Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, juud, jammer van je follikels en ik was ook lekker thuis gebleven hoor. sta dan toch niet lekker in de kroeg. ik dacht trouwens dat ze zei dat ze wilde dat oma bij jullie kwam. wil oma dat niet?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ga werken, heb vandaag mijn uitgestelde functioneringsgesprek

3. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ga ook werken.

Fijne dag allemaal.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    chantico: had je dat niet van mij verwacht? haha juist die met een grote waffel zijn het bangst hoor haha nou ja wat betreft bescherming in iedergeval wel, zijn dingen waar je weinig controle over hebt

@kimm: geen idee wat het is, maar je weet nu dus wel dat er iets is, misschien hoef je wel niks te doen heb echt geen idee. ik hoop voor je dat hij later wat aan die hoge iq heeft in iedergeval

@petra: succes met je f-gesprek vandaag

zo vandaga gaan de kidz even naar oma, dus ik ga straks even shoppen voor taarten maken ;) even naar de xenos en action en dan het net op voor de ingredienten, dan kan voor Bas's zijn verjaardag ook iets maken ok proberen te maken

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen dames

Ik ga zo naar de markt en dan van middag om 13.00 komt in pleegmeisje met haar moeder en iemand van het centrum thee drinken

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen!

Mijn bovenverdieping wordt straks weer voor me gepoetst! :)

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@chan: heb je nog getest?

@delilah: welcome back!

@set: leuke foto´s!

voor de rest weet ik het niet meer sorry... :(

Vandaag de begravenis van mijn neefje..

We zouden gister nog even hem kunnen zien maar mijn moeder belde maandag avond op dat ze de kist hebben moeten sluiten..:(
    Hij lag namelijk in zijn kamertje op bed opgebaard maar doordat hij veel medicijnen heeft gehad was het niet mooi meer om te zien.. hij werd al beetje blauw en was eigenlijk een beetje in staat van ontbinding.. het is eigenlijk ook wel lang..want maandag was het al 5 dg geleden dat hij is overleden..
    dus gister kon ik hem helaas niet meer zien..
    Zijn er wel naartoe geweest erg mooie kist en veel bloemen..

Dus gaan zo richting nijmegen om de dienst en alles bij te wonen.. zie er tegenop!

kusjes

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden! Wat een wedstijd gister he :D Ik ben inmiddels ook weer op m’n werk. Nog 1 dag en dan heb ik weer weekend!

@ Lauwie, Wesley roept ons ook wel eens bij de voornaam als hij m’n man en ik tegen elkaar hoort roepen. Nu vind ik het niet erg maar zeg wel dat het "papa of mama" is. Maar je ziet ook wel eens dat kindjes 10 zijn en hun ouders bij de voornaam noemen, dat vind ik echt raar.

@ Kimm, ik heb gemist wat er precies met Tycho is?

@ Schatje, dank je meis! Nogmaals heel veel sterkte met jullie verlies en heel veel sterkte ook vooral vandaag!

@ Jenny, lekker meis; even geen kids voor jou! Lekker even genieten van de tijd voor jezelf!

@ Setteke, lekker hoor dat je bovenverdieping wordt gedaan :D Die van mij wordt morgen weer gedaan, alleen doe ik het wel zelf ;)

@ Binna, veel plezier vandaag!

@ Petra, succes vandaag met je functionerings gesprek! Zal vast goed zijn toch?!

@ all, *zwaai*

9. :( wat erg carmen, heftig. zo zielig dat ze niet sterk genoeg is om dit zelf te bevechten... kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn.

hopenlijk hebben ze het mis en blijkt donderdag dat ze er wel degelijk tegen aan het vechten is...

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    carmen meis. wil je even veel sterkte wensen. het is niets als je kindje ziek is. en ik vind tess zo'n moppie! doe haar een dikke knuffel namens mij.

11. en heb getest en test was negatief, ik kan relaxed op vakantie!!!

Tygo was gister rond etenstijd ineens weer helemaal omgeslagen, had een koppie die op huilen stond de hele tijd. Bij mijn ouders bleef hij ook in de gang staan, wilde niet naar binnen. Hij heeft ook een hele tijd bij mij op de borst gewoon gelegen, wilde niet eten en had 38,9

Heb gisteravond nog wel even een paar traantjes gelaten omdat ik niet weet wat er aan de hand is, maar hij heeft koorts, dus er is iets aan de hand... Vandaag maar weer even aankijken, mijn zus heeft hem vanochtend getempt, 37,7. En nog steeds niet in zijn sas.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal ben je echt opgelucht of toch ook een beetje teleurgesteld?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, wat vervelend dat je mannetje niet in z'n hum is :( misschien iets van doorkomende kiesjes ofzo?

En ik ben ook wel benieuwd wat je van de uitslag van de test vindt! Iig met een gerust hart op vakantie, dat je weet hoe het zit!

14. @ sjorsje en delilah: echt blij...
    Want ik ben er steeds meer zekerder van dat ik (als ik al) een tweede kindje wil, het echt pas wil als Tygo naar school gaat. Dus ik dacht, zul net zien, net nu ik er zeker van ben, hoe ik het wil doen, zal het net gebeuren dat je toch zwanger raakt en je hele plan weer om moet gooien.
    Gelukkig is dat niet het geval!

Over Tygo, hij heeft al zijn tandjes en kiesjes al erg lang ;)
    Dus nee, dat is het niet...

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    schatje: sterkte vandaag

delilah: ja heerlijk, nu heb ik alleen wel 2 uur overgeslagen door te gaan maffen haha

chantal: nou lekker dat je het nu weet en ach je arme mannetje, zielig is dat hè

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, fijn voor je dan dat je niet teleurgesteld bent! En z’n hele gebit al…. Hmm… Dan kan dat het niet zijn nee… Vervelend he dat je het soms gewoon niet weet?! Hopelijk valt het mee en is het snel weer over (wat het dan ook is)

@ Jenny, hahaha… Lekker toch! Beetje bijmaffen is ook goed voor ’n mens!

17. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zit even illigaal vanaf school op zp. heb toch geen groep vandaag en meost gewoon even spieken.

Kimm; ik zou zeggen begin met het geven van heel veel duidelijkheid en structuur. Dat brengt hem al heel veel. En ik mag toch hopen dat school ook actief aan de slag gaat om hem dit bij te brengen. Als ze weten dat hij PDD NOS heeft zijn er genoeg handvatten om hem goed te kunnen begeleiden.

Schatje; heel erg veel sterkte vandaag met de begravenis. wat heftig zeg! En ook dat je hem niet meer kon zien. Pfff zware dag dus

Petra; succes met je functioneringsgesprek!

Chantal; jij dus blij niet zwanger te zijn. Ik hoop dat het deze maand gelukt is. Kijk er steeds meer naar uit, maar wil er ook niet teveel mee bezig zijn eigenlijk. Denk in elk geval gister mijn eisprong gehad te hebben.

juud; hopen dat ze donderdag groot genoeg zijn om te babydancen ;)

ga nu snel weer aan het werk. Moet nog even urenverantwoording maken voor de hele school. Gelukkig is de opzet klaar, nog even de puntjes op de i. Het moet zo besproken worden in de vergadering, dus het moet klaar zijn :D

18. @ delilah; inderdaad ;)
    en met tygo is het afwachten ja, als zn koorts morgen niet is afgezakt en verder niets 'ontwikkeld' wil ik vrijdag toch even naar de HA, omdat we zaterdag op vakantie gaan.

@ jenny: ja hij was echt zielig hoor, zo heb ik hem maar 1 kr eerder meegemaakt. Hele rit naar mijn ouders (klein half uur) was hij ook stil in de auto, nou dat komt noooooooit voor... Dus hij is gewoon heel anders ineens.

@ alieke : jij bent stout :p
    Ik zei het gister ook tegen juud idd, ik ben hardstikke blij dat het niet zo is en zij wil niets liever, zo krom...

In ieder geval hoop ik het ook voor alle babymakende mama's dat het snel raak mag zijn ;)

@ petra: succes met je gesprek!!!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Channie; idd even langs de ha! Misschien beetje last van de keel of oortjes?! Kan de ha zo zien en evt. dat uitsluiten.

en ook krom ja, de een vecht er voor en de ander is blij niet zwanger te zijn... Zo is het leven helaas.

Dacht ik vd week nog aan toen ik hoorde dat een moeder was gaan winkelen en haar 1 1/2 jaar oude kindje in de auto had laten zitten die het bewustzijn was verloren... Sommige mensen gaan zo om met hun mooiste bezit en andere krijgen het niet :(

20. oh dat heb ik ook gehoord ja, hoe haal je het in je hoofd????
    niet te geloven, moet gewoon aangeklaagd worden voor nalatendheid....

Deel Deze Pagina