oeh he bah, hij is wel lelijk gevallen zeg, precies dat randje, doet zo'n pijn als aan hun oortjes stoten...
chantal ik vond die tipi echt er leuk uit zien ! ik denk dat tygo het wel naar zn zin gaat hebben het leuke is dat je hem de gekste kleuren kan maken . zou eigenlijk ook wel zo ene willen maken hihi. emy zit nu altijd met een tafel laken over de salon tafel te klooje vind ze ook leuk. maar een eigen tipi is natuurlijk wel tof ! juud heb geen twitter hoor dat zo vaak maar ik wacht gewoon weer ff lekker af net zoals met hyves toen. eerst kijken hoe dat gaat enzo.
Aaaaah arme Mylan! dat doet echt zeer, zo bovenin je oor! Chantal, ik ben zooooooo niet handig, dus een tipi maken..... nee dat kan ik niet!
jenny gossie precies op t oor. nou das geen lekkere plaats , helemaal blauw ook meteen. lijk wel of je er stiekem in gebeten heb hahaha, hopelijk gaat tie er niet veel last vanhebben. ik zou eigenlijk gaan winkelen in aken ( duitsland) maar t regent echt al de hele tijd hier. en nu gaan we dus alleen zo of hier in kerkrade uit eten of alsnog naar aken in een gezellig tentje eten. dus ben benieuwd hihi.
Ik ben klaar met alles in huis! Ben met alles bij, net de was gestreken en nu vind ik het wel best... @ Jenny: Arm jochie! Ziet er wel erg zielig uit... En met 2 honden, 3 katten en een hamster binnen ben ik ook elke dag wel de klos met stofzuigen. @ Judith: Ik heb een account en heb je uitgenodigd. Doe er niet veel mee, moet het nog een beetje ontdekken... Er is hier iemand wakker... zal hem even ophalen
Met een doodse blik, tuur ik uit het raam. Het is wit, mistig, de lucht is grauw en weinig aangenaam. Ik voel geen behoefte om even naar buiten te gaan, vanmiddag zal de zon mij niet omarmen, noch mijn gezicht verwarmen. Het uur waarop ik wakker werd, is zichtbaar onder mijn ogen te lezen, de vermoeidheid tekent mijn gezicht. Met moeite sleur ik mijzelf deze dag door, deze dag die veel te lang duurt, niet snel genoeg gaat, teveel koffie nodig is, deze dag waarop mijn lichaam aan voelt alsof het aangereden is door een bus. Maar straks ga ik naar huis en zodra ik de deur binnenstap, zie ik de oorzaak van de wallen onder mijn ogen en de rimpels op mijn voorhoofd. Maar zodra ik die deur binnenstap, straalt de zon weer, het zal mij omarmen en mijn hart verwarmen. Een glimlach op mijn gezicht toveren en mijn dag laten vergeten. Hoewel hij tijdens de zwangerschap een deel van de elasticiteit van mijn huid heeft weggenomen, een stukje van mijn hersenen heeft meegenomen, en mijn nachten onderbreekt en inkort, is er maar 1 blik van hem nodig om deze dag te vergeten, een knuffel en een kus om me te verwelkomen maakt het compleet.
jhooooohooo kwam even spieken voor baby nieuws, en zie dat jens geboren is, gefeliciteerd miepie en familie!!!! oei auw zie een zere foto.... knuffel van mij
chantal mooi hoor!!!! zo eindelijk is de meterkast er. past de vaatwasser er niet tussen, hebben ze onder te smal gelaten.... slimmerds... even weer erachter aan dus. en de slang past niet door het gat.. ook fijn... verbouwen pffff
jips net even.... wilde eigenlijk iets heel dieps schrijven maar dacht dat wordt te triest vandaag, dus heb ik het even over een andere boeg gegooid!
Mannen en eten: ik heb echt mazzel. Mijn man eet alles wat ik hem voorzet, ook als hij het niet lust. Hij zegt ik moet niet zaniken als ik niet zelf boodschappen haal en kook. Hij zegt ook bijna elke dag dat ik lekker gekookt heb en helpt mee met afruimen. Peuterbed: ben eigenlijk van plan om zo lang mogelijk te wachten met een ander bed. Is daar iets verkeerd aan? @ rebbel: en hoe gaat het met luna, mag ze mee naar huis? @ binna: nou trots is misschien een beetje een verkeerd woord. Ik vind potjes gewoon nergens voor nodig, zelf eten we ook dagelijk verse groente/fruit e.d ipv kant en klaar maaltijden. Waarom zou ik dat fayenna dan wel geven. ik kan maar een goede reden bedenken om het te geven en dat is om het mezelf gemakkelijk te maken. Neemt niet weg dat potjes absoluut net zoveel voedingsstoffen zullen bevatten dan vers. @ Petra: mijn man werkt gewoon fulltime in het bedrijf van mijn vader. Ze maken dakpannen en hij is verantwoordelijk voor de glazuur laag die op de pannen komt. Dus testen en proeven maken e.d Hij werkt op maandag avond zodat hij overdag bij fayenna kan zijn, en dinsdag t/m vrijdag gewoon overdag. Soms moet hij s morgens onmenselijk vroeg beginnen en dan denkt iedereen dat hij vrij heeft omdat hij dan alweer om 12 uur thuis is. Doe jij eigenlijk nog zwemmen met je meiden? Hoe gaat het met roos? Ik heb bij fayenna poxclin gebruikt. Echt een fijn middel! @ mik: nog even volhouden meid! Hoe gaat het met danique? @ linka: haha wat grappig! @ alieke: kan me voorstellen dat je af en toe baalt van zulke lange dagen. Maar als donique straks naar de basisschool gaat zijn je tijden natuurlijk wel heel handig toch? Vooral je vakanties lijkt me Hoe gaat het met het poepen nu? Weet je eigenlijk hoe het komt dat ze er zo vaak last van heeft? @ marleen: wat leuk zon feestje! Hebben jullie alles besproken bij de feestzaal? @ chantal: wat vervelend dat tygo niet in slaap valt s avonds. Ik zou hem inderdaad in zijn bedje laten liggen als je weet dat er verder niks is. maar ja dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan. Slaapt tygo overdag nog steeds zoveel? Hoe gaat het met tygo, al beter? Mooi stukje wat je geschreven hebt! Vol met liefde voor je ventje! Maar vind je de dag echt zo zwaar? @ Jenny: wat een lief ventje heb je toch! En ik kan me echt helemaal vinden in je nuchtere en vaak sarcastische opmerkingen, moet er echt vaak mee lachen Ik stofzuig en dweil soms 2x per dag om een zandbak in huis te voorkomen. Hier zijn de dieren erger dan fayenna haha Ach arm mannetje met zijn dikke blauwe oor @ Laura: ik weet niet of je het al eens verteld hebt en je hoeft het natuurlijk ook niet te vertellen, maar heeft het een speciale reden dat je pas op deze leeftijd kindjes wil? @ carmen: jeetje dat was een kort nachtje voor je. Heb je de honden volledig op barf staan? Maak je dit allemaal zelf? @ juud: o ja sorry vergeten Pijnlijk zeg spit! Beterschap! @ denice: hahaha een man met nesteldrang waar heb je die gekocht? Jammer van je sollicitatie! @ setteke: wat een voorbeeldig kind heb je haha @ miranda: wat handig dat ze opvang hebben bij de sportschool zeg! wat lief dat je geld hebt gekregen om voor jezelf te shoppen!
wij hebben vanmorgen lekker peuterzwemmen gehad. ik denk dat fayenna bijna door mag naar het volgende groepje. ben benieuwd! Daarna zijn we broodjes gaan eten bij bakker bart en boodschappen gaan doen. nu ligt ze al 3 uur in bed te slapen!