Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ojee, hopelijk gaat ie snel weer eten en drinken.... En hebben jullie een betere nacht vanavond!

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hey hey

heeft ene verstand van de arbo dienst??

me zus is zwanger en die moest op afspraak met de arbo dienst maar door file en omdat me moeder die ree op tijd weer terug moest zijn op haar eigen werk. zijn ze naar huis moeten gaan en isme zus niet op die afspraak geweest.

moet ze voor het niet verschijnen op die afspraak nu betalen en zo ja hoeveel( zijn hier standaart bedragen voor )? en kan ze hierdoor ook ontslagen worden ? ik ken het nergens echt goed vinden op google.

3. haar werkgever zal idd wel de rekening krijgen, ontslagen zou wel heel raar zijn als haar werkgever dat doet, maar als ze de afspraak niet redde en weer ging omkeren had ze wel haar werkgever meteen even moeten bellen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    neem aan dat ze toch wel even gebeld heeft toen ze in de file stond? want daar kan je niets aan doen, en als je dat uitlegt en direct een andere afspraak maakt lijkt me ook niets aan de hand.
    tenzij je niets laat horen dan is het een ander verhaal.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he wat zielig voor tygo, zomergriepje en dan met dat warme weer.
    hoop dat die snel is opgeknapt.

nou het schiet hier niet echt op, was aan de strijk begonnen en toen kwam mijn vriendin even langs.
    heb nu nergens meer zin in.
    mischien dat ik straks even naar ikea ga

6. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    chantal en noura dankjewel !!!

ja ze heeft gebelt naar de werkgever maar ze had niet het nummer van de arbodienst bij zich.
    werkgever wist nog niet eens dat ze een zwangerschapsverklaring bij hun moest inleveren. er werken alleen maar mannen bij het bedrijf op 3 vrouwen na dan waaronder me zus. dit is de eerste keer dat ene zwanger is daar.

chantal hoop niet dat de werkgever zegt voor der van kijk hier heb ik de rekening die moet je zelf maar gaan betalen.

noura nee zeker kon ze er niks aan doen zoiezo de grote snelweg richting maastricht leg aan stukken ( door de winter ) en die is steeds onder broken door weg werkzaamheden gewoon echt hele stukken afgesloten daardoor. dus ze moesten al omrijden. ( maar ja dat wisten ze al ) normaal is het een half uurtje rijden nu na 1 uur en een kwartier waren ze er nog niet !! door dat die snelweg afgesloten was nam massaal iedereen de andere en ja hetnormale verkeer dat daar altijd rij is al druk dus nu helemaal...

hopelijk gaat het goed komen voor der. want ze maakt zich er wel druk over. en werkgever is er op dit moment eventjes niet.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    heb vandaag geen lekkere dag want mijn dochter ging vanochtend helemaal door het lint toen we haar naar het kdv wilden brengen. daar heeft ze zelfs de leidster geslagen. zo ken ik haar helemaal niet.
    de laatste 2 keer zei ze bij het brengen al 'ik wil niet naar de kindjes'.
    op zo'n dag ben ik in staat om mijn baan op te zeggen. alleen als je haar op gaat halen heeft ze het vaak zo naar haar zin dat ze geen haast heeft om mee naar huis te gaan.
    misschien wordt ze wel ziek of krijgt ze kiezen. ze heeft het ook weer over pijn in haar mond.

chantal, hoe is het nu met tygo?

carmen, hoe gaat het met tess?

chantico, ise vrolijker vanmiddag?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, hoe was het in het zh?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, ik denk dat dat met het weer te maken heeft. Lianna wil de laatste week ook niet meer naar het kdv. Dan zegt ze 's morgens: Lianna thuis, niet naar kinderdagverblijf.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Chantal, hoe gaat het nu met Tygo?

Noura, nog een leuke middag gehad?

Juud, mooie follikesl gemeten?

Lauwie, da's echt niet leuk nee, om je kind zo weg te moeten brengen. Was ze nu bij het ophalen wel weer leuk aan het spelen?

Ise was vanmiddag ook nog wisselvallig: soms hadden we dikke pret, soms was er geen land met haar te bezeilen...

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Hoe gaat het met Tygo?

@ Lauwie: Agossie wat sneu, daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor..

@ Judith: En hoe was het vanmiddag, al beter dan vorige week?

@ Tesske: hoe gaat het nu met Tess?

Wij hebben een bugaboo gekocht gisteren, wat een fijne wagen! Mijn man heeft eindelijk de bbq die hij zo graag wilde dus die hebben we gelijk uitgeprobeerd en we krijgen weer gezinsuitbreiding... een klein grijs kitten komt volgende maand bij ons wonen!:D

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Dat herken ik ook zo goed nu, pfff! Soms weet ik het ook niet meer... Ik probeer hem op zo'n moment af te leiden en tot nu toe werkt dat nog aardig. Wat zijn ze wispelturig dan he?!

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Avond!

Kom zo ff weer langs hoor!

Xx

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, dat zou wel kunnen. ik zie veel tekenen van vermoeidheid en dat kan het misschien wel verklaren. ze slaapt de laatste dagen ook veel minder. en ik dacht dat het misschien ook wel een sprongetje kon zijn. ze komt de hele dag knuffelen en ze oefent veel nieuwe dingen.

chantico, volgens de leidsters was het alleen met wegbrengen. de leidster dacht dat ze ontstoken ogen had, maar dat was van het huilen. heb een traantje mee gehuild vanochtend. ben toch al zo emo nu ik zwanger ben.
    ze was lekker aan het glijden van de glijbaan toen ik haar kwam halen. ze kwam wel op me afrennen en wilde ook wel graag mee naar huis.
    ja, die peuterpuberteit is wel pittig he?

puck, wat leuk een nieuw grijs poesje! hoe heet ie? hoeveel poezen hebben jullie dan? ik twijfel nog steeds of ik een nieuwe poes zou willen.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, was het nog gelukt met testen vandaag?

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wow wat hebben jullie maar weinig gekletst zeg! Super, hoefde ik niet zo lang bij te lezen.

Chantal; arme Tygo. Drinkt en eet hij ondertussen alweer een beetje?

Schatje; wat vreselijk verdrietig zeg. Mag ik vragen wanneer je je nichtje verloren bent? En ook door ziekte? Heel veel sterkte, wanneer is de begravenis?

Juud; pfff jij dus ook nog veel aan het werk

Lauwie; aaahh dan ga je ook niet lekker werken zeg. Ik breng Danique nooit, dus heb daar geen last van gelukkig. Had laatst wel een tijdje dat ze als ik aan kwam rijden en ze speelden buiten ze alleen bij het hek stond te kijken en als ik uit de auto stapte ze dan direct riep; mama hekje open, nique huis. Had het 2 weken aangezien en net toen ik de leidsters er naar wilde vragen was het over en speelde ze gewoon weer. Hopelijk trekht het heel snel weerbij en gaat ze over een tidjje weer met veel plezier spelen bij de kindjes!

Puck; super zeg, gezinsuitbreiding. En ja een bugaboo is super! Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar ik ben erg tevreden met deze wagen!

Chantico; ken hier nog zo'n meisje dat soms buien heeft, niet te zuinig. Dan staat ze te schreeuwen zeg. Vanmiddag ook weer; ze was met haar vork aan het prikken in haar buik tijdens het eten. Dus ik had haar al gewaarschuwd, na 2x hielp het niet, dus ik pakte de vork af. En ze begon toch tegen me te krijsen; nanique vorkje hemmen, mama geven nanique. Uiteindelijk heeft ze hem rustig teruggevraagd en dank je wel gezegd hoor; maar pfff pit zit er wel in.

Nog maar 3 dagen werken en het is vakantie!!!!!!!!!!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Lekker vooruitzicht Alieke!

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: arm jong zeg, hoop dat hij er snel van af is. een ziek kinmd thuis vind ik zo zielig he, veel knuffelen dus
    ja mylan is behoorlijk druk, hij wil zoveel op een dag en kan dat echt niet bijhouden allemaal.

@lauwie: zo pittige dame zeg, vind ze het echt niet leuk of is ze gewoon even in een dwarse bui?

zo ben weer naar paardjes geweest en heb geen hap gehad haha hij's fijn haha
    mijn schoonzusje staat op springen, ben zo benieuwd wanneer ze zich laat zien ;)

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie/chantico/alieke: pff herkenbaar hoor! Hier gaat het ook op en af. Ene moment heeft ze de grootste lol en het volgende moment is het krijsen en laat ze zich op de grond vallen.
    Heerlijk die peuterpubertijd.....

Jenny: hoe gaat ie bij jullie? Las dat je het een beetje had gehad? Snap wel wat je bedoelt en ben zelf eigenlijk best wel toe om weer aan het werk te gaan maar ja zal eerst werk moeten zien te vinden.

lauwie: meid moeilijk hoor kan me goed voorstellen dat je het dan niet droog houdt.

puck: leuk een poes er bij! Zou ik ook wel willen maar manlief vind 2 genoeg....

shanai: hoe gaat het bij jullie?

alieke: das een lekker vooruitzicht!

Hier vandaag home alone. Mark is in duitsland maar pff vindt het dan wel ff zwaar hoor met malou en jens. Vooral doordat malou zo in opstand is. Jens slaapt savonds ook niet tussen de fles van 4 uur en 8 uur en als ik die alleen laat gaat ie ook lekker mee krijsen.....
    Nu liggen ze lekker te slapen!
    Vannacht had jens zich omgedraaid in bed weer. Lekker is dat jammer genoeg kan hij zich nog niet terug draaien.....Vind het wel heel erg snel gaan met hem. Dus een uur met m bezig geweest vannacht en heb m maar bij me in bed gelegd en toen heeft ie nog tot 7 uur geslapen.

Hopelijk vannacht rustig....

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg

Deel Deze Pagina