Goedemorgen @ Alieke, helaas vandaag weer late dienst, morgen vrij en dan tm vrijdag weer aan de bak pffff @ Lique, ja alles was al weg dus ik kon doorfietsen! @ Carmen, jeetje wat een getob elke nacht! Sterkte met werken! @ Lauwie, mooie tekening hoor Dit was uit mijn hoofd ben het even vergeten Ik ga nog 2 uurtjes slapen, heb Giulia en Angelo de deur uit gewerkt!
Goedemorgen, Chantal hoe is het nu met Tygo? Lianna werd gisteren rond 23.00 uur huilend wakker, maar die had alleen verkeerd gelegen. Bij het weggaan rook ik nog poep, dat bleek Jorja te zijn dus die nog gauw verschoond. En vannacht werd Jorja nog 'n keer huilend wakker en die lag ook verkeerd in bed. Ard ging haar rechtleggen. Maar ik heb me nu vanochtend wel 'n half uur verslapen.
Goeimorgen meiden @setteke. Hoe zit dat met die p2000. Is dat nou goei zonnen brand en welke heb jij f Dan ? @juud werk ze en voor nu slaap ze @Chantal hoest met je mannetje @shanai dat klinkt erg leuk. Maar denk. Dat dat voor ons verlate ver weg is @lauwie ik zie daar ook wel een vliegtuig in @teske hoe id dat eigelijk af gelopenet het exsamen van je broerje ? @alieke. Lekker hè met dit weer de was. Ik had gisteren toen we thuis kwamen meteen de badhandoeken gedaan heerlijk savonds meteen droog
@tesske: ach wat ziet ze eruit zeg arme meid jij maakt ook geen lange nachten zo hè, trek je toch niet zo @chantal: hmm echt geen idee, vind altijd zo moeilijk omdat ik nooit van die gekke dingen had. bij mij was het of alles of niks zeg maar en wat goed van hem zeg dat hij nu steeds meer zelf doet, echt een ventje hè oh lees net dat hij heeft gespuugd echt zielig @lique: lekker aan de klus zo te lezen en wat balen van je schoonvader zeg @shanai: oh dat park klinkt goed zeg, ben niet zo van dat boerengebeuren maar voor de kidz is het geweldig ik begin langzaamaan een beetje op aan het raken, slaap te kort en heb mijn handen vol met mylan, zaterdag gaan we voor een week naar duitsland hoop dat bas me af en toe laat bijtanken, wnat die week erna moet ik weer werken
@chan: zou gewoon ff testen.. hoe is het nu met tygo? ff ego: gister zag ik er erg tegenop om mijn neefje te zien.. toen ik binnenkwam had ik het heel zwaar.. en kwamen er bij mij weer heel veel dingen omhoog van vroeger..(ben namelijk al een nichtje verloren) Nu kunnen we morgen avond er weer heen.. kusjes
ik heb een drukke dag op mijn werk dus ik zwaai even. Met Roos en Suze gaat het lekker, ze zijn heerlijk
@Schatje, jemig wat heftig allemaal!! nogmaals veel sterkte! @TEsske, pff, werkse @Jenny, meid ik hoop dat je lekker kan bijtanken volgende week! @Sjorsje, werkse! @Chantal, hoe is het met Tygo? Wij gaan boodschapjes doen en genieten van het weer!
Goedemorgen! @ binna, je moet even achterop die zonnebrand kijken of er zo'n metaal in zit. En dat van 1 keer smeren en de hele dag beschermd daar geloof ik niet zo in, en helemaal mensen die snel verbranden moeten met zulke middelen erg oppassen. Ik heb nu zelf een spray van C1000. Die is ook niet goed, maar toen we hem kochten wisten we nog niet dat verhaal van die metaalbestanddelen. Ik zal eens kijken of ik er achter kan komen in welke merken het wel zit. @ Schatje, snap best dat het heel zwaar is allemaal. het is ook zo oneerlijk! @ Shireen, nou dan zou ik je volgende week idd maar goed laten verwennen door Bas. @ Carmen, pff, nou succes vandaag!
ben echt heel erg...zit al te kijken naar de wintercollecties kinderkleding....en zie me toch mooi spul.....
Heb al een paar huilbuien achter de rug vanochtend... Hoop dat ze na haar middagslaapje een betere bui heeft.
Wat een stilte hier Ik ga straks weer naar het ziekenhuis voor folikelmeting...ben benieuwd, afgelopen vrijdag waren ze nog te klein
spannend hoor judith, hoop dat ze mooi zijn zo goedemorgen iedereen schatje hoe is het gister gegaan?? chantal heb je de testen al binnen, of krijgen jullie vanmiddag post?? anissa kon gister niet slapen die hebben we weer uit bed gehaald, en zijn lekker een rondje met haar gaan lopen. ze was heel vrolijk en was erg gezellig. vanmorgen heeft ze uitgeslapen tot 10 uur. hier is het heerlijk afgekoeld, mooi om zo wat te kunnen doen in huis. ben net helemaal nat geregend, maar is best lekker na al die hitte
@ lique: ja hij was gloetje heet... onderweg naar de badkamer spuugde hij weer, daar neergezet, schoongepoetst en eerst beneden op de bank gezet met wat drinken. Maar hij dronk niet echt. Zn bed verschoont en na 10 min. ofzo gaf hij zelf aan dat hij wel weer naar bed wilde, dus gedaan. Binnen het uur werd ie weer een keer wakker, toen lag ik al op bed, naar zijn kamer, wilde bij mama slapen dus til hem op uit bed, bij de deur opening begint ie te spartelen, kokhalzen en weer een bende op de gang, voornamelijk vocht. Toen heb ik m even bij de wc neergezet, boel schoongemaakt, hem weer schoongepoetst en toen heb ik nog even getempt, 38.6, mee naar bed genomen en bij mij heeft ie geslapen, wel slecht, werd steeds wakker, maar niet meer gespuugd. Hij wil nog steeds niet echt eten en drinken, maar hij is wel redelijk vrolijk en aan het spelen... @ carmen: zo, dus jij hebt ook een goede nacht voor de boeg, *gaap*, succes vandaag dan!! @ jenny: oh dat is niet zo mooi, is mylan zo druk op het moment? hoop dat je een beetje kan relaxen volgende week!!! @ noura: testen nog niet binnen, hoop wel vandaag, want morgen moet ik werken...
Chantal, wat sneu voor je mannetje! Bij Ise begon op die manier de waterpokken. Denk je zelf dat hij een kinderziekte heeft of gewoon iets verkeerds gegeten?