hihhhhihihihihhihhiih dat heb ik ook! behalve de ramen want dan drijft donique vanzelf weg ben ik bang hihihih
@ Lique, zit ff op internet nog te neuzen, en we gaan een brief opstellen want volgens de wet mag je wel eerder opzeggen ook al heb je 2 jarig contract Dus we wachten even af wat ze op de brief zeggen.
@Juud, kon me al niet voorstellen!! Groot gelijk Zo dames, ik ga richting huis, nog even wat baantjes trekken in het zwembad, kids ophalen eten en dan VOETBAL
Ik heb nu ook een witte telefoon, maar die wordt niet goor. Dus zal dan ook wel lukken.... Hoe bevalt hij verder Petra? Heb je de BB Bold of de BB curve?
Ik zit bij Hi en mag 4 maanden voor einde nieuwe tel. Hilbrand heeft ook net post gehad dat hij een andere tel mag en hij heeft zijn andere tegelijk met mij gehaald. Hij zit bij Vodafone.
@ Channie, maar als je ff op internet kijkt, je kan je contract gewoon opzeggen, als je een mooie brief in elkaar flanst
@juud had je me mail nog gehad van MP? En willen jullie ook even whats app dounlode dan kunnen jullie ook gratis berichtjes sturen met mijn. (of willen jullie niet met mijn berichten )
Zo... @ Lique, ben niet druk met de inrichting van het huis. We hebben in principe alles van ons vorige huis. We moeten alleen een nieuwe bank en tv kast. Ja en vloeren, verf e.d. Ohhhhh wat spannend een metamorfose! En dat praten van Djim komt vanzelf! Wesley kletst me de oren van de kop, hele zinnen. Sta er soms versteld van wat hij allemaal oppakt en hoor mezelf vaak terug. "niet doen" "dat is gevaarlijk" "goed zo" @ JennyS, boodschappen doen met 2 kinderen lijkt me ook niks. Met 1 kind al niet hahahaa... Wesley heeft geen zitvlees dus blijft nooit in de kar zitten. Laat staan met 2 kleine kindjes Mooie foto!!!! Ik ben ook bang dat Wesley gejat wordt hahaha met tanken Super van je artikel! Ben benieuwd! @ Juudje, hahahaha.... Wesley heeft z'n poep ook opgehouden vandaag, haalde 'm op bij m'n vader en thuis ging hij poepen. Terwijl ik steeds zeg dat hij dat bij opa moet doen @ Miranda, boodschappen met 3 kids...... R E S P E C T @ Queenie, hier hebben ze ook van die winkelwagens met autootje voorop. Zat Wesley laatst ook in terwijl we maar 2 dingen nodig hadden hahaha... Maar zelfs daar vind Wesley het niet zo heel lang leuk in. @ Petra, dat klinkt idd heel relaxed maar ik moet er niet aan denken hahahaha.... 2 wagens knap dat je je daar rustig bij houdt! Dat scheelt zeker de helft! Het huis schiet idd al op ja! Toch wel handig dat hyves blijven we toch wat op de hoogte he @ Carmen, sjonge jonge... Wat sneu voor Tess, sterkte meis! Gelukkig hebben jullie een beetje bij kunnen tanken vannacht!
Wesley zit nu bumba te kijken, mijn man zit achter de laptop want die kon vanmorgen niet naar z'n werk omdat z'n OV jaarkaart in de auto lag, die werkt gezellig thuis Mag morgen nog een dag werken en dan heb ik alweer weekend! Ben toe aan vakantie!!! Kreeg net de uitnodiging voor het cb-bezoek ben wel benieuwd naar Wesley's cijfers, zijn al zo'n tijd niet wezen meten/wegen!
@ Miranda, bezorgdienst zoals TNT Wat zouden jullie doen: We kunnen vanavond Giulia bij oma brengen zodat wij de wedstrijd in de kroeg kunnen kijken. Dus ik zeg net dat ze naar oma gaat. Zegt ze nee oma, Doela hier. ZOuden jullie je kindje toch brengen of niet?
Wij zijn terug van het ziekenhuis. Tess is onderzocht door de HA en die vermoedt dat haar weerstand zo ontzettend laag is dat haar lichaam zelf de de waterpokken niet te boven kan komen. Er is nu bloed geprikt en ze moet donderdagochtend weer bloed prikken om te kijken of de ontstekingswaardes in het bloed wel verminderen. Zo niet dan is dat eigenlijk het bewijs dat ze er niet tegen kan vechten en wat ze dan gaan doen weet ik niet.. (normaal antibiotica maar dat gebruikt ze al ruim 2 maand) Nouja ze moet voor nu goed blijven drinken en we moeten haar veel waterijsjes geven voor het vocht. Verder iedere 6 uur een pcm zetpil en de ontstoken pok in haar oogje kunnen we alleen verhelpen door dagelijks goed schoon te maken met water want een zalfje inbrengen gaat echt niet lukken. Donderdagochtend dus weer bloed prikken en dan krijgen we donderdagmiddag de uitslag. Ze deed het bloed prikken trouwens echt super super knap! Ik had haar uitgelegd wat ze gingen doen en toen we binnen waren deed ze zelf haar vingertje naar voren en ze heeft het de hele tijd volgehouden zonder huilen. Heel wat anders dan de vorige keren..
Jeetje, tis weer wat met je meiske Carmen..... Arme meid, dat ze nou nooit eens gewoon helemaal fit en gezond kan zijn....