maar neem aan dat ze later wel nog even de arbo gebeld heeft na het nummer te hebben opgezocht? want dit is gewoon overmacht, kunnen ze je niet voor oplaten draaien. zooo heb hier gepoetst vanmorgen, en moest lachen want hoorde wat huilen in de schuur, en daar staat een nieuwe kast voor de keuken die moet worden geplaatst. maar die staat wat verhoogd, en saf was er ingaan zitten. en de kast was schreef gezakt waardoor de deur was dichtgegaan, dus zat die zielig opgesloten. oei oei miranda wat zullen kind en konijn geschrokken zijn
jenny wat super zeg!! das balen zeg judith. kan je online niet je gegevens inzien? ik doe dat altijd. moet je nog een jaar wachten
@ jenny: ohw, das ships... hey wat goed van je artikel, ben hardstikke benieuwd!! @ lique: hmm, denk het ook ja, bah..
jawel en daar staat dat ik een contract tot nov 2010 heb. Maar nergens van dat lost en found?? Snap er geen hol van :'(
juud: heb het bericht gevonden over je BB jammer joh, stelletje eikels zeg. ik heb geen idee wanneer mijn abbo verloopt moet ik is checken
oh heb even gegoogled en heb jij al ene keer eerder een nieuwe telefoon gehad ivm een kapot toestel? want dan duurt het contract langer
hey jenny, als jij een nw mag uitzoeken, doe je mij dan jouw BB ik moet nog anderhalf jaar wachten, verkeerde keuze gemaak tmet toestel, grrrrrrr
jaaaaaa, heel zwangerschaps aug 2008 aan de bb en elkaar de hele dag pingen ik ga Roos wakker maken want die moet vanavond op tijd slapen want wij gaan het voetbal ergens anders kijken en de babyfoon bij opa en oma en dan is het handiger dat de meiden flink slapen
Nou ppfff heb T-mobile weeeer gebeld en nu kwam ze met het idee mete en dochtersite van hun een BB te bestellen, dat abbo kost me 10 euro pm dus ik geloof dat ik dat ga doen want mijn Sony is bijna overleden
juud: oh das mooi chantal: vind best maar dan moet je wel een nieuwe omhulsel bestellen op MP want ik ben niet zo zuinig met de mijne haha
Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar ik wil ook een BB. heb ze in het wit gezien. Mooooi! Ik moet nog een weekje geduld hebben, dan mag ik een nieuwe! Ik krijg net bericht dat mijn verzoek tot vrijstelling van een aantal van de stage-uren afgewezen is. Ok, dat kan, maar ik voldoe aan alle criteria die ze in hun brief noemen, waarvan zij zeggen dat ik er niet aal voldoe. Maar weer een nieuwe brief getypt, jammer alleen dat ze al vakantie hebben en ze mijn verzoek dus pas na de zomervakantie beoordelen..... Silke is ook een draak vandaag! @ juud, goed zeg van je meissie. Wel vaag van de BB... @ Shireen, ik zou het heel graag lezen....
@ Set, ik geloof dat ik toch voor zwart ga aangezien wit zo goor wordt! Maar ik neem niet de nieuwste versie want dan wordt mijn abbo gelijk 7,50 duurder!
@Juud, dan ga je een jaar met 2 abonnementen verder?? Kan je niet effe een ding lenen van iemand tot je abo over is. Dit is toch onnodig geld over de balk smijten??? Of niet?