Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ach ja, je kan maar bezorgt zijn om je schatjes van een tomaten :p

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    thnx chantal!

haha, zijn de tomaten bang voor onweer? (of andy?) :D

3. hihihi, en als het gaat onweren???

Gaat ie dan een buiten staan met een paraplutje erboven :p

hihihihi.....

Hoe dan ook, jullie blijven lekker thuis en dat vind jij wel erg fijn, dus hardstikke mooi!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet meteen denken aan die reclame van die 2 boeren die bij hun tomaten staan te leunen op een hekje; 'zullen we ze anders wat water geven?' :p

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Heb hier een klein draakje in bed liggen. Mama wilde echt eventjes rust. kwartiertje geleden nog even bij haar geweest, maar nu is het toch echt even stil. Heerlijk zeg!

Net een leuke verrassing. Een vader van 1 van mijn kinderen heeft voor mij en de directrice van onze school een vrijkaart geregeld voor MARCO BORSATO volgende week donderdag!
    Jippie, zo leuk!!! Heb er helemaal zin in

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @lauwie: echt? ben je 37 hihi had ik je echt niet gegeven

nou ze hadden terug gebeld, maar door iemand anders en die had het weer verkeerd begrepen geloof ik want die dacht dat ik mijn maand bedrag te hoog vond dus die wilde hij als verrassing wel voor me verlagen proest wat is dat nou voor oplossing en dan einde van het jaar zeker bij moeten betalen wat een oetlul, sigaar uit eigen doos is dat. dus ging van een bloemetje naar mezelf in de nesten werken haha
    dus heb gezegd koppel deze onzin maar weer terug en ik wacht wel weer op een telefoontje

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jenny wat een goedbedachte oplossing, haha.

Alieke wat ontzettend leuk naar Marco Borsato.

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Wat een gedoe Shireen... Alsof je niets beters te doen hebt. Hopelijk lossen ze het wel voor je op, anders zit je er mooi mee.

Alieke, leuk! Is vast omdat je zo'n lieve juf bent!

Lauwie, volgens mij is Ise wél wakker geworden van die vuvuzela :D Ongeveer om 14.10 uur werd ze wakker en ze is niet meer gaan slapen daarna... :( Hoop dat ze het met een leuk humeur redt tot 19.00 uur! *duim duim*
    Wat maakt een kind volgens jullie een draakje/krengetje/etc? Zijn er eigenlijk ook zulke woorden voor jongetjes?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Draak is voor mij onzijdig.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    pin me er niet op vast hoor, want ik ben niet zo een goede tuindersvrouw maar er kan door een hoosbui/onweer nogal wat stuk gaan en de tomaten kunnen barsten door een te grote temp. wisseling.
    aangezien er honderduizenden kilo's tomaten aan de planten hangen voor een best wel goede prijs kan ik me wel voorstellen dat Andy hem knijpt op zulke dagen

(en vrienden die ook naar swiferbant gingen hebben net gebeld en staan al vanaf 13 uur in de file, ben ik even een partij blij dat wij thuis zijn!

11. Chantico

Ik neem aan dat de tomaten in kassen staan, daar wil je toch ook geen stormschade aan?! Ik snap het wel hoor, van Andy! Het stond er alleen zo grappig geschreven :)

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Noem Danique ook wel eens een monstertje, vind dat eigenlijk voorbeide kunnen. Ook draakje en boefje kan voor jongens.

En wat maakt haar een draakje, een ontzettend slecht humeur.
    Bedoel het ook absoluut niet negatief hoor. Gewoon een eigenwijze bui. Dan kan ik haar al een klein draakje noemen.

Chantico; natuurlijk omdat ik zo'n lieve juf ben haha. Heb wel zijn zoontje in de klas ja en zit met hem in de MR, echt een superleuke vader!

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Die scheids is partijdig, is vlgs mij betaald door Brazilië

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud dat lijkt er idd wel op.

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    Zo mocht vandaag ook eerder weg en kreeg een bonus haha
    En nu uitgeteld op de bank. De kleintjes zijn op het kdv en wij kijken voetbal

16. Chantico

Woehoeeeee!

17. Chantico

(Ik zit alleen thuis met Ise en moet m'n vreugde toch met iemand delen :D)

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    we worden wereldkampioen hahahah :$:D

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Daar ben ik nog niet zo zeker van hoor Juud!

Danique was erg vervelend, natuurlijk net op het moment dat het doelpunt werd gemaakt. Heb het dus niet gezien (ja oke in de herhaling natuurlijk). Verder is ze best lief hoor, maar ze is nu aan het onderzoeken hier in huis. En ze zet dus de hele boel op zijn kop :(

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Jee weer een ronde verder.

Alieke, ik werd hier om en om geterroriseerd door Lianna en Yosyp terwijl ik op de bank zat te kijken. Heb dus ook niet veel gezien.

Deel Deze Pagina