Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Juud, ik zou het wel gewoon doorzetten hoor. Als ik alles al heb geregeld gaan ze toch echt wel. Met mijn moeder hebben ze het nooit, maar de met de oppas wel. Nou sorry, maar daar heb ik dan echt geen boodschap aan, ze moeten dan gewoon.... Grote kans dat ze zo gauw ze bij oma is weer helemaal in d'r sas is!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: gewoon brengen hoor

tesske: jemig dat klinkt niet best zeg

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    AAAAAH Hier een klein monstertje in huis. ging vanmiddag op tijd van cshool naar huis, gezellig dacht ik. Kom ik hier in een huis met een chagerijnige papa en een klein monster wat alles doet wat niet mag. Moet nu terug naar school en ben nog meer kapot dan wanneer ik daar was gebleven. :( :( :( :(

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou mss zijn we watjes :p
    Maar besloten haar niet te brengen, omdat we het zelf ook niet prettig zouden vinden ergens te zijn als je geen zin hebt.
    En het is nu geen afspraak die echt niet afgezegd kan worden.
    Ze wilde met pappa in bad dus ze gaan zo lekker in bad :D

@ Alieke, balen he als ze zo onwijs vervelend zijn. Mijn geduld is soms echt op! Sterkte he...

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @teske ahhh arme tess mischien weet niet of het mag. maar in een badje met zemmelen daar van drogen de waterpokken uit.
    je moet dan die zwemmelen in een washandje doen en die dan dicht knopen. het water wordt wit melk achtig. maar daar door drogen de waterpokken uit. mischien dat dat helpt bij Tess

@juud watjjesss :p:p

@jenny nou bij ons staat het raam gewoon open hoor op Silver haar kamer. en ze slaapt nog aan de weg kant ook. (maar dan wel wij wonen in een drop. en haar raam kan niet zomaar open zit een hoor voor en daarna haar rolgorijn nog)

@lique waar blijven die foto;s nou MOP :p:p

@settke voetbal kijk ze he :p:p nee hoor. las dat je niet ging kijken

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Euh nee, ben en blijf anti-voetbal.... Kan d'r niks aan doen, maar kan echt niet naar voetbal kijken. Heb eigenlijk een verkeerde kerel.... Die is gek van voetbal.....

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Binna de waterpokken zijn eigenlijk bijna allemaal ingedroogd.
    Opzich heeft ze ook niet veel last van de waterpokken opzich (behalve dan dat er een paar ontstoken zijn) maar is ze meer ziek van het virus.

Alieke, balen is dat dan he..als je gezellig eerder thuis komt en het is niet gezellig thuis.
    Ik kan er ook zo van balen als ik veel heb gewerkt, dan een dag vrij neem en dat Tess dan stront vervelend is.

Juud, is niet zwak hoor...ik ben net zo :p

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :$wat ben jij koppig :p al zou je het wel leuk vinden zou je dat absoluut niet zeggen! Soms zijn dingen die iedereen leuk vindt best leuk hoor ;):p

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Tess, ahhhh wat een toestand voor Tess :( en wat een bikkel met bloedprikken! Hopelijk knapt ze toch snel op meis!

@ Alieke :( dat is niet leuk... Zulke dagen zijn echt vermoeiend! Succes meis!

@ Juud, ook gezellig toch thuis kijken! Wesley zit in de nee-fase dus op alles wat ik zeg zegt hij nee hahaha... Zelfs als ik vraag of hij mee gaat wat leuks doen.

@ all, veel plezier met de wedstrijd vanavond en speciaal voor Setteke, het kan zijn dat je er niet van houdt; veel plezier met wat je dan gaat doen!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Delilah, dit was een duidelijke nee ik wil niet nee haha en niet een ik ben 2 jaar nee :p

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    juud: slappeling haha

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, ik begrijp het! Veel plezier THUIS met kijken :p

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou meiden spreek jullie mischien vie met tel. maar ik gaat zo weg. voetbal kijken op de vereninging. steve blijft thuis die kijkt liever alleen

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Kijk tegenwoordig doe ik dit bij Giulia als ze teveel praat ;)

Bekijk bijlage 83743

@ Jenny, schreef je wat :(;)

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Haha Juud dat wil ik hier ook wel!

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nee ik typte wat whoehahaha

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heb mijn bril niet op 8)

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    De mannen druppelen hier rustig aan binnen voor de voetbal

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Lieverd, geloof me, ik haat voetbal. Maakt niet uit of het gewone competitie is of WK. (vraag Hilbrand maar). En idd, van dat massale oranje gedoe krijg ik ook de kriebels. Ineens hebben we het over nederland die moet voetballen, "wij" verdedigden zus en zo en hebben we ineens 16 miljoen bondscoaches (euh nee, in elk geval min 1, en in mijn familie en klas zijn er meer die er echt niet van houden). Maar goed, als iedereen daar blij van wordt, moeten ze vooral lekker kijken, gezellig als eenheid (eenheid, wacht maar totdat er serieus sprake gaat worden van Paars plus.......), maar ik doe daar niet aan mij.

En ik herzie regelmatig mijn mening hoor. Zo hobbel ik altijd regelmatig een seizoen achter de mode aan. Vond ik het vorig jaar nog vreselijk, loop ik er nu ook mee... Maar dat gaat met voetbal never nooit niet gebeuren..... Helaas... (of niet :p)

Deel Deze Pagina