chantal: lekker goedkoop zal ik trouwens de zumba dvd maar naar jou toesturen, want mij lukt het niet op de oude laptop??
uh... hahaha, ja zo kan je het ook bekijken Maar ze zijn leeg nadat ik ben geweest.... @ jenny: ja mag, kan het wel even proberen en anders vraag ik het lief aan onze ict jongens op kantoor
Zag je tuinset, erg gaaf hoor!!! en mooi buikje heb je...! Ook ik ben net een zebra, met rode strepen weliswaar, ipv zwarte, vreselijk en zo'n lap huid over.... Het is dat er waarschijnlijk nog een tweede komt maar anders zou ik serieus een buikcorrectie overwegen zeg... Broeken zijn gewoon zelfs een probleem omdat mijn benen zeg maar S zijn en mijn buik is minstens maat M, ja, zie dan maar is een lekker zittende broek te vinden... Maar goed vooralsnog gaan we proberen het met beweging en buikspieroefeningen recht te trekken.... Heb van ut weekend skeelers gekocht, hopenlijk kn ik daar vker tussendoor mee in beweging komen...
Wauw Jenny, mijn moeder dr man heeft die tuinset dan wel zelf gemaakt, zal ff foto's opzoeken vanavond of morgen, hopelijk lukt het wel Miepie, fijn dat goed gaat. Wat een cup zeg, me zus heeft E cup alhoewel is zij zo slank. Als ik goed heb hoor Ik ben van B naar D gegaan (voor Myrna, na Myrna c cup en na Jeslyn D cup) baal ik wel ervan hoor.... Petra, fijn dat je toch hebt uitgelaten. Wij hebben zelfgemaakte Nasi gegeten, met gebakken ei, satesaus en kroekpoek!
chantal: PB je adres even als je wilt dan stuur ik hem op naar je zonde van je buik meis linka: ben benieuwd naar de foto's
ik heb niks te vertellen maar typ toch even wat. Wat een ellende dat gips, heb niks anders gedaan vandaag dan via hyves naar zw pagina naar hotmail te rouleren. donderdag gaan de kinderen naar mijn ouders en ik ga dan mee, kunnen ze ook lekker op mij passen
dat kun je wel zeggen. Heb zo goed als geen pijn maar zit toch een beetje opgesloten thuis zonder kinderen want alleen luiers verwisselen gaan niet.
Da's wel bijzonder, en goed om te weten. Ik zal het onthouden, want Ise is ook zo'n temperamentvol meiske...!
chantal, omdat ze nog in het ziekenhuis waren en later die dag naar huis mochten. ik denk dat de buurman haar op tijd is gaan halen. beetje sneu om haar wel te vertellen dat ze een broertje heeft, maar dat zij naar het kdv gaat. bovendien leuker als ze haar dat zelf kunnen vertellen wat heb je allemaal gekocht vandaag? het ging helemaal prima trouwens. ze kent me heel goed, leek wel een beetje verbaasd maar vond het allemaal prima. vooral omdat ik geen borstel kon vinden en we bij ottilie naar binnen gingen om haren te kammen. mijn vriend (papadag) had ook nog afgesproken om op een ziek buurjongetje te passen (andere buren) dus een lekker hectisch ochtendje. jenny, gave tuinset! kan de foto van je buik niet zien. beetje gek. binna, wat kan silver goed puzzelen! juud, balen van een maand uitstel en stoer van het prikken! setteke, wat een schattige kleine tymen! petra, ot lijkt op ons allebei wel. ik weet niet of dat karakter is of hoe wij met haar omgaan. ze is heel relaxed (favoriete woord is oké!), maar wel erg vasthoudend als ze haar zinnen ergens op zet. zo zijn mijn vriend en ik allebei wel. maar daardoor zijn we ook makkelijk in de opvoeding. als het kan krijgt ze haar zin (oké) dus daar herken ik het ook wel van. weet dus niet of het karakter of invloed van de omgeving is. ik vroeg me nog af of suze drukker is dan roos. of lijkt dat alleen zo in het filmpje? mik, waar ben je??
@Lauwie, nou je hebt het er maar druk mee gehad! Zo, de rest wel gelezen, maar heb geen puf meer. Hele huis is schoongemaakt. Nu lekker op de bank. Morgenochtend zwemmen met de kids!
Wij gaan morgenochtend ook zwemmen met de kids. Morgenmiddag Sil voor het eerst naar de kapper, even een beetje bijpunten. Babyzwemmen was leuk, ik heb echt een berg foto's gemaakt die ik voor Rianne op schijf ga zetten.
Moniki, zusje, kusje wat schattig! Miepie, als je de bhs online koopt, kun je misschien net zo goed wachten tot na de geboorte, kijken of de bv wel op gang komt. Ik dacht dat je ze zelf wilde kopen en passen, vandaar dat ik zei nu doen Setteke, hoeveel betaal je voor het bijpunten van je dreumes? Misschien dat ik met Ise ook wil binnenkort. Mocht er hier een keer een tweede kindje geboren worden, dan zou ik ook het liefst willen dat mn vriend zelf aan Ise vertelt dat het kindje er is. Dat is toch wel een heftige mededeling, is het niet omdat je peuter schrikt, dan is het wel omdat ze er helemaal van gaat stralen! Die eerste reactie zou ik graag zelf (of papa dan) meemaken, als het kan. Dus zou in Lauwies geval ook gekozen hebben voor een neutrale papa en mama zijn er even niet en het papa dan later zelf laten vertellen. Leuk hoor, Lauwie! Hoe heet je nieuwe buurjongetje? (Sem ofzo, zo'n straat is het vast ) Het filmpje van met de vingertjes op die site met kdv-juffen vond Ise erg leuk, al deed ze nog niet mee. Vanavond heb ik haar voor het eerst op een potje gezet, in haar blote kont. Ik zei ga maar poepen en ze ging persen en er kwam een minidrolletje! Haha, die pot is meteen vies, dus daar mogen de poppen niet meer op/in zitten nu
@Setteke, lekker hoor zwemmen. Vraagje : wie weet wanneer de regels van de pasfoto voor rijbewijs/paspoort enz zijn aangescherpt??
Hallo meiden, Mag ik ben ook aansluiten bij jullie zo te lezen gezellige augustus 2008 mama's clubje? (denk vraag het netjes ) Groetjes
@ Lique, dat is al een poosje geleden... ik weet niet exact sinds wanneer. @ Chantico, mijn vaste kapster had het over 7 euro voor een beetje bijpunten... Normaal kindertarief ligt hier tussen de 12 of 14 euro.