jeetje meis het zit jullie ook niet mee hè.....zo sneu voor Tess weer en voor jullie sterkte ermee en Sensation was geweldig leuk 5.30uur thyis en nu aan het ontbijt, straks kindjes halen
Carmen; wat naar zeg voor Tess en jezelf! Hopelijk knapt Tess snel op en krijg jij ook iets meer rust en dan met jezefl ook nog beter natuurlijk! FF: Pff even wakker worden nog dus Wij hebben hier net met Danique in het zwembad gezeten. Heerlijk zeg, paste precies zo samen. Nu allemaal weer droog enin de kleren.
Ja hoor, maar niet op een vervelende manier. Soms zit ze aan de tv of in de keukenkastjes, maar nooit op een vernielzuchtige of onvoorzichtige manier. Ze ruikt aan bloemen en legt dingen wel eens terug waar ze horen als ze rondslingeren Of ze pakt haar jas, mijn telefoon of ze komt iets brengen dat van mn vriend of mij is en zegt dan papas tas of mamas slippers. En als er pen en papier ligt, gaat ze zitten tekenen. Maar ze zit eigenlijk nooit aan kopjes of ander spul dat op tafel staat, ze haalt de keukenkastjes niet leeg maar pakt alleen dat ene er tussen uit waar ze mee mag spelen en ze komt ook niet aan de vuilnisbak enzo (*even afkloppen*) Shanai, hoe sta jij dan tegenover Fayenna en het zitten aan andere dingen dan speelgoed? En hoe is het idd met je man? Ja inderdaad, ik geloof dat ik nu wel echt begin terug te horen hoe wij tegen haar en elkaar praten. En het zijn tot nu toe nog steeds leuke, lieve uitspraken (lekker eten, mama, dag mama, veel plezier! en daarnet bijvoorbeeld kom maar lekker buiten, eendje) dus dat is wel fijn Wow! Ise tekende gisteren ook opeens een nieuw soort tekening: ze was heel erg bezig met het hele papier vullen, dus niet alleen op één plek of toevallig waar haar krijtje neerkwam tekeken, maar echt bewust de randjes opzoeken en rondom tekenen om het hele blad te vullen. Het zijn nog wel vooral strepen en stippen, maar er zaten ook een paar rondjes tussen. Ze heeft een paar keer, al weer een tijd geleden, gezegd dat ze eendjes en water had getekend, maar dat was vlak nadat ze Nijntje datzelfde had zien tekenen. Die Nijntje heeft wel een voorbeeldfunctie hè?! Gelukkig is het een errug braaf konijn. Had jij trouwens aan Otje gevraagd wat ze getekend had, of zei ze uit zichzelf dat het een vliegtuig was? En wat fijn dat Otje zelf aangeeft dat ze geen bv meer wil. Ise deed het ook zo en ik vond dat heel fijn. Hoe is het voor jou om deze periode af te sluiten? Carmen, ben jij eigenlijk niet echt superjong voor de leidinggevende functie die je hebt? Ik ben niet zo goed bekend in jouw branche, maar ik kan me voorstellen dat je nu leiding geeft aan (veel) oudere collegas en dat dat toch wel bijzonder is. Ik hoop dat je meisje zich snel beter gaat voelen.
FF haha hoop dat je vanavond wel kan slapen als je er zo laat uit bent gekomen vandaag. Hebben de kids het leuk gehad bij de oppas? Chantico, ik ben ook erg jong als je het vergelijkt met mijn collega's van de andere 2 afdelingen waar we veel mee samen werken. (zij zijn 43 en 32) Het is ook zeker niet makkelijk om dit team te leiden, het zijn inderdaad wat oudere collega's (maar ook wel een paar van mijn leeftijd) en zij zitten behoorlijk vastgeroest in het werk. Terwijl ik dus juist graag verandering wil aanbrengen in de manier van werken. ( zo wist de zuster vroeger wat beter voor de patiënt is maar ben ik van mening dat de patiënt dat tegenwoordig heel goed zelf weet) Daarnaast is het een team dat erg negatief is en veel commentaar heeft op collega's maar dit onderling bespreken en vrijwel niet bij de persoon zelf neerleggen en dat is best wel eens moeilijk. Ik stuur dan ook iedereen die iets te klagen heeft over een ander eerst naar diegene zelf toe om feedback te geven. Aan de andere kant is het met een avondje uit ofzo wel weer een mega gezellig team. Jenny, ze slaapt nu. We zijn vanmiddag toch maar even een stukje gaan fietsen om er even uit te zijn en dat vond ze wel even leuk. Daarna was ze wel doodmoe dus is ze met een zetpil op bed gegaan, ze had weer 39.9 koorts.
Mark staat de kokkerellen in de keuken en ik laat me eens lekker bedienen vandaag Zit heerlijk in de tuin met een lekker briesje, en hij staat te zweten boven de pannen Zal zo even een foto uploaden van ons 'pokkewijfie''
Zo wij zijn weer thuis het was heerlijk alleen is ne rug verbrand Silver vondt het eerst niks later wel toen speelde ze steeds met water en zand of h Ging van de glijbaan Ze is ook nog een rondje wezen varen met me oa en steve @Carmen lekker hè als er voor je gekookt wordt. En heb je die functie nu oficeel war je moest toch nog soliciteren ?
Tesske: balen dat ze nog koorts heeft zeg, maar toch even heerlijk er uit is toch wel goed voor der denk ik binna: oe lekker varen wij zijn even naar de utrechtse bazaar geweest was wel gezellig, wel druk en warm en eigenlijk alleen eten meegenomen haha
Ga ervandoor, film kijken met manlief. En ben ongesteld geworden dus mag er lekker een wijntje bij Fijne avond meiden en alvast een goede werkweek gewenst.
schatje, wat knap dat bradley kan rollen! hoe was het vandaag? was vast moeilijk. carmen, beterschap voor tess. zit ze onder de waterpokken? hoop dat jij je ook snel beter voelt. binna, fijn dat het goed gaat. hoe heet de kat nu? en silver weer helemaal in het gareel? chantico, ze zei dat ze een vliegtuig ging tekenen en toen tekende ze iets waar wij wel een vliegtuig in zien. ze zat naast mijn neefje die ook soortgelijke vliegtuigen aan het tekenen was. ik vraag eigenlijk nooit wat het is. las dat dat de creativiteit remt. en gewoon lekker krassen schijnt onmisbaar te zijn voor de handmotoriek. ik zal zo eens een foto van haar tekening maken. misschien ben ik gewoon heel snel tevreden (net als met het zingen een tijdje geleden) en geen bv vind ik prima. het doet me goed dat ze (ondanks commentaar van de omgeving) zo lang heeft kunnen drinken als zij behoefte had. inmiddels komt ze haar knuffelbehoefte wel op een andere manier halen (en dat vind ik ook wel heel gezellig) een tijdje geleden vroeg ik toch wanneer je ik gaat zeggen ipv mama. ik merk nu aan haar taal dat ze er aan toe is. zelf oefent met zinnen met ik, dus ik zeg nu vaker ik dan mama. ik vind die taal ook zo grappig he. net lazen we een liedjesboekje. zong ik van drie kleine kleutertjes op een hek op een mooie dag in september. wees otje er 1 aan: 'dat is 'tember'. dus ik zei 'oh is dat september?' otje: 'goed zo! knap hoor'. hoezo hoor je jezelf terug. en vanmiddag wilde ze uit de stoel en ging ze er in staan. ik zei dat ik wilde dat ze dat aan mij vraagt en niet zomaar gaat staan. was het een tijdje stil en toen zei ze: 'mag ik uit de stoel?' zo knap dat ze al zinnen met werkwoorden maakt. vanmiddag in de zandbak met 2 oudere buurmeisjes. 1 vertelde dat ze bij oma slaapt had. de ander zei 'ik ook oma slaapt' en otje 'ik ook oma slaapt!' haha, ze heeft idd ooit 's middags bij de oma's geslapen. zo kan ik nog wel ff doorgaan met praatverhaaltjes. vind het echt genieten.
Meiden, ik twijfel even... Aan de ene kant denk ik onzin, aan de andere kant... Twijfel ik... Ik heb vorige maand geen pil gebruik, we hebben wel sex gehad, maar voor het moment gestopt zeg maar. Ben niet achterlijk, weet dat er in voorvocht ook spermacellen kunnen zitten natuurlijk. Dat is het risico dat we hebben genomen. Nu werd ik zonder de pil, pas donderdag ongi (normaal met de pil dinsdagnacht) en nu lijkt het al op te houden, terwijl ik normaal zaterdags weer met de pil begin en het dan na 1, max 2dgn ophoudt.... Zal mijn ongi gewoon anders zijn omdat ik de pil niet heb genomen, of moet ik me toch iets anders afvragen???
chantal, ff testen voor de zekerheid? lijkt me niet als je ongi bent, maar anders blijf je misschien onzeker erover.
@Schatje, jemig dat is snel gegaan. Heel veel sterkte de komende tijd. Jemig wat ga je weer goed met afvallen zeg! Wow die Bradley is snel!! @Chantal, wat is je taart mooi geworden zeg! Ik zou het echt niet weten, je lichaam is misschien een beetje in de war, maar een testje kan misschien geen kwaad??? @FF, ja het leven is weer zwaar als je van vakantie thuiskomt, haha!! @Sjorsje, leuke fotos op de kermis!! @Shanai, dingen anders dan speelgoed zijn mega interessant. Zolang het niet gevaarlijk is, heb ik hier geen moeite mee! @Lauwie, wat knap dat ze al zo goed tekent! @Duster, heb het binnengekregen, helemaal toppie!! Dankjewel! @Tesske, jemig wat een nacht! Is het al wat koeler bij jullie? @Juud, kon je een beetje op je werk komen! Zo we zijn hier lekker opgeschoten. Plafond en muren zijn gedaan. Wc is zwart, gang is grijs en huiskamer is wit met antraciet. Daarnaast nog allemaal losse dingen geschilderd en de deur van mijn meterkast is behangen, is echt een cool gezicht. Verder is mijn schoonvader helaas opgenomen in het ziekenhuis, hij heeft enorme pijn , maar geen pijnstiller helpt waarschijnlijk is het gezwel gegroeid en druk die op een zenuw afwachten dus.
@ lauwie: ja, hoeft niets te zeggen natuurlijk, maar bij Tygo ben ik ook gewoon een klein beetje ongesteld geweest... van woensdag tot zaterdags toen, alleen niet heftig, waardoor ik zaterdags toch wilde testen, toen nog niet duidelijk, zondag geen test kunnen halen natuurlijk, online besteld, maandag in huis et voila... @ lique: ja, dat is het m, de twijfel en we gaan op vakantie, dus wil het eigenlijk wel zeker weten voor de vakantie... heb die goedkope gekocht wat ik ook met tygo heb besteld toen, hopenlijk morgen in huis
@ Carmen, ach gossie, arme Tess..... @ Chantal, zou best kunnen zijn dat je lijf het even niet snapt nu je het anders bent gaan doen tijdens een strip.... Ik zou zeggen, even testen just to be sure. @ Binna, Binna toch, je moet je wel goed insmeren he? @ lique, ga je nog foto's showen? @ Shanai, op Silke heeft alles van mij een onweerstaanbare aantrekkingskracht, en ik moet wel drie keer nee zeggen voor ze het terug legt (of weggooit....). Ik zie het als behorend bij die uittestfase waar ze midden in zit, en blijf daarmee maar consequent met nee zeggen. @ Lauwie, leuk he, dat ze nu zo wijs worden? Silke ook hoor. Haar drinken was op, ging ze zelf naar mijn oma en vroeg "Beppe, dinkjes hebbe?" En toen ze het kreeg zei ze: "danke" Mijn opvoeding werpt toch nog zijn vruchten af haha! @ Alieke, lekker he? Hilbrand heeft vanmiddag ook met de kids gezwommen in het zwembad in de tuin. Wij waren vanmorgen bij mijn opa en oma en Yaron was er ook. Silke was helemaal weg van hem. Wilde hem steeds op schoot en aaien. Morgenavond komen ze hier op bezoek, misschien dat Silke hem dan eens vast kan houden.
@ Tess: wat een foto....oh oh oh... Vind wel dat Tess veranderd is in haar gezicht? Heeft Mark goed gekookt?? @ lauwie: wat goed dat otje dat al deed, maar het lijkt wel alsof ze even in een sprongetje zitten he? Sinds gister merken wij ook ineens een verandering. Tygo deed zelf zijn crocs aan gister toen ik wegwilde, hij kwam naar me toe en zei mama klaar! en toen ik naar hem keek, had ie ze aan! Hij was sochtends ook al zelf uit bed gekomen, terwijl hij dat nooit doet en ik merk dat hij nu ineens heel interactief bezig is en antwoord op Dora en Diego en begrijpt welke vragen ze stellen. @ schatje: gecondoleerd met je neefje... @ FF: welkom thuis! @ lique: dankje, had je het al gezien op de hyves? EN hij is lekkeerrrrr, marzepein bekleed en bananencreme vulling, jam jam... Zo klinkt leuk allemaal in huis, wil de gang ook grijs maken, maar nu effe nog geen tijd voor, ben benieuwd naar fotos! @ set: yaron is een neefje? uhm uhm uhm..... Oh ja ben weer 2dgn alleen, holladiejeeeee