@ Juud, denk aan je meis, weet je he? En je weet me ook te vinden, toch? *knuf* @ Petra, jeetje wat sneu! Lastig hoor! @ Carmen, ik duim voor jullie dat Tess toch zelf bezig is met haar afweer....
Nee, niet uit zichzelf. Ik introduceer ze meestal wel of ik zeg dat ze even moeten zeggen hoe ze heten. Handjes geven vinden ze niet leuk, dus dat hoeft voor mij niet.
juud, dikke knuffel voor jou. lees wel in je berichtjes dat je er onwijs door heen zit, maar toch ook probeert om door te gaan en van leuke dingen te genieten. bij ons heeft het nooit zo lang geduurd en hoefde ik ook geen hormonen te nemen, maar was ik er ook zo verdrietig van aan het eind. kan me dus denk ik wel een klein beetje voorstellen hoe je je voelt. en kan me voorstellen dat het ook spanningen in je relatie oplevert. op commando sexen is niet heel lang leuk en als je ook nog zoveel teleurstellingen te verwerken krijgt en onder de hormonen zit, is het volgens mij niet meer dan logisch dat je je er niet goed onder voelt. nogmaals een dikke knuffel! petra, oh bijten. ik weet nog goed hoe ik me voelde. ik zou 2x bijten ook een stuk vervelender vinden dan 1x. alsof er niet goed op gelet wordt. al snap ik natuurlijk ook dat het bijten zo gebeurd is. hoe is roos er onder? wat vervelend dat je het kindje en de ouders ook goed kent. als je kindje bijt, lijkt me dat ook heel vervelend. kan me voorstellen dat je er op het kdv even over wilt praten. heb ik toen ook gedaan. al is het alleen om te laten merken hoe vervelend je het vindt. succes hoor!
Eigenlijk laat ik haar handjes gevene n doei zwaaien als we weg gaan. De laatste tijd is het heel erg dat ze verlegen ging doen als we ergens binnen kwamen. Dan wil ik haar niet dwingen tot zoiets. Vaak beginnen ze wel tegen haar te praten en ontdooit ze wel na een tijdje. Petra; je kids zijn welkom bij mij op school hoor haha. Alleen een beetje te grote afstand Juud; kan me voorstellen dat het heel heftig is met al die hormonen. Hopelijk morgen in het zh een beetje beter nieuws. Carmen; hopelijk een goede nacht voor jullie! Ik ga mijn bedje in. Kom morgen misschien nog even vanaf school hier kijken, maar anders wordt het wel vrijdagavond denk ik. Fijne dagen!
alieke en binna, ot is ook verlegen als we binnenkomen. ik laat het dus ook maar even zo. carmen, wat leuk dat tess dat al doet. volgens mij schreef je het maanden geleden ook al eens. ze is echt snel met sommige dingen en beleefd zeg!
'kga ook zo slapen.. wordt dus NL - Spanje zondag! Verrassend! Morgen met Jamie zijn peuterklasje naar een speelboerderij, beetje apekooi-idee. 9u erheen en voor 12u weer thuis, mooi voor de warmte aan, heerlijk! Trusten allemaal! Xx
@petra: nou lekkere kinderen zitten daar, een keertje kan gebeuren maar helemaal onder is wel erg overdreven hè @juud: kan me voorstellen dat je twijfeld, lijkt me ook echt niet leuk voor jullie wat een etiquet-lessen/ vragen hier op het forum zeg, nou mylan mag gewoon kind zijn zonder al die rechttrekkers hoor. ik zie straks voor op school wel of ik nog wat moet bijsturen. en dan hopen dat het niet te laat is haha @lauwie: ah bedankt voor dat adresje ga vrijdag gelijk ff kijken denk ik rijden was heerlijk, als je een beetje laat gaat is de temperatuur zo aangenaam trusten meiden
Goeimorgen meiden Werk ze en/of fijne dag @teske suces met bloedprikkem Met tess @juud ik ga duimen voor je dat ze goed en mooi zijn
Goeiemorgen.... ben kapot... vannacht om 10 over 2 werd tygo wakker, wilde drinken en niet meer in zijn eigen bed. Meegenomen naar ons bed, onrustig, tussendoor drinken steeds (ik denk reactie op de koorts). Om 10 voor 6 vond hij het wel welletjes met het slapen en speelde 10 min. lang met autotjes en daarna was de koek op en moest ik eruit... Gister had hij hele dag koorts, gisteravond 38,7 Nu nog niet getempt.
hier ook een klote nacht, mylan heeft lopen spoken en uiteindelijk ook tussen ons gelegen.. nou geen succes dus want hij wil alleen in mijn nek of op mijn hoofd slapen en heeft vannacht een paar keer voor ons gezongen 6 uur wilde yanieck melk dus hij dacht 'ja het is tijd' en wilde dus niet meer slapen pff chantal: ook balen dus juud: succes in ZH!!!
Ben terug en het was weer amper gegroeid :x :x dus vanmiddag terugbellen en dan horen we het weer verder
@Carmen, jemig meid wat hoop ik dat het vandaag meevalt met bloedprikken, begreep ik goed dat jullie gelijk de uitslag krijgen? Ik heb echt diep respect hoe jullie met je meisje omgaan, soms vraag ik me echt af waar je de energie vandaan haalt. Begrijp ook wel dat het niet anders is en dat je alles doet voor je kind maar dit is soms wel heel heftig! Knuffel voor jou! @Juud, meid hopelijk heb je op dit moment mooie eitjes en is het raak deze maand. Dan ben je nog niet van de hormonen af, maar die zijn dan nog wel 9 maanden vol te houden 8) *Keep my fingers crossed* En natuurlijk nog even een dikke knuffel. En ik denk wel dat jullie dat doen, maar vergeet niet met elkaar te praten, vooral over teleurstelling enz. Ahh, Juud, dat meen je niet meid. Wat kan hiervoor de reden zijn? @#$^#$^&**&zooi:x:x @Chantal, manman, wat wordt jij nog even getest tot je laatste vakantiedag, hhaha!! Nog even volhouden, nog 16 uur te gaan. Wie past er vandaag op Tygo? Beterschap voor je kleine mannetje. Oja nog even over je werk. Ik hou daar dus ook niet van, ik zou er ook boven gaan staan en een afspraak inplannen met z'n drieeen. @Schatje, nogmaals heel veel sterkte gewenst, wat een ellende moet dat geven in de familie!! Dikke knuffel! @Binna, succes weer op je eerste werkdag, zal vast weer voelen alsof je niet weggeweest bent Top dat de eerste ontmoeting zo goed is gegaan!! @Petra, je kan vast niet wachten om het KDV te bellen. Zou het ook niet zo leuk vinden nee hopelijk kunnen ze je geruststellen (Leuk petekind trouwens ) @Alieke, leuk afscheidskado!! Veel plezier deze laatste dagen en natuurlijk vanavond bij Marco!! Verder duim ik natuurlijk ook voor jou dat het raak is deze maand! @Shanai, wat zwanger worden heb ik geen idee, sorry, gewoon even bellen zou ik zeggen. Over uit de schappen pakken, denk consequent blijven aangeven dat het niet mag . @U-zeggen, vind ik heel belangrijk, komt misschien omdat ik ook zo opgevoed ben. Naarmate ik ouder werd zei ik wel meer je en jij tegen mijn ouders, maar dat vond ik ook niet klinken. Gewoon tegen iedereen die ouder is, tenzij anders wordt vermeld. Ik probeer haar nu soms te verbeteren, maar dat lukt natuurlijk nog lang niet altijd. Djim zegt nog niets, dus weinig te verbeteren @Binnenkomst-weggaan. Bij binnenkomst zijn ze nogal verlegen, dit duurt tegenwoordig maar een paar minuten gelukkig. Ze moeten wel met ons mee lopen langs de mensen, om te feliciteren/gedag te zeggen. Bij weggaan wil Djim iedereen (vreemde of niet) een kus geven, dus geen problemen daar, haha!! @Supermarkt, meestal lopen ze allebei los, rennen ze de hele winkel door. En hoop ik ze bij de kassa weer tegen te komen 8) @QB, jij zit lekker in de voetbal he, hahha!! Ik kijk ook alles hoor, maar zie aldoor wat standen van je voorbijkomen, haha!! Heb gestemd hoor! Wat een onwijs gave foto met dat lieveheersbeestje! @Jenny, nog even en dan lekker met z'n viertjes weg!!! Lekker gereden dus, daar krijg je ook energie van denk ik!! Oef maar na zo'n nacht is alle energie weer weg, succes vandaag! @Moniki , wilde je even gedag zeggen, haha! @Delilah, ohhh, een nieuwe keuken, alles nieuw wat is dat toch een heerlijk vooruitzicht. Al mag ik niet klagen hoor, met mijn opknapbeurt thuis!! Kan me voorstellen dat het allemaal wat duur wordt zo nog even volhouden! @Sjorsje, hoe is het bij jou? Zo dat was het wel weer even voor mij, ga nu eerst maar eens aan het werk. Iedereen die ik vergeten ben, excuses! Vanmiddag beginnen ze met de vloer. We gaan geen weekend weg, maar in mijn schoonouders hun huis. Die zijn een weekend weg! Goed geregeld en dicht in de buurt. Vriend wil maandag gewoon werken, er is natuurlijk voetbal. En het is hier ook mooi weer, dus we vermaken ons wel.
Ah nee, Juud dat meen je niet.... Klote! @ Carmen, succes vandaag! Goedemorgen allemaal. Tymen gaat vanmiddag voor de laatste keer naar de PSZ, dan heeft hij zomervakantie. Scheelt en hoop gerace altijd....