chantal wat leuk !! zumba lijkt me ook zoooo super he!! ik denk dat ik dat ook ga doen na de bevalling lijkt me wel een super idee om wat kilotjes straks weer kwijt te komen en weer strak in me velletje te zitten. daarnaast gaan we ook gewoon weer vrolijk verder op de wii fit. ben er alleen nog niet over uit of ik echt lessen ga nemen in de sportschool hier in de buurt. of gewoon de cd gaat halen met alles erop en eraan want bij beide moet ik nu alvast gaan sparen owh trouwens kreeg van de kraamzorg te horen dat ik de eige bijdrage kan terug krijgen van de kraamzorg. dus de 3,90 euro. die je zelf betaald dus bijna 200 euro in totaal voor de volle kraamzorg dat ik 75 % nog eens terug krijg van cz. wist iemand dat?? heb ik namelijk niet gedaan vorige keer bij emy en ken de rekening niet meer vinde.. komt omdat we collectief verzekerd zijn ???
ik vond het een ramp met de vogels toen in dat andere huis. veertjes, voer en schelpzand lag constant op de grond. overal en je liep het het hele huis door... nu staan ze boven op zolder in een grote mooie kooi en daar word iedere 2 dagen gestofzuigt en dan vind ik het wel goed. ik zie het toch niet hahahaha. en het konijn staat er bij in een grote kooi ( arm beestje is 14,5 jaar !!! maar is niet kapot te krijgen ) krijg gewoon de kriebels als ik haren of zand of viezigheid op de grond ziet leggen en dat emy dan op der sokjes ( of toffeltjes als ze die aan houd) rondloopt en op de grond leg of speelt. getsie!
denice: oh dat is mooi dat je het terug kan krijgen, geen idee waarom boeiend onze oudste hond word vrijdag 9 en de jongste in augustus 4 dus voorlopig moet ik het doen met zand en haar
Stofzuigen, ja ik heb ook steeds een zandbak en het nodige kattenhaar in huis. Ik stofzuig 1 keer per dag en eigenlijk kan het soms wel 2 keer maar dat is tegen mijn principes haha!
@ denice: Ik heb het volledige kraamzorgbedrag vergoed gekregen. Heb niets zelf betaald, ook de eigen bijdrage niet. @ jenny: hahahaha, bang dat je nesteldrang hebt, pas maar op, straks sta je nog te strijken, je hebt laatst ook al staan dweilen....
@juud: heb wel een keer een twitter aangemaakt, maar niemand die ik ken deed dat blijkbaar, hahahaha, dus heb ik me weer afgemeld! @ linka: ja moet even kijken, als hij um voor mij kan branden, ga ik er even vanuit dat ik ze vanaf de gebrande cd op mn laptop kan zetten zoja, dan kan ik er 1 voor je branden, kan dit niet, dan houdt het even op, want kan niet mijn collega onder werktijd gaan vragen voor mij een aantal cd's te branden Hij wil wel wat voor me doen, maar dat gaat net iets te ver, hahaha!
twitter: nee chantal: haha heb toen niet gedweild, dweil lag nog vies is de wasmand van de vorige keer (niet door mij gedaan) haha. hij komt vandaag schoon uit de was, dus misschien morgen
hier is mylan net van de bank gepleurd en heeft zijn oor beschadigd tegen de tafel. Au! helemaal blauw en beetje bloed, zo sneu