@Setteke, wat ik nu op internet vind is 2006, maar ik twijfel, dus denk vraag het even. @Mommie, welkom en vertel eens wat over jezelf. Kleine intro voor jou, ik heb 2 kids. Dochter Sam van 15-06-2007 en Djim van 04-08-2008. Verder weinig bijzonderheden op het moment!!
@chanatico tis altijd goed hoor om het haar van je kindje eens te knippen. haal je het baby dons haar weg @mammie welkom hier. zal me zelf even voor stellen sabrina mama van Silver 10-09-08 zo als je ziet van september maar kletste toen ik zwanger was bij de auguste mama's maar ben lekker 2 weken over tijd gegaan. nu ben jij aan de buurt
Hallo meiden. Even snel een berichtje van mij. Hier alles goed hoor. Ben nu druk bezig met het versieren van de woonkamer. Dionne is morgen jarig, dan is die dame alweer 6 jaar. Afgelopen zaterdag haar kinderfeestje al gehad, was super gezellig. Zal proberen om deze week nog even weer langs te komen om mee te kletsen, ok. Ennnnnnnnn ik hou mijn mobiel goed in de gaten voor BABYnieuws van Mik!!!!! Tot snel meiden.
HallO! Mommie; welkom!!!Klets gezellig mee Ik ga zo lekker slapen. Danique was vanavond zo erg aan het hoesten dat ze ervan moest overgeven. Bah 2e x deze week alles ondergekotst. Vrijdagmorgen was het ook al raak. Gelukkig nu over papa en niet over mama
Ik vraag me inderdaad nog altijd af hoe dat nou zit met haren knippen en dat het dan beter zou gaan groeien. En hoe dat dan weer met babydonshaartjes zit. Ise heeft wel heel fijn haar, terwijl het op sommige plaatsen al best lang is. En als ze met nat haar niet gaat slapen (we douchen altijd 's avonds) maar het eerst droogt voordat ze gaat liggen, dan krijgt ze zelfs hele lieve krulletjes. Alleen daar is het eigenlijk wat te lang voor, dus dan gaat het pieken. Ik vind het alleen zo èèèèèng om haar lieve, zachte, heerlijke haartjes te laten knippen! Mik, heb jij nog tijd voor een haar-advies? En heb je je inmiddels al ingelezen op de ins&outs van baby/peuterhaar?
@chantico wat ik er van weet is dat het haar voler en dikke wordt als je het goed bij houd. maar voor het presiese moet je bij mik zijn die is kaper. Silver is al heeel vaak geweest. en in het begin deed ik het zelf
moniki, kan me voorstellen dat het lastig is. je zou je zelf wel in 3-en willen delen, een voor jezelf, een voor romée en een voor silvan. en dan heb ik het nog niet eens over je man en je huishouden. hoop dat het lukt met het evenwicht vinden en dat ze gewoon snel thuiskomt! miranda, alvast gefeliciteerd! fijne dag morgen! mommie, tuurlijk! gezellig! lique, pfff das alweer bijna een paar jaar denk ik?? geen idee. niet te vinden met google? alieke, hoe was je gesprek? chantico, super van ise dat ze op t potje gepoept heeft! knap hoor! en ik zou het al jammer vinden als ik zelf haar reactie niet kon zien. laat staan dat papa het niet kon zien. jammer dat de kdv juf uitriep dat er dan iets geboren was. heb geprobeerd subtiel duidelijk te maken dat de kleine dame nog van niets wist . heb de buurman zelf niet meer gesproken (mijn vriend wel een paar keer want die was thuis) dus ik weet niet hoe ze het vond. vast heel leuk want ze was ook al heel lief voor de buik! hier nog nooit haartjes geknipt. het is altijd best een leuk kapseltje geweest. en als het niet zou krullen, zou het al op haar schouders hangen. ga lekker met vriendlief in bad. truste!
gezellig, hoe meer zielen hoe meer vreugd. We hebben een paar spelregels je mag geen sorry zeggen als je even wat minder tijd hebt als iets belangrijk is moet je het in het rood plaatsen en soms 2 keer plaatsen als er overheen gelezen is, want we hebben het allemaal druk en verder......... veel plezier
@ Miranda, gefeliciteerd met je dochter Dionne goedemorgen allen, Met mij gaat het prima, zal zo eens een foto van mezelf maken met gips. De kinderen gaan naar het KDV en ik word vanmiddag opgehaald om naar de aanbiedingsweek van een paardenzaak te gaan. Voor mn portemonnee is dat thuiszitten erg slecht @ Chantico, wauw wat goed van Ise, wat zul je trots geweest zijn op de poep en Ise @ Juudje, alweer???? hoe vaak heerst dat wel niet bij jullie @ setteke, veel plezier vandaag haartjes knippen, ik heb het idee dat het voller word als het puntje eraf gaat. Roos is nu 2 keer geknipt
ik kom even zwaaien, heb erg weinig tijd nu de vrije dagen voorbij zijn en ik na het werk druk ben met kleine tess en allerlei afspraken. Tess is niet meer zo gezwollen en de pijn word gelukkig ook minder. Er mag alleen niemand aan haar hoofd zitten en ze loopt rond als een oud vrouwtje dat al het leed vd wereld op haar schouders draagt en dat is wel heel naar om te zien. Toch weer een klap gehad van het ziekenhuis... Fijne dag vandaag!
mommie: welkom! juud: volgens mij ben je nu bij huis! Ga je dan nog op bed thuis of kan je daar ook wel slapen? alweer noro? Miranda: Gefeliciteerd met dionne! Maak er een leuke dag van! petra: Pff kan me goed voorstellen dat het niks is met je hand ik gips. Nog ff volhouden....leuk hoor aanbiedingsweek bij een paardenwinkel haha toen ik nog reed weet ik wel dat het voor mijn portemonnee echt superslecht was! chantico: wat goed zeg van ise dat ze op het potje heeft gepoept!!!!!! Slaat ise dan ook op de grond/tafel met haar hoofdje als ze er niet mee eens is? Hier namelijk ook zon dametje die het doet. knippen: malou is nu een keer geweest en het is nu wel vrij lang aan het worden dus denk dat ze er binnenkort maar weer aan moet geloven!
Mommie, welkom! Ik heb 2 meiden van 8 jaar en jongste telg is 19 maanden. Jenny hier is het: Bekijk bijlage 62347 Ik geloof dat ze ook eettafel al heeft gemaakt of nog niet, ze zouden gaan maken.