binna: lekker ff zwemmen, zit vandaag thuis heb geen idee hoe ik boodschappen moet doen met 2 kidz, waar moet je het dan laten??? haha snap niet hoe mensen het doen
@Jenny, dat meen je niet? Moet je met de auto of kan je ook lopend? Heb je een duowagen? @Binna, heerlijk aan uitgeestermeer!
@lique dat ken jij zekker ook wel. wij gaan dan naar doregeest meertje. is net even wat rustiger @jenny tja dan is fijnn als je een tweelingwagen hebt. maar met hjou wagen zou ik ook niet weten war je het laten moet
denk wel dat het kan hoor, maar het zweet breekt me uit bij het idee heb wel een duowagen, maar krijg dan toch nooit de grote boodschappen mee eerst moet hele meute de auto in, dan weer eruit, boodschappen doen en dan alles weer in de auto, dan er weer uit.... denk dat ik dan vanavond om 10 uur thuis ben haha ik heb een meisje die heel veel praatjes heeft hihi zo grappig
@Jenny, zo grappig hoe je dat allemaal zegt. Zo dacht ik er ook precies over. Tenminste, moest er niet aan denken met 2 kids naar de stad enz te gaan. Inladen, uitladen enz enz. Het scheelde wel dat ik naast de supermarkt woonde zowat. Dus kids in de duowagen en dan maar meerdere keren per dag. Of 1x per week de grote boodschappen even zelf met de auto!
ik moet alles met de auto doen, heb wel een buursuper maar die achtelijk duur dus daar begin ik niet aan heb bas mijn boodschappenlijst maar doorgemailt kan hij lekker op pad haha mij niet gezien
Dat doe ik ook altijd Shireen.... Hilbrand haalt meestal de boodschappen, maar als ik wat kleine dingen moest halen dan deed ik dat met de duowagen.
Hier hebben we winkelwagens in de vorm van een raceauto, kan je jongste op het stoeltje in de winkelwagen voor je, en de oudste in de raceauto. Jamie neemt vaak zelf nu een kinderwinkelwagentje, is ook handig, of hij staat op de grote winkelwagen op dat gedeelte waar je normaal een krat bier parkeert.
@ Jenny, ik maak me er gewoon niet druk om, om hoe ik de boodschappen doe, dat scheelt al een heleboel stress ik duw nl de duowagen en ik trek de winkelwagen en dat gaat hartstikke makkelijk. het lijkt een heel gedoe maar eigenlijk valt het hartstikke mee. Ik neem zelfs kratten bier mee @ Miranda, het konijnenhok omgetrokken ooohooo wat zullen ze geschrokken zijn allebei. is dat het konijn dat je pas hebt? @ Delilah, wat leuk dat je er weer bent, zie regelmatig foto's op je hyves en je huis word echt al mooi!
Domme ikke ook.. Jamie is natuurlijk ook 2 jaar ouder... Dan zou misschien zo'n raceauto-winkelwagen wat zijn als die bij jou daar staan in de winkel...
Dan ben je al een heel end! Jamie blijft altijd keurig zitten tot de kassa.. daar staat zo'n speelding, zo'n tv met touchscreen, dan gaat hij daar heen.. Weet niet wat Britt zou doen.. denk dat ik dan ook de hele winkel door moet rennen om haar te vinden en bij me te houden..
petra: sohee wat ben jij, superwoman?? haha queenbee: die wagens hebben ze bij ons niet en sommige wagens hebben geen babyzit dus moet je de maxicosi in je winkelwagen zetten en dan kan je er bijna niks meer in doen dom eigenlijk hè
Juud wat jammer dat je nog geen rijpe eitjes hebt. Setteke, leuke foto's en wat fijn om weer even zo'n babytje op de arm te hebben he Jenny, succes met boodschappen doen Tess krijgt vaak zelf een klein karretje en mag de kleine boodschappen pakken en erin doen. Zo is ze absoluut niet vervelend in de supermarkt en kunnen we rustig boodschappen doen. Miranda, ooh wat sneu voor laureen! nu ook geen zichtbaar letsel? En hoe is het met het konijn? Tess wil ook graag de konijnen aaien (en brood/wortels geven) maar ze zitten hier niet in een hok dus dat kan ook makkelijk. ( nouja wel in een hok maar die is open van boven en 3 x 3 meter groot) Chantal, is je test al binnen? Delilah, spannend hoor! leuk om weer eens iets van je te horen. @ allen die ik vergeten ben...sorry! Mark en ik hebben heerlijk geslapen vannacht. Heb contact gehad met de KA en we gaan de komende 5 weken nog door met de antibioticia :x Het gaat nog te slecht met Tess om te stoppen. Ivm de koorts, het slechte plassen (ze had vanmorgen gelukkig wel een kleine plasluier en ze huilt wel met traantjes dus ze is niet uitgedroogd) en de ontstoken pokjes moet ze wel gezien worden. De KA neemt liever niet het risico op besmetting in het ziekenhuis dus moet ze , in overleg met de KA, gezien worden door de huisarts. Ze moet er om 14.40 zijn dus ga haar zo maar eens rustig wakker maken.