame en absoluut geen verdenking van helpp. Mijn bloeddruk was op zn hoogtepunt 240/170 en ik was letterlijk doodziek. Sterkte met de laatste loodjes

jenny kun jij nog een beetje slapen/liggen snachts?

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo wat een cijfertjes! Komt die krummel van mij niet bij in de buurt met haar 8.9 kg

5. Jeej, de dag is alweer voor de helft om!

He bah, moet naar de winkel lopen, kipfilet halen, heb ik nou toch geen zin in... Of moet het gewoon na werktijd ff snel doen... :s

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    zo zit even aan een bakje creusli en tess slaapt nog. Bah heb vanmiddag vergadering en baal ervan dat het telkens op mijn vrije dag word gepland. Zit donderdagen erg moeilijk met opvang en dat is bekend dus heb besloten tess gewoon mee te nemen, dat zal ze leren ;)
    ga voor die tijd eerst gezellig koffie leuten bij een collega-broeder.

Vanavond komt de oppas en gaan mark en ik tegels voor de keuken uitzoeken. Heb er geen zin aan want heb vreselijke hoofdpijn!

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: sohee wat een joekel haha

@tesske: ja ik lig nog heerlijk in mijn nestje, alleen bas heeft die onderleggers al in bed gelegd die is bang dat ik zijn nest verpruts haha maar ze liggen niet onaangenaam gelukkig

heb alleen overal kramp, even met een pollepel door de groenten en mijn hand zit in kramhouding. vanacht ook al weer een paar keer naast bed gestaan omdat het in beiden bovenbenen schoot. zelf als ik een beetje half op de bank hang schiet het in mijn zij. vaag hè??? ben verzuurd denk ik haha

mylan ligt in coma op de bank, ben hem net wezen ophalen bij oma

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jiehaa, wat is het fijn om hoogzwanger te zijn hihi Shireen! En wat een joekel he? Maar dat had je laatst wel gezien he? En ze heeft geen overbodige vetjes hoor, ze is gewoon slank, maar vooral groot. Net als Tymen.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: nee het zijn inderdaad mooie cijfers en in verhouding. ja komt het door de zwangerschap die krampen??? damn

nou heb wel al slaapgoed en rompers gewassen voor de kleine, goed hè ;)

nu nog tas voor ZH, maar daar heb ik niet zo'n zin.
    moet ook beddengoed voor de kleine strijken, ook zo'n boutklus ook al zijn die lakens ienimini haha

mensen met dieren!!! is het bij jullie ook vaak zo'n zandbak in huis?? lijkt wel nu het zomer word dat het erger is. of irriteer ik me er nu meer aan. ik stofzuig me een ongeluk en stoffen moet echt elke dag anders ziet het eruit of ik het een week niet gedaan heb

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Miepie: Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Jens!!! Geniet ervan!!!

@ Mik: Het klinkt allemaal als voorbereiding van je lichaam op de bevalling meis. Probeer een beetje bezig te blijven, anders gaan de dagen voorbij kruipen. Al zou het me niets verbazen als je vandaag gaat beginnen. FF volhouden nog!

Verder ff alle vluchtig doorgelezen, maar heb weer eens geen tijd. Vanmorgen al de hele morgen aan het heen en weer racen geweest.
    Ik heb nog steeds geen oproep van Jasper gehad voor het CB. Ik moet met Thomas volgende week donderdag voor de allerlaatste keer!!! Ze hadden die afspraak toch wel ff kunnen combineren zou je denken...!

Fijne dag allemaal! Ik kom misschien straks nog wel even spieken hoe het met Mik is! SPANNEND HOOR!

11. @ carmen: nou normaal zou ik zeggen dat het wel leuk is om tegels uit te zoeken voor de keuken, maar nu kan ik me voorstellen dat je er geen zin inhebt.

Balen idd van die vergadering, jammer dat ze er geen rekening mee houden terwijl je het duidelijk hebt aangegeven...

@ jenny: hahaha, vreselijk zeg!
    Nou nog ff volhouden, zoveel daagjes heb jij ook niet meer te gaan ;)

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Maar dat kunnen ze op ons cb ook niet hoor... Erg moeilijk blijkbaar!

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo ik ben er ook weer.
    Ben vanmorgen weer even naar de sportschool geweest.
    Laureen heeft daar bij de kinderopvang gespeeld.
    Daarna even bij mijn ouders langs geweest, en heb Laureen daar even gelaten.
    Heb nu even met de meiden een broodje gegeten.
    Als die twee zo weer naar school zijn ga ik even proberen te shoppen.
    Haha proberen, wat klinkt dat leuk.
    Heb van mijn ouders geld meegekregen om voor mijzelf iets te kopen.
    En van Gerard mag ik ook iets uitzoeken, wat ben ik een bofferd.

@ Mik: ja ja ja je moet weer afwachten............ ook altijd hetzelfde verhaal.
    Daarom ben ik blij dat ik bijna alle zwangerschappen ingeleid ben.

@ Juud: ohhh balen spit, dat is niet gezellig.

@ setteke: zo wat een cijfers voor je dame.

@ Jenny: leuk hè dat zwanger zijn. klein grapje hoor.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal; ja overleef het ook wel, vind alleen erg opvallend
    vond je zumba leuk?

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    miranda: ja joh leuk man haha en super.. geld is altijd leuk om te krijgen. weet je al wat je gaat kopen?

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    oh ja jenny wij hebben honden ja. Ik stof en zuig so wie so dagelijks de benedenverdieping ivm tess. Heb niet veel last van haren vd honden, ze barfen hier en hebben mede daardoor erg weinig uitval en het zijn kortharige honden. Zand valt ook mee, hun afgezette deel vd tuin is betegeld en na het wandelen maak ik de poten schoon of moeten ze eerst opdrogen in de bijkeuken.

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    jenny
    ik heb nu 3 dagen de hondvan me moeder in huis het is mooi weer geweest en ik word serieus gek van het zand. dat er in t huis leg en word helemaal gek van de voetafdrukken van de hond allemaal vlekken op het laminaat. ziet er meteen zo vies uit. beest verhaart zich helemaal te pletter. dus iedere zwiep wat tie doet met zn staart komt er op de salon tafel en de bank haren. iedere 2 uur loop ik met de bezem rond en 2 keer per dag stofzuigen en in de avond dweilen... word gek !! serieus blij dat ik zelf geen hond heb en gewoon morgen weer weg gaat anderskon je me opbergen.

18. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zand valt hier wel mee, als er zand ligt komt het vaak door de kinderen.
    We hebben hier nu wel erg veel last van haar, onze hond doet zijn winterjasje uit.
    Oh wat baal ik daar altijd van.
    Je kan bijna een nieuwe hond maken van al dat haar.:$

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    gelukkig ben dus niet de enige die gek aan het worden is. was al bang dat ik nesteldrang kreeg haha

@tesske: weet je zeker dat tess geen last heeft van de honden ?? je hoort dat kortharige meer problemen geven qua benauwdheid dan langharige. klinkt tegenstrijdig ik weet het, maar ja je hebt wel een kind in huis die moeite heeft met ademen

20. @ jenny: ik werd snachts ook veel wakker met kramp in mijn handen, kon ik me zowat niet eens aankleden, omdat ik mijn vingers niet kon bewegen en vaak kramp in mijn kuiten snachts, vreselijk!

Zumba vond ik leuk, maar moeiilllijkkk!
    Heb het mee naar werk genomen en mijn collega kijkt nu of hij het kan branden voor me!

@ miran: wat leuk shoppen!
    Doen, koop wat voor jezelf! Ik wil vanavond lezen wat voor leuks je hebt gehaald!!!

Deel Deze Pagina