denk het niet, post komt meestals smiddags en ik ben op kantoor aan het werk, dus kan dan toch pas vanavond testen...
Hoi mama's! Kom even binnenvallen Ik heb de laatste tijd wel stiekem een beetje meegelezen maar had niet de tijd, de puf en de zin om mee te kletsen Maar dat begint weer te komen, dus ik begin maar even met zwaaien *zwaai*
En jij zit dus te wachten op een testje?! Ik las je berichtje laatst al, dus toch maar een testje erten aan he! Ben benieuwd meis! Ik ben net gestopt met de pil, we zullen zien hoe het gaat
Jip, gewoon even voor de zekerheid, ben al wel aan mn pilstrip begonnen, neem aan dat ik vanavond kan testen en wil gewoon niet afwachten tot de volgende ongi daarmee. wil zonder twijfels op vakantie zaterdag
Hoe is het bij jullie, delilah, aan het wachten op een woning als ik het goed heb? En hoe is het met de kleine man??
@ Lique, ik heb geen kleine man Wesley is al zooooo groot! Het is nog altijd een erg ondernemend, ondeugend en druk mannetje maar heel gezellig Hij zit nu al een tijdje op een nieuw kinderdagverblijf op de peutergroep en de leidsters staan er versteld van soms, dat hij nog 2 moet worden en al zo'n baasje is. Ons huis gaat lekker, ze zijn nu bezig met de binnenkant want verder staat ie helemaal. In oktober/november zou de oplevering zijn dus daar kijken we wel naar uit ja, eindelijk onze eigen plek weer! Hoe is het met jou en de kindjes?
@juud en setteke tja we wouden haar ook gewoon binnen houden. maar iedere keer als de deur open gaat hangt ze in je benen en ze is al een paar keer tegen de openslaande deuren op gelopen (die dicht zitten). dus ik hou haar niet binnen. gisteren kon ik zelf niet eens naar binnen ze bleef maar voor de deur zitten. @deliah leukkk welkom terug @miranda ahhh arme laureen en konijn @lique wij zeggen altijd mop. grapig dat je daar rare reachties op krijgt zo wij zijn weer even naar het uitgeestermeer geweest. Silver heeft heerlijk even gezwommen en ligt nu lekker te slapen
@Delilah, hahah, ja ze worden snel groot. Mooi dat hij zich zo goed vermaakt in de peutergroep. Ohh, nog een paar maandjes en dan is het zover, wat heerlijk zeg! De inrichting al helemaal uitgekozen of ben je daar ook nog druk mee? Bij ons gaat alles prima, Sam en Djim doen het prima. Sam is lekker mama lekker aan het teisteren met haar peuterpuberteit en Djim zegt nog bijna niets, maar probeert het nu wel wat meer. Hij is ook naar de peutergroep gegaan en kan zich aardig redden in het 'stoere mannenclubje' . Thuis zijn we druk aan het klussen. Heb een pimp mijn woonkamer gekregen van mijn (schoon)familie. Hele weekend bezig geweest en dit weekend de vloer. Dan mogen wij maandag rond etenstijd thuis komen en dan is alles klaar en af en opnieuw ingericht! SPANNEND. Tzt zal ik de foto's hier of op hyves zetten.
Nou, meiden. Tot later. Mijn ochtend werken zit erop. Ik ga mijn mannetje ophalen bij m'n vader. Tot straks
@Binna, vooral vrienden uit limburg reageren erop en mijn schoonzussen, haha!! Mijn vader en moeder zeiden ook altijd mop....