jenny: dat het goedkoper was is ook al weer dik 2 jaar geleden dat we het hebben gekocht.....dus denk dat daar het verschil wel inzit want het is nu echt in de mode steigerhouten meubels.
miepie: heerlijk hè een kleurtje, heb je vakantieplannen voor dit jaar?? zal ook wel rustig aan zijn ivm de kleine
ik hou me hart vast met wat mijn voorgevel gaat doen met borstvoeding dit keer hahaha de vorige keer leek ik klarabella wel!!! en ze lekte als een vergiet. gelukkig had ik die lillypadz na een week ontdekt anders had ik waarschijnlijk met drie lagen maandverband en doeken in me bh moeten lopen had ik maat F kunnen kopen denk ik.
miepie: ja inderdaad alles in de mode verdubbeld, maar denk een gewone set van plastic of metaal is toch veel duurder we hebben voor de gevlochte set in de serre toen 900 betaald, was toen net in, nu kan je ze kopen voor 400 ivm massaproductie denk ik
denice: had jij ook voor de bevalling lekkende boobs? ik wel heel erg en nu helemaal niet. die van mij knapte ook bijna toen ik BV gaf, die lilypads hielden dat niet tegen hoor. ze zijn wel super voor bij het afbouwen
Nog een vraagje voor jullie allemaal hahah. wat kan ik allemaal gaan doen in huis. zonder teveel inspanning. om gewoon te relaxen.... heb namelijk last van veel harde buiken. maar ik doe geen ene reet al in huis. en voel me al een lui varken. maar het blijft aan de gang. verloskundige zegt ja rustig aan doen he. maar ik verveel me zo. en ik doe zo rustig dat ik me heel nutteloos voel op het moment.
jenny: wij gaan in september een weekje naar frankrijk naar een nieuw park van center parcs met mn schoonouders. voor de rest geen plannen maar mocht alles goed gaan misschien nog een midweekje ofzo hier in nederland in juni mits het goed weer is. en jullie? juud: sterkte met je nachtdienst! Ik ga ff eten koken! krijgen ovenschotel met drumsticks, gebakken aardappelen en salade.
denice: ik heb geen harde buiken maar ook geen idee wat je moet doen in huis haha heb je lekker veel aan. wat gaan we eten vanavond??? heb vlees uit de vriezer gehaald, potje groenten met patat. lekker makkelijk
@denice weet je wat je eigelijk eens meot doen. naar een dure ligerie zaak gaan daar van alles passen ze helpen je daar heel goed. en dan gewoon de mt onthouden weet je meteen hoe het zit en wat goed is.
@miepie: oh dat klinkt goed, wij een week naar onze hut in duistland en een week naar de ardenne en inderdaad wat weekendje weg. geen grote dingen dus, volgend jaar weer wat langer moet eerst maar ff zien hoe het loopt allemaal nou ik ga de hondjes uitlaten en met eten beginnen
jenny ik had met emy wel lekkende boobies van te voren maar makkelijk op te lossen met die niet zo charmante stoffe dingen die je in je bh doet dat zag je enorm zitten vond ik. en daarna lillypadz laten halen door kenny hahaha. soms was dat ook niet genoeg maar deed ik er een wat strakker shirtje overheen aan. ( niet te strak natuurlijk) bleven ze beter zitten en regelmatig ff checken dan zag je soms melk zitten onder die dingen deed ik ze ook ff onder de koude kraan afspoelen en weer erop. voelde meteen ook weer fris en fruitig aan. was toen ook zo enorm warm die zomer. ik voelde ook gewoon enorm dat me boobies vol zaten. voelde het gewoon stromen aan de binnekant. en kietelde gewoon soms heel erg. maar in de ochtend deden ze gewoon pijn zo stonden die op springen omdat emy meteen 8 uur doorsliep in de 2e week.
binna ja denk dat ik dat maar eens ga doen. maar dat ga ik denk dan doen NA bevalling. want stel je voor ik koop nu mooie bh's die goed zitten ken ik na de bevalling doordat ze enorm groeien nog eens kopen. Wij eten vanavond rundervinkjes , aardappels en spitskool. en als toetje hertog 3 chocolade ijs met slagroom jaja die was vorige week in de reclame 2e halve prijs bij de c1000 hihi. heb er meteen 2 meegenome.
nou meiden ik ga ff afsluiten nu even me eten maken. en dan vanavond kom ik nog even kijken en kijken wat voor leuks jullie in gedachte hebben om te ontspannen en te doen zonder veel te hoeven bewegen. alleen al naar boven lopen of emy aankleden krijg ik al harde buiken van.
wij zouden aardappelen en knolletjes eten. Maar die aardappels waren niet meer goed en de knolletjes ook niet! Wat een pech Nu maar pasta en varkenshaas met roomsaus
Knolletjes? Wat voor knolletjes?? @ Denice, foto's inplakken, fan worden van een tv-serie op dvd, breien (hahaha)...... Wij eten bami met een eitje en sateetjes. beetje makkelijk, ik ga vanavond met mamarianne en haar aanstaande mee naar het babyzwemmen van Jurre. Is de laatste keer. Ik zou al mee toen ze nog met Lukas gingen en ik zwanger was van Silke... Moet nu toch echt wezen....