Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Fanmail, altijd fijn!!! grrrr

@Miepie, jemig wat een klerestreek zeg, ongelooflijk. Zou ook maar eens contact opnemen met rechtsbijstand, zijn ze nou helemaal...

@Chantal, heb je die 2 snel nodig? Bij Xenos inderdaad.... Moet jij niet eens naar de fysio?

@Chantico, had jij het nou over stotteren. Toevallig staat er een stuk in de ezeltjeprik dit nummer. Deze krijgen wij altijd op het KDV. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Kan hem altijd opsturen of je kan op de site kijken enz.

Zo, kids zijn geknipt en mama heeft in de stad nog even een witte broek, riem en legging gescoord. Op terras wat gegeten en gedronken en nu gaat iedereen hier even op 1 oor!!

2. @ lique: nou lekker ochtendje dus... heerlijk hoor...
    en ja, misschien idd naar fysio maar wilde dus eerst naar de dokter, wellicht dat iets van spierontspanners de truuk ook doen en de fysio waar ik bij voorkeur naar toe ga, zit uiteraard in enschede, dus das weer een drukkere agenda maken, vandaar...

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, snap ik, maar misschien toch eens in de buurt kijken... heb geen verstand van spierverslappers, dus of dat alleen tijdelijk iets oplost is mij onbekend.

Ga even liggen, laterssss!!

4. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga er vandoor malou is wakker. Een zak malthesers is al leeg....erg he.....krijg zo concept voorstel van rechtbijstand. Wil toch wel proberen om nog een maand er bij te krijgen denk ik...pff maar ga echt onder geen beding maandag aan het werk.
    Maar goed als ik een nieuw voorstel doe en ze gaan niet akkoord dan wordt het nog een lange weg.....

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met het risico dat je er nog slechter uitkomt.... dat zei onze advocaat toen....

6. @ lique: ik ben ook wel toe aan een dutje.... :)
    nee ik ben heel moeillijk en vind het niet prettig als mensen aan me zitten. Bij die fysio voel ik mij op mijn gemak en hij kent mijn gebreken en hoe hij daar mee om moet gaan. Loop er al bij, nou volgens mij dit jaar al 10 jaar ofzo....

@ marieke: ben benieuwd wat het voorstel van de rechtsbijstand is. Ik zou ook de ziektewet ingaan, gebeurt toch vaak in dit soort situaties.
    En ik weet niet of je er slechter uit zou komen, een werkgever moet toch wel gerechte gronden hebben om je te ontslaan en op dit moment komen ze niet zo over. En als ze het er niet mee eens zijn, moet je dus een rechtszaak aangaan, lange weg idd, maar wat een rotstreek, dus ik zou er zeker hard tegen hard op ingaan, maar goed dat ben ik.

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Advies van onze advocaat was beslist niet de ziektewet in gaan. Laten zien dat het echt niet aan jou ligt. Nou zou Hilbrand echt niet uit zichzelf de ziektewet in zijn gegaan, maar ze zei het er expliciet bij.

8. @ set: is wel weer een andere situatie en andere advocaat natuurlijk. er zijn zelfs genoeg arbo artsen die werknemers in deze situatie adviseren om in de ziektewet te gaan omdat werknemers door de situatie er helemaal doorheen zitten of de werksituatie niet werkbaar is, door onderlinge frictie, spanning en dergelijk.

Dus 1 zaak is de andere niet, maar vindt het ook wel bewonderigenswaardig dat Hilbrand gewoon naar zijn werk is gegaan hoor. Terwijl je weet dat men je er uit zit te werken en je het leven zuur maken. Vind ik echt sterk.

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tja, zo zit hij in elkaar. Ik had het ook niet gekund, hoor.... Maar ik denk dat Marieke d'r advocaat het beste weet wat verstandig is in zo'n geval. Je hoort de laatste tijd steeds vaker dat je dan ook nog afgerekend wordt op het feit dat je de ziektewet in gaat. Bedrijven kunnen veel maken nu met de versoepeling van het ontslagrecht, helaas......

10. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Hoe moeilijk het ook is...
    Ik zou niet zomaar de ziektewet ingaan. Eigenlijk bevestig je dan een beetje wat ze over je geschreven hebben. Al kan ik me voorstellen dat je met pijn in je buik, kloppend hart en misschien wel hoofdpijn gaat werken!

Aan de andere kant, kwetsen ze je verschrikkelijk en zou iedereen van slag zijn. Ik vind het een erg moeilijke situatie.

Wij kunnen allemaal wel speculeren, maar toch maar even afwachten wat rechtsbijstand zegt...!

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Ik stop met werken voor vandaag en ga naar het KDV voor het eindgesprek. We hebben pas nog een gesprek gehad dus ik zal niet veel nieuws horen denk ik! Thomas mocht vanmiddag ook weer wennen op de BSO, ben benieuwd hoe hij het gehad heeft!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Nou.. hoop toch niet dattie iets geplanned heeft om weg te gaan... anders hebben we vanavond een dubbel iets staan.. ;)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihihi, je weet het nog steeds niet?

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tjee Marieke, wat een lage streek zeg.. gets.

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lullig hoor Marieke, ik hoop dat je uitkomt! Sterkte en knuff!

Heb net ff geslapen en jeslyn is nu wakker!

Fijne dag verder!

16. Zo nog ff bikkelen en dan lekker mijn mannetjes ophalen. Ga om 4 uur naar huis en we rijden lekker even naar de ikea....
    Heb besloten dat Tygo voorlopig in zijn huidige meegroeibed blijft liggen en ga zijn kamer na de zomervakantie aanpakken met ikea dingen. Wel een beetje ga ik proberen er een jungle/ oerwoud kamer van te maken. Dus veel knuffeldieren, zo'n blad boven zijn bed. Die kastelementen met gekleurde bakken en hij krijgt nog de tipitent voor zijn verjaardag straks, die wil ik ook met een oerwoud achtig stofje doen....

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Klinkt goed Chantal. Ik wil Yosyp z'n kamer in het thema onderwater doen.

18. dankje! onderwater wordt ook vast leuk!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oef, schrik net wakker. Ga maar even bij de kids kijken!!!
    Ben er morgen pas weer denk ik, latersss!

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    ben ik nu zo'n onverantwoordelijke moeder, wat vinden jullie?

vandaag met fayenna bij een kinderboerderij/speeltuin geweest. in een grote zandbak stond een houten huisje. je moest met 6 brede trappen omhoog en met de glijbaan naar beneden. fayenna vroeg aan mij als ze erop mocht, dat vraagt ze altijd, en normaal loop ik dan mee. nu zei ik ga maar zelf proberen. de eerste keer viel ze van drie trappen naar beneden. ik heb niks gezegd en ze probeerde het weer. toen lukte het haar en heeft ze wel tien rondjes gemaakt, trap op glijbaan af. ze was hartstikke trots op zichzelf. toen mijn man thuis kwam werd hij best boos op me. hij vond het ontverantwoordelijk en ik had erbij moeten blijven.

Deel Deze Pagina