dag dames kwam even snel gluren! Heb dagdienst gehad en toen naar Metropolis en nu met kindje wat niet slapen wil! @ Carmen.....aaah wat een zieligerd!! Hoe is het met de koorts? Verder niks blijven hangen
@Setteke en Chantal, foto's volgen nog. Het is nu nog niet ingericht. Volgende week maandag is het pas echt klaar. Dan zal ik het op de foto zetten!! @Chantal, ik zag je taart inderdaad op je hyves staan!! Ohh, klinkt heerlijk zeg! @Setteke, leuk he dat ze zo dol zijn op babys
@ dames: wat apart, hoor van kindjes die niet willen slapen, Tygo slaapt echt als een oss!!! HIj is ook wel een mafkees, want de deken MOET over. Heb vandaag (ja vandaag pas, want tijdens het slapen ligt ie er toch niet onder) maar de deken uit de hoes gehaald.Dus ligt ie alleen onder de dekenhoes. @ juud:wat is metropolis? @ lique: owh, dan moet ik wachten tot na de vakantie laatste tijd idd wel erg veel. Het is sowieso 2 keer in de maand wel raak lijkt het...Dinsdagavond komt hij terug...
hm staat er raar, vind het dus apart dat juist tygo dus er geen last van heeft en slaapt als een oss, hahahaha
@chantal die van mijn slaapt ook prima. (met 33 grade op haar kamer) en ik laat haar tegen wordig onder een bad handoek slapen want ze wil ook perse onder haar deken @Juud zelfs mijn verbrande rug is niet blijven hangen @Liset dat is nog het punt ook tot 2 keer toe in gesmeert. mar meestal zit ik in een stoel. en nu zat ik op me handoek een tijdje met me rug naar de zon
@Chantal, dat is wel balen zovaak alleen. Maar ja, is het weer extra leuk al ie er wel is . Djim slaapt hier ook gewoon lekker hoor, onder de dekens. Maar moet zeggen dat het hier alweer een stuk koeler is de laatste dagen! helaas moet je wachten op de foto's tot na de vakantie!!
Lauwie, Ard ziet er een vliegtuigje in voor de bergen. Chantal, ben wel benieuwd naar je test. Waarom was je eigenlijk gestopt? Kindjes zijn hier ook al tijdje KO. Zelfs Jorja is deze keer gewoon gaan slapen ipv heel lang hard huilen. Vanmiddag zijn we nog een keer naar de kermis geweest en Lianna is in alle kinderattracties geweest en nog had ze er geen genoeg van. Thuis zei ze: terug naar de kermis. We zijn trouwens ook in een reuzenrad van 60 meter hoog geweest, we konden ons huis ook nog zien staan. Vind het wel knap van mezelf met mijn hoogtevrees.
@ lauwie: mooie tekening, benoemde ottillie het zelf ook als vliegtuig? @ binna: oh dus ben niet de enige en zie dat djim ook lekker slaapt! aftersun op je rug gesmeerd? @ lique: mwoah, doordat ie veel weg is, ontstaan er ook vaker irritaties als hij er wel is, dat merken we wel heel duidelijk, maar goed, zaterdag op vakantie en dan hebben we lekker 2 wkn alle tijd voor elkaar en het gezin!
Lauwie; leuk hoor zo;n vliegtuigje in de tekening. Chantal; Heerlijk toch dat Tygo zo goed slaapt. Danique slaapt ook wel weer goed gelukkig. Vanavond lag ze al om 10 over 7 te slapen. Maar we waren er ook om half 9 uit, en verder niet geslapen ofzo. Juud; werken zit er dus weer op. Morgen weer? Binna; bah verbranden is niet fijn Setteke; wat leuk dat Silke het zo leuk vindt. Is hij familie? Wat zijn onze dametjes dan alweer groot he als je het vergleijkt met een baby Ik hang lekker op de bank. Heb alle was gewassen en gedroogd vandaag; wat ging dat lekker zeg de afgelopen dagen buiten aan de waslijn. Nu moet er dus alleen nog gestreken worden. Morgen weer aan het werk; nog maar 1 weekje en dan heerlijk vakantie! Van de week vroeg iemand hoeveel er netto overbleef. Ik denk zo inderdaad rond de 4,5/5 weken. IN de laatste week vaak al druk voor/op school. En ook eerste week vaak nog vanalles aan het organiseren. Maar het scheelt, want in he tbegin kunnen we niet zo heel veel, doordat de klassen dan leeg moeten en de vloeren in de was worden gezet. We kunnen dan in de laatste 2 weken er pas weer in. Maar Raymond heeft ook nog vakantie, dus voor mij alleen de laatste week maar aan het werk, wil optimaal genieten van de vakantie met Raymond en Danique!
@ sjorsje: hahaha, ja tygo is ook niet van de kermis weg te krijgen bijna, ik snap het wel hoor, hahaha! en ik was niet echt gestopt, maar was vergeten om herhalingsrecept te halen en aangezien ik mijn dag dat ik moest beginnen toch al niet meer haalde en dus niet meer veilig zou zijn, vond ik het ook niet al te belangrijk om het deze cyclus nog te halen.
zo wij zijn weer thuis na een heerlijke dag in irrland. Irrland is echt een geweldig boerenspeelpark. als je ooit de mogelijkheid hebt (ivm afstand) om hier naar toe te gaan zou ik het zeker doen! het is zo groot als 70 voetbalvelden en alles wat je er kunt doen is op een simpele manier aangelegd (maiszwembad, vijverzeil met water als glijbaan, modderbad, zand/waterspeelplaatsen, beekjes, luchtkussens voor te springen en klimmen, dierenweides, kalfjes en biggetjes de fles geven) de entree kost 4 euro en bij de ingang krijg je een bolderwagen, daar hebben wel alle spullen ingelegd. over het hele park zijn honderden beschutte plekjes met picknicktafels en bbq's. we hebben dus heerlijk gegeten. ook zijn er overal kiosken waar je voor 1 euro drinken of snoep/ijs kunt kopen.
Bah Chantal, dat is niet fijn! Shanai; dat klinkt echt erg leuk, maar veel te ver weg voor mij helaas Heb net het verlanglijstje voor de verjaardag van Danique gemaakt. Iemand nog aanvullingen? Gratis Verlanglijstje - Inloggen inloggen: Danique2jaar ww: Leppink
Weet je wat jij moet kopen? Zonnebrandmiddel met een echte UVA bescherming. Bij de meeste flesjes staat het er tegenwoordig voorop, omdat ze dat verplicht zijn, maar het enige wat beschermt tegen UVA straling is een metaal in je zonnebrandmiddel. Er staat dan bij de ingredienten iets van zinkoxide of octinoxate. Zijn wel vaak de duurdere merken. Factor 30 is in dat geval meer dan genoeg. En je moet echt elk uur insmeren als je gevoelig bent voor verbranding....
aah chantal hoe gaat het nu met mr. T? Heb vanacht tot 2 uur met tess opgezeten en toen viel ze eindelijk in slaap, heb tot kwart voor 6 geslapen en ga nu werken tot half 4. Daarna diploma uitreiking van mijn broertje met aansluitend een feestje. Ben denk ik helemaal gaar vanavond