Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Shanai, wat een reactie weer, knap hoor hoe je dat blijft doen. Zal dat pretpark eens googlen, heb er nog nooit van gehoord.

Lauwie knap van Otje, Lianna maakt alleen nog maar strepen en Yosyp krast vooral de tafel vol ipv z'n vel papier.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Haha, ja vaak wel! Tis hier ook altijd de zoete inval.. ;) Vind ik ook leuk hoor, als het hele huis vol zit. Dinsdagavond zit iedereen hier weer.. ben er dan zelf eerst niet, Zumba tot 20u, maar zal wel weer gezellig druk zijn!

Jullie veel plezier morgen!

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    shanai: hoe bedoel je veel tijd kwijt? verbouwen of als je er bent?

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja en het is inderdaad weer de eerste keer na de bevalling dus heb er wel zin in

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Shanai; Danique heeft een cool for kids. Zelfde soort als pandora alleen dan met kleur. Ze heeft rondjes met daarop een afbeelding en 1 bedel in de vorm van een vlindertje. Echt heel erg mooi. Raymond heeft het voor haar gekocht toen haar baby armbandje te klein was.

En aan dingen zitten die niet haar speelgoed zijn, Danique dus wel al mag ze het niet. Ze houdt er bijvoorbeeld van om mijn tas te plunderen als ik die ergens neerzet waar zij bij kan. Gisteren presteerde ze het zelfs om in mijn nieuwe agenda te gaan tekenen ndat ze die en een pen uit man tas had gevist. Als ze echt vervelend is trekt ze wel eens iets uit de vensterbank, maar over het lgemeen gaat dat wel goed

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen!!

@ lauwie, zo hee dat is knap van Ot :) Giulia krast en zegt dat alles een vis is ;)
    Ze begint nu wel bij een kleurplaat pogingen te doen binnen de lijntjes te kleuren, door bv de ogen en de mond te benoemen en te kleuren.

@ Chantico, Giulia zit soms aan dingen die niet van haar zijn maar over het algemeen zit ze nergens aan.

@ Shanai, wow wat een reageeractie! RESPECT hihi.
    Ik zoek nog ander werk maar in deze tijd niet veel soeps te vinden :(

Hoe is het met jou en je cyclus? En nog belangrijker hoe is het nu met je man?

Zo ik ga me klaarmaken voor mijn werk, met een bizar drukke dag in het vooruitzicht door personeelstekort...het is momenteel bikkelen zeg!

En bekijken hoe ik door de afzetting van de tour kan komen :x

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

ben een beetje verrot haha oh kan nog wel even slapen maar helaas denkt mylan er natuurlijk anders over

geen idee wie het vroeg over aan spullen zitten: mylan zit overal aan vooral in keukenkastjes, maar ruimt ook alles weer op. verder hebben wij niet overal iets staan waar hij allemaal aan kan zitten.. we zijn niet zo van de tierlantijnen zeg maar

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

na alle negatieven berichtjes van mij ook wel weer iets leuks..

Bradley kan al van buik naar rug draaien!!! :)

Ennnn ik ben vandaag 9 kilo afgevallen!

vanmiddag gaan we naar mijn neefje toe.. zie er erg tegen op..
    dus ik ga nu ff de was opruimen ff bezig zijn..

kusjes

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@schat wow wat super zeg 9kilo snap wel dat hè het moeilijk vindt

@shanai wow wat een super reageer poging
    En Silver mag ook niet aan mijn spulletjes zitten ze probeerd het soms

@jenny dat zijn dan gevolgen Gé ;)

@teske. Hoest nu met tess. En jou jij zal ook wel last van de warmte en benouawt heus hebben

@Petra en hoest met de tomaaten ;)

@juud werk ze

@setteke en is hett nu wel weer mooi weer hier wel En voor de BBq ik wil wel knoflook boter maken ( zijn ze hier gek op)

@sjorsje leuke foto's

@lauwie wou wat Goed van otje

@Miranda en is het een waterfeestje geworden en lekker gbbq ?

Pff sorry zo uit be hoofd weer ik het even niet meer sorryyy

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen!
    mag ik uitslapen, kan ik niet meer slapen. wel nog lekker in bed gelegen.
    ik denk dat we gestopt zijn met de bv. ot hoeft al 3x niet (vanaf gisterochtend). fijn dat het zo vanzelf stopt zonder drama's.

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

jeetje, wat knap Lauwie. Zelfs Tymen kan nog niet herkenbaar tekenen!

Juud, werkze!

Schatje, sterkte!

Wij gaan straks naar mijn oma, die viert vandaag haar verjaardag.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, petra, ik vroeg me ook af hoe het na de onweer en harde regen met de kassen en tomaten is. kan me voorstellen dat dat soort risico's spannend zijn bij een eigen bedrijf. (je schreef het wel heel grappig)

sjorsje, leuke kermisfoto's!

binna, hoe is het bij jullie?

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben ook benieuwd of het tekenen een toevallige treffer was. iig wel leuk dat ze zich beseft dat je iets kunt tekenen.

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden,
    nou ik ben maar naar de BBQ van de buren geweest en Gerard is bij beide geweest (die lust graag vlees). haha
    Het 2e waterfeestje was ook een succes volgens Dionne dus die heeft zich prima vermaakt.

De meiden zijn allemaal al wakker maar Gerard slaapt nog, dus ik stuur zo de meiden even naar boven (hihi).
    Dan is hij zo wakker.
    We gaan zo lekker even zwemmen.
    Vanmiddag is hier nog een zomermarkt dus daar na het zwemmen even overheen lopen.

Iedereen een fijne dag.

@ Schatje: sterkte vandaag meid.
    (super die 9 kilo afvallen hoor).

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Schatje, Wat goed van Bradley zeg! En natuurlijk 9 kilo afgevallen, echt super! Heel veel sterkte voor vanmiddag. Wat zal het moeilijk zijn zeg!

Juud; werken overleefd?

Lauwie; wow wat goed van Otje. Danique die krabbelt nog steeds wat in het rond. Maar echt wat tekenen doet ze nog niet.

Ga even wat eten met Danique, zijn nog niet zo gek lang beneden.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie. Het gaat prima hier de kat boekt zich al hellemaal thuis en Silver vindt het super

Wij gaan straks /zo naar het uitgeestermeer strandje nog even genieten van de laatste vakantie dag

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Met de tomaten is alles goed gegaan :)

We komen net terug van de paarden. Roos wilde op elk paard zitten dus ze is nu al een echte amazone. Ze had al paardrijlaarzen maat 19 dus ik ga binnenkort maar nieuwe halen (hee dat is gelijk een goed idee voor haar verjaardag)

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @schatje: wat verschrikkelijk... heel veel sterkte! :(

@all: nog bedankt voor de felicitaties!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lauwie wat knap van otje.

Ff welkom terug,hoe was sensation?

Shanai wat een reactie weer meid! Ik spring s ochtends wel bij met medicatie delen en toedienen voor de rest zit ik op kantoor, loop wat rond te observeren/controleren en zit veel in bespreking.

Binna lief dat je naar me vraagt. Ik ben ook erg benauwd met dit weer en de zorg voor tess nu maakt het er niet beter op.

We hebben een hele slechte nacht achter de rug met tess. Benauwd, 40.1 koorts en niets anders dan huilen. Gelukkig viel ze om half 7 vanmorgen in slaap en hebben we nog even tot half 12 kunnen slapen.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    schatje heel veel sterkte en wat goed van je 9 kilo!

Deel Deze Pagina