Ik zag afg. zaterdag avond toen het al was "afgekoeld" bij de supermarkt op de parkeerplaats een hond zitten in de auto, zonder raampje open. Toen vroeg ik me al af hoe iemand dat in z'n hoofd haalt laat staan je eigen kind overdag in de hitte?! Maar ja, dat zijn van die berichten die ik snel uit mijn hoofd zet want anders kook ik over
ik kan ook zo pissed worden op zulke gasten ben net terug van de xenos en action en heb wat bakspullen (plus extra troep natuurlijk) meegenomen, mis nog wel uitstekers enzo denk dat ik die toch maar moet bestellen dus als ik terug ben uit duitsland kunnen we aan de slag
in duistland hebben ze vette dingen in de supermarkten etc heb ik gelezen jenny. dus misschien daar ook maar lekker snuffelen.
inderdaad ja....!! onbegrijpelijk... Nou mn zus smste net dat zn temp nog 38,5 is en hij is erg rustig... Hij riep mn zus wel een keer en toen zei hij au, toen mijn zus vraag waar hij au had, zei buik en elmo.... hmm...
mik: oh bedankt, dan ga ik is lekker snuffelen daar hoe gaat het bij jou thuis? bij mij super met die 2, de kleine is namelijk erg makkelijk en dat is wel lekker met nog eentje die om je heen je huis wil slopen haha chantal: zolang hij nog drinkt enzo, zou ik me nog geen zorgen maken. ff tuddelen straks met hem
hahaha, moest al lachen om je 'hele vette dingen in de supermarkt ' Weet even niet zo goed wat ik met Tygo moet doen, misschien toch maar even de HA raadplegen, als is het nu geen spreek uur dat je mag bellen zeg maar... Maar ja, als hij koorts heeft, dan betekent dat toch dat er iets aan de hand is? Hij at wel heel goed vanmiddag, maar was verder erg rustig dus...
@ Jenny, neem dan maar een koffer minder mee naar Duitsland dan heb je straks genoeg ruimte voor je spulletjes op de terug reis. @ Channie, ahhhh sneu he L ze kunnen heel snel koorts krijgen natuurlijk maar als het aaan blijft houden snap ik dat je je zorgen maakt.
@ jenny: heb net even gevraagd, hij heeft al een beker op en ruim de helft van een beker en een half pakje chocomel, dus dat gaat vandaag wel goed... @ delilah en jenny: hahaha, ja komt straks terug met een reiskoffer met bakspulletjes
Ja met hele vette bakspulletjes Ik zou ook graag leren zulke mooie baksels te maken joh, ziet er echt gaaf uit die taarten die sommige maken! Nog een paar maandjes wachten, dan heb ik een goede oven in mijn gloednieuwe keuken.
@ Channie, jazeker! Eindelijk echt een echte plek!Begint nu wel te kriebelen ja. Het begint nu ook wel duur te worden. De huur voor 'n particulier huurhuis en voor ons nieuwbouwhuis ook al bijna de volledige mep per maand.
hey meiden Nou ons wiekendpleegkindje de moeder en een begelijder zijn weer naar huis. het was wel spannend maar het ging prima. Silver het het meisje gingen meteen spelen. en ze kletste lekker
oh balen, inderdaad. Dacht dat je nog bij je ouders (schoonouders?) inzat, maar niet meer dus.. Welke maand is de oplevering? grrrr, ben ffies sjachie, laatste tijd gaat niet zo lekker op werk, moest van de week iets doen waarin ik volledig ben afgebrand door een leidinggevende en werd weggestuurd met het is niet goed, maar niet zeggen wat dan niet goed is of wat hij anders wil zien Nou allerlei aanpassingen gedaan die mijns inziens helemaal overdreven zijn, maar anywho, weer gestuurd naar 2 leidinggevenden, de ene gaat er op sales gebied over en van de andere, die mijn direct leidinggevende is, moest ik het doen (die me dus ook afbrandde) en krijg ik reactie van de salesman, dat het nietszeggend is en helemaal niet begrijpt waarom je dit uberhaupt zou doen. Nou het nietszeggende klopt, want dat waarin beschreven werd wat het doel was van het document en hoe ik iets aangeleverd wilde krijgen moest ik van mijn direct leidinggevende verwijderen, vond hij nog niet van toepassing. En hang ik er tussen in, omdat de directe wil dat ik het uitvoer en de sales het onnodig vind... Lekker dan... En mijn collega heeft van de week iets uitgevoerd, moest doc. maken, zat ze veel over te klagen en te zeuren etc. Nu is het een mooi. doc. geworden, komt die directe naar haar toe lopen en steekt haar even 5 veren in de reet... Dan baal ik toch godverdomme echt wel even.....:x Terwijl ik zit te balanceren tussen 2 kerels die het niet met elkaar eens zijn...
de tweede is hier ook een stuk makkelijker (welsiwaar met medicijnen) het is echt zo genieten. ben superverliefd op mijn meisjes. wil er wel 10!!!!
@ Channie, sjonge lekker verhaal! Dat is nooit relaxed, tussen 2 vuren. Misschien kunnen ze beter eerst zelf even overleggen wat je nu het beste kan doen!!!! Nee we zitten sinds janurari niet meer bij m'n moeder. En de oplevering zou oktober/november zijn dus nog ff! @ Binna, fijn dat het goed is gegaan meis! Ik moet ff aan de bak op m'n werk
@ binna: hey wat leuk dat het zo goed is gegaan en dat zo meteen met elkaar zijn gaan spelen, helemaal super! @ delilah, oh ok nou okt/ nov is te overzien nog he... en hup aan het werk... ben ook al de hele dag overtoeren aan het maken, alles wat ik nog kan zoveel mogelijk afronden, duidelijk op papier zetten wat er is gebeurd, wat status en evt. nog gedaan moet worden ivm vakantie.... BEN HET ZATTT