kijk wat leuk nou ja ook bizar, hihi ga gelijk anders naar tekeningen kijken Children?s Drawings Come to Life | Barnorama
Oh ja, ik weet ook waarom Silke (mede) zo onuitstaanbaar is, er zijn weer kiezen aan het doorkomen.... De laatste 4....
@Noura, dat je meer dan een jaar van tevoren je contract kan verlengen, wat ik dus niet gedaan heb maar wat wel in de pc staat :S
@Setteke, dan gaat het heeeel hard na de zomervakantie. Zal ook wel weer wennen zijn aan dat ritme! Jij stage, hij naar school.. Ah, de kiezen altijd fijn!!! @Juud, kan de link hier niet bekijken, misschien maar goed ook, moet nu eens aan het werk gaan!
@FF, hoe is het bij jullie? @Happy, we mogen komende maanden weer naar CB, mogen we je weer een PB sturen???? @Mama Rianne, hoe gaat het met de wittebroodsweken? @Noura, helemaal hersteld voor je gevoel. Ja ja, nu ga ik echt!
Tsjah, dat zal idd wennen zijn. Maar om eerlijk te zijn kijk ik er erg naar uit. Lijkt me heerlijk weer deel uit te maken van de echte wereld!
@SEt, dat kan ik me heel goed voorstellen. Nu nog even van de zomer genieten en dan is het al zover!! School nu helemaal klaar? Of volgende week nog?
oooh juud wat stom zeg. bah zo word wel veel gepraat over die bb. heb hier de witte en word niet vies hoor. heb al wel vaker witte fones gehad. carmen succes vandaag he chantal wat zielig van tygo mijn oudste is jarig vandaag, 17 jaar!!!
Noura, gefeliciteerd. Juud, wat een teleurstelling zeg. Lique, had je nou al foto's geplaatst? Hier is het druk met 2 vervelende kinderen (nu ik dit schrijft zijn ze natuurlijk net lekker rustig, haha). Nou dat schrijf ik dus weer te snel want Yosyp heeft de aanval op Lianna weer geopend. Moe word ik er van.
Goede morgen allemaal. Over een half uurtje ga ik Janna naar de oppas brengen en dan voor de laatste keer dit schooljaar naar school. 2 toetsen maken en dan op naar het laatste jaar! Verder gaat het met mij een stuk beter, heb het allemaal weer op een rijtje en dat maakt het al een stuk makkelijker. Ben ook minder moe, wat het allemaal wat gemakkelijker maakt. Met Janna gaat het ook super. Alleen is ze de laatste tijd aan het bijten, en krijg het maar niet afgeleerd. Vind dat zo erg he! En als ik er dan wat van zeg dan lacht ze alleen maar. Grrrrrr @Ligue en alle andere, jullie kunnen mij gewoon PB over de cijfertjes, dan kan ik de lijst weer plaatsten, is toch wel leuk om te zien hoeveel de kleine (nou ja klein) gegroeid zijn. Dacht dat Miranda al geweest was, dus als je het nog op de lijst wilt hebben even PBen. @Carmen, veel succes met Tess, Heb echt respect voor jullie. Lijkt me echt niet makkelijk en dan elke keer die zorgen. Dikke knuffel van mij. @Judith, balen zeg dat het allemaal niet wilt lukken. En dan ook nog eens een druk op je relatie dor die hormonen, heel veel stekte er mee en ik duim voor je dat je snel zwanger mag worden.
Oh wat lastig dat bijten zeg... Waarschijnlijk vindt iedereen me een ontaarde moeder als ik dit zeg, maar aangezien je het maar niet afgeleerd krijgt, heb je al eens zachtjes terug gebeten, zodat ze weet hoe het voelt?
@ Set, hoe vind Tymen het dat hij voor het laatst gaat? Wanneer start je bij tpG? Ik ga nu op weg naar mijn BIG-toetsing....verpleegtechnische handelingen toetsen. En heb niet het idee dat ik er klaar voor ben. Mijn kop zit ergens anders
wilde even wat laten zien... Giulia mag een sticker plakken als ze gepoept/geplast heeft. En het lijkt er op dat ze een soort systeem heeft hoe ze ze plakt. hihihi zo leuk om te zien: Bekijk bijlage 84119 Nu kun je het niet zo goed zien, maar rechtsonderin zie je een sticker van een piraat, en daar heeft ze op zijn hand een sticker van een handschoen geplakt 8)
@ juud, oh maar hij gaat na de zomervakantie nog wel een paar keer, hoor. Wel sneu dat bijna al zijn vriendjes nu al afscheid nemen en naar een andere basisschool gaan....
Hihi, die skulls zijn van jou en Angelo als jullie geplast/gepoept hebben? Ik ga zo maar eens lekker naar buiten!