Over u zeggen; Danique hoeft dat niet tegen ons en ook niet tegen onze families. Ben zelf ook niet zo'n u zegger. Leer haar wel dat ze respect moet hebben voor anderen en op den duur komt daar ook het u zeggen tegen ouderen wel bij. Maar nu leer ik haar dat nog niet. @naam van mama of papa zeggen. Daniqu heeft het vogelns mij nog niet in de gaten, maar ik zou het niet erg vinden als ze me mama Alieke noemt. Zolang ze maar weet dat ik haar mama ben en ze het netjes zegt zou ik er niet teveel nadruk op leggen. Zal vanzelf wel weer over gaan. Ben bijna klaar met branden van de cd;s Nog maar 3 te gaan. Heb toch rugpijn, niet normaal. Heb voglens mij gisteren mijn eisprong gehad en gisteravond ook nog even geklust. Hoop dat het raak mag zijn deze maand. Al reken ik er nog maar niet teveel op
@ u zeggen: dat hoeft nu nog niet, maar als ze straks wat ouder zijn wil ik wel dat ze vreemden of mensen die we niet heel persoonlijk kennen met u aanspreken. Ik vind dat getuigen van respect. Maar dat begrijpen ze nu nog niet, dus dan hoeft het nog niet.
Ben er toch maar weer...vind de film geen drol aan Shanai, volgens mij is het zo dat ze pas vanaf een jaar actie ondernemen/doorverwijzen. Ik weet niet hoe dat zit als je een miskraam hebt gehad. Naam zeggen : Tess zegt tegen Mark wel vaak mark en heeel af en toe zegt ze carmen tegen mij. Ik vind het niet zo gek, ze hoort mij ook Mark zeggen en ziet dat papa reageert. Mark zegt mijn naam niet zo vaak dus die gebruikt ze ook niet zo vaak. Ze mag van mij best mijn naam zeggen maar ik heb wel liever dat ze gewoon papa en mama zegt. Boodschappen doen: ik doe Tess in de kar als ik veel nodig heb en benoem dan alles wat ik uit het schap pak, dat vind ze interessant en dan doet ze niet vervelend. Als ik maar een paar dingen nodig heb krijgt ze zelf een klein karretje en mag zij de dingen pakken die we nodig hebben en in de kar doen. Als ze eens iets wil pakken wat ik niet nodig heb dan zeg ik idd ook dat ik het niet nodig heb en dat ze het wel even terug mag zetten voor de andere mensen die het wel nodig hebben. Schatje, Sterkte meis... Binna leuk dat het leuk was! Jenny, lekker gereden?
Alieke wat een leuk kado voor de kindjes! Ik hoop voor je dat het deze maand raak is. chantal heb je de ha nog gebeld voor je kleine man? Ook als je niet kunt bellen voor een afspraak om die tijd kun je wel bellen voor advies en dan event. alsnog een afspraak maken.
Kom even zwaaien, ben te moe. Zit er een beetje doorheen (al tijdje...) en ga zo in bed voetbal kijken! Morgen 8 uur in het ziekenhuis zijn! @ Carmen, hoe is het met je meisje?
Meid toch,het is ook allemaal niet niks he met al die rot hormonen en de teleurstelling telkens weer. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Met mijn meisje gaat het nog het zelfde Ze ligt nu gelukkig te slapen en ik hoop dat ze het de hele nacht vol gaat houden want zo langzamerhand gaat ze dag en nacht een beetje omdraaien. Vandaag heeft ze ook van 11.00 tot 16.00 geslapen
Maar het afweren van die pokken zal haar een hoop energie kosten! Dus mss is het wel goed? En tjsa die hormonen he.....pffffffffffffffffffff...ga steeds meer twijfelen of we door moeten gaan, het is nl ook niet best voor je relatie....
Lauwie tegen ons hoeft Tess geen u te zeggen.. ik vind dat vreselijk afstandelijk. Tegen onbekende en oudere mensen moet ze , als ze ouder is, wel u zeggen. Moet je kind zich voorstellen aan onbekende mensen die op bezoek komen of waar je een afspraak mee hebt oid? Tess deed het al een tijdje uit zichzelf als ik die onbekende een hand gaf en mijn naam zei. Ik heb haar gezegd dat dat heel goed is en dat het netjes en beleefd is en nu doet ze het eigenlijk altijd. Ook bij afscheid nemen bij de dokter geeft ze de dokter een handje en zegt dankewief (dankjewel ) en doei.
Denk ook dat het wel goed is en laat haar ook de slaap nemen die ze nodig heeft. Is het niet mogelijk om even een pauze in te lasten? Even een maand of 4 hormoon vrij tot rust komen en daarna de boel weer oppakken? Kan me voorstellen dat dit vreselijk op je relatie werkt...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet zo bezig ben geweest met het u zeggen en zichzelf voorstellen. tegen ons hoeft ze geen u te zeggen, tegen andere mensen wel maar hier ben ik nog niet bewust mee bezig geweest. zichzelf voorstellen is hier eigenlijk nog niet echt van toepassing geweest. ze zegt wel altijd netjes hallo en doei
@ Shanai, je hebt een pb... @ Carmen, ben er nog niet mee bezig geweest. Wil wel als ze wat ouder is dat ze u gaat zeggen tegen vreemden en oudere mensen in de familie. En ze moet altijd tegen mensen dank je zeggen als ze wat krijgt. Wat een gefrut op mijn mobiel op internet hihihi.... En 4 mnd pauze, weet het allemaal niet
Tjee.. nog steeds 0 - 0 ... brilstand.. Britt hoeft van mij ook nog geen u te zeggen hoor. Ze zegt ook altijd netjes hallo, dag, en doei of toedededoki ( ), en als ik dan vraag of ze wil zeggen hoe ze heet zegt ze netjes 'Bjitt!'. En ook altijd alsjeblieft en dankjewel, da's idd wel zo netjes.
U zeggen hoeft van mij nu ook nog niet, als ze ouder is wel. Voorstellen hoeft van mij ook niet maar dat doet ze uit zichzelf. Ik vind het wel belangrijk dat ze netjes hallo zegt bij binnenkomt en doei bij vertrek. Juud lijkt me ook een moeilijke keuze.. gevoel kun je niet uitschakelen he. Wat is het toch heerlijk weer nog he... we zitten nog lekker buiten en het is helemaal nog niet koud.
Juud, moeilijk hoor. Kan me goed voorstellen dat dit veel druk op je relatie legt.. steeds maar hormonen en alles wat erbij komt.. Knuff..
Over bootschapen doen dat ligt aan de bui van Sikver maar soms kan ze erg lief helpen. En soms trekt ze alles uit de schappen U zeggen nog niet mee bezig geweest in de toekomst wil ik wel dat ze het tegen oudere mensen zegt tot die zeggen dat het niet hoeft @voor stellen ze gaf wel eens een hand maar tegen wordig kruipt ze in mams als we een vreemde zien of ie Ans die we niet vaak zien Zo gaat slaapen morgen vroeg op dan is de vakantie echt af gelopen
hallo allemaal, er is een heleboel waar ik op wil reageren dus ik ga mn best doen. @ Alieke, wat een onwijs leuk idee om de foto's voor iedereen te branden. Ik hoop dat Roos en Suze ook ooit zo een juf tegen komen want dat is echt een leuke herinnering @ Chantal, die laatste dagen voor je vakantie zijn altijd killing, normaal gata het werken wel maar die laatste week is het echt afzien, MAAR je bent weer een dag richting je vakantie. Nu nog even kiezen op elkaar en dan is het al zover. misschien heeft Tygho ook het vlak-voor-de-vakantie-en-ik-heb-er zo-een-zin-in gevoel @ Schatje, wat fijn dat de uitvaart goed verlopen is. Hoe is het met de rest van de familie? Kon je oppas krijgen voor je kinderen of zijn ze mee geweest? @ Tesske, heel veel succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat het prikken weer net zo makkelijk gaat. Wanneer krijg je dan de uitslag te horen? Roos weet volgens mij nog niet eens dat het woord U bestaat Van mij hoeft ze zich nog niet voor te stellen, ze is pas 1 Vandaag heeft Andy Roos van het kinderdagverblijf met 1 krabbel op haar voorhoofd en 2 bijtwonden op haar armen opgehaald. Ze is 3 weken geleden ook al gebeten. Ik kan me goed voorstellen als je een grote groep kinderen onder je hoede hebt dat er eens een ongelukje kan gebeuren, maar 2 bijtwonden op 1 dag Ik vind het niet kunnen en ga morgen dus eerst even bellen. Het erge van het verhaal is dat ik weet wie het gedaan heeft (ons petekind/nichtje) en dat ik weet dat haar ouders echt niet weten hoe ze het op moeten lossen