Ja volop, meestal is het hier ijskoud binnen. MAar vandaag is het goed uit te houden. Het lijkt zowaar warm te worden, is 24 graden binnen. Oei, das wel vervelend, hopelijk gaat het vandaag beter. Ga je nog eerder naar huis?
Zo lekker tegen elkaar aan het lullen? 't is hier thuis ook best wel erg warm, om van de achtertuin maar niet te spreken.
Nee in principe niet, heb niet veel verlof meer, dus kan geen vrij nemen, kijk als ze ons nou eerder naar huis sturen....
@Chantal, don't count on it!!!! Gaat natuurlijk niet gebeuren. Dat vind ik echt ideaal aan klokken, weet je precies waar ja aan toebent en niemand die zich ermee bemoeid!
Ja, das waar dat had ik vroeger bij een werknemer eens, dus als je ook is eerder kon of wilde beginnen kon dat ook allemaal, als je weektotaal steeds maar klopte. super hoor
Pfff ik kan Yosyp niks te drinken geven of heel m'n vloer en meubels zit vol drinken. Hebben ze makkelijke drinkbekers, vreten ze de spenen er dusdanig van kapot dat er een megagat in zit en vervolgens gaan ze dan expres sproeien met die beker.
Zo ben alweer terug van pony verzorgen en ben even snel de supermarkt ingegaan, wat was het daar druk zeg! Nu lekker thuis, lekker koel. Vanmiddag voetbal, ben benieuwd wat ze gaan doen!
@lauwie: oh nog gecondoleerd ja durf er nog wel op hoor, maar ben nu wel voorzichtiger in de wei met haar en mooi dat je uitslag goed was @chantal: ok dan duik ik ook eerst maar eens de aktion in, scheelt toch weer geld @binna: ja petra en ik hebben al gepingt en juud komt er geloof ik morgen ook al bij @tesske: nooit gehoord dat AB daarom ook voor virussen worden gegeven klote voor je meisje zeg jeetje hoe is het met je neefje?? @puck: ja die dag er voor had ze al op mijn voet gestaan, gelukkig in het zand maar met slippertjes lopen deed echt pijn, bijt in mijn schouder ook gehad toen ik een jaar of 11 was en daarvan zie je nog steeds littekens zitten haha, leuk hè paardrijden haha @noura: moeten je wenkbrauwen ook geknipt worden?? haha @qeenbee: alleen een badje in de tuin helpt nog om die koters in bedwang te houden haha @chantico: arm ziet er nog slechter uit nu maar doet geen pijn ja alleen als ik er aan zit of me stoot zal ff foto zoeken van gister mylan sliep gister ook niet, maar vannacht alleen in pamper en alle ramen open ging beter (zijn ramen zijn erg hoog, dus kan hij nooit bij) @chantal en haar blije gedichtje en liedje haha @sjorsje: nou dan alleen maar water geven hè haha gister lekker met vriend in de stad geweest ff tapas gegegeten dus stonk vanochtend nog naar knoflook vandaag stikkie heet, wacht tot de kleinste wakker word en dan ga ik die zweterd maar even lekker wassen, mylan is naar KDV die haal ik wel op in de rust ofzo
soms denk ik wel is bij mezelf dat 2 jaar nog wel heel lang duurt met een kleintje, zucht... heb weer zo'n moment dat ik zo'n kleintje wel weer even erg leuk zou vinden, gelukkig overwint mijn verstand het nog steeds
@Jenny, mooie arm!!! Heb je snel blauwe plekken? Mijn zusje en ik wel en we zitten ook helemaal onder. Allemaal ongelukjes de afgelopen weken, haha!
jenny, jesus wat een plek zeg... deed de beet zelf ook veel pijn? Ben een keer door een pony in de kont gebeten, hahaha, nou ja, nu kan ik er wel om lachen Lekker tapas eten, heerlijk vind ik dat... Lekker quality time met je kerel doorgebracht dus! krijg ik nog een foto een keer van de dame in outfit? zou ik wel leuk vinden mag ook op de phone hoor...
hoi hoi Nou wij zitten vast in onze eigen straat (nou ja bijna) door die PIEP tour de France.. Heb geen idee hoe ik het weekend bij mijn werk moet komen aangezien dat gebouw zowat op de start/finish staat. Het megagrote vipgebouw is voor ons verpleeghuis gebouwd...zien we nog niks ook haha! Maar goed alles er omheen potdicht..... @ Jenny, oo lekker paard heb jij hahaha
@chantal: nee beet deed geen pijn, schrok alleen en dacht 'wat ben je aan doen klotehommel' haha en nee ben met vriendin wezen eten hihi was lekker hoor beetje ouwehoeren @juud: ja fijn hè, wel leuk tour maar inderdaad niet handig ik zat net met energieleverancier aan de lijn, want word weer eens ongevraagd genaait natuurlijk valt mijn telefoon uit zo fijn
@ juud: oh lekker dan zeg... komen vast enorm veel bezoekers op af... succes dit weekend met die mensenmassa dan!!! @ jenny: oh das ook gezellig zeg... hahaha, ik zie je zo schelden, whahahaha!! lekker dan wat heb je met de energieleverancier?
ik zou bepaalde kosten niet hoeven te betalen als ik zou overstappen en krijg daar nu wel rekeningen van, hang nu nog aan de lijn