Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    shanai ik vind niet dat je onverantwoordelijk ben hoor doe ik precies het zelfde. ik vind dat kindjes zelf moeten gaan ontdekken. anders gaan ze alleen maar erop rekenen van owhhhh mama staat achter me dus dan hoef ik niet zo voorzichtig te doen. ik laat emy altijd zelf ontdekken of het lukt ja of nee. was het nu een glijbaan van 15 treden ofzo dan was het wat anders geweest. maar was maar een kleintje kunnen ze best zelf hoor !
    emy is al heel vaak gevallen in de speeltuin maar zolang ze niet gaat schreeuwen/krijsen/gillen/huilen als ze valt is er niks aan de hand.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Shanai ik zou het ook zo gedaan hebben. Toen we op vakantie waren was er ook een groot toestel met diverse glijbaantjes. We zijn daar ook op 'n afstandje bij gaan zitten.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee joh, die van mij gaat alleen van een glijbaan van 1,5 meter af..... Nee ok, dat was nou ook weer niet de bedoeling, maar ik ben net zoals jij, laat ze maar ontdekken zolang het geen gevaar oplevert.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    kreeg trouwens vanmiddag een briefmet een informatie boek over kindjes die naar school gaan in het jaar 2010-2011 ! ik schrok me eigen wilt ik denk huh.....beginnen ze me nu al lastig te vallen om keuzes te maken over mijn kleine meisie en school !! !
    dus ik heb vanavond watleesvoer voor ik naar bed gaat. verveel ik me in ieder gevalniet.
    heb de school al uitgekozen hier in de buurt. en ook een ja hoe heet dat peuterspeelzaal dat aan de school zit voor te wennen aan elkaar. kenny heeft daar ook op school gezeten vroeger hij vind het helemaal geweldig dat ze daar ook strakjes heen gaat. volgens hem is daar een juf altijd die hem ook in de klas heeft gehad. ben benieuwd :D kan ik vragen aan haar hoe hij in de klas was. volgens mij echt zo ettertje . hahahaha.

alles goed hier in ieder geval. iedereen vraagt me constant en hoe bevalt t je? is het niet zwaar? en hoe doet emy het met luc erbij. best wel vervelend om steeds hetzelfde te moeten zeggen.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Denice, die kreeg ik vorig jaar idd ook voor Lianna. Ben 'm nu weer aan het doornemen, aangezien het nu wat dichterbij komt.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wen d'r maar aan Denice, dat gaat nog wel even zo door haha! :D

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag lieverds daar ben ik weer :p

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    ik kom even snel zwaaien! Heb 10 uur gewerkt en heb de hele dag al vervelende buikpijn (al is het niet echt pijn maar gewoon n vervelend gevoel) dus ga zo ff lekker douchen en dan bankhangen...kom vanavond misschien wel ff kletsen denk ik.

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo,
    Ik maak even een pitstop thuis.
    Over 3 kwartier weer weg naar de mr vergadering.
    Wat heb ik ontzettend geen zin zeg!

Marieke; wat een rotstreek zeg van je werk. Zou me van mijn beste kant laten zien en gewoon gaan werken maandag; je collega met wie je op de kamer zit doet wel gewoon toch? En de rest van het volk negeren. Ik snap makkelijker gezegd dan gedaan, maar laat ze niet echt een reden krijgen om je zwart te maken!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, bah wat heb jij het druk zeg met je werk.

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    shanai: nee hoor had ik ook gedaan

12. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ons huis is verkocht!!!

yeah!!!!!!!!!!!

13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Shanai: Er komt een moment dat ze zelf de wereld willen ontdekken en dan moet je ze een beetje loslaten. Ik vind je absoluut geen onverantwoorde moeder hoor, eerder gezond, want je laat je dochter zelf ontdekken dat ze voorzichtig moet zijn!

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    gefeliciteerd!!! Dat is erg fijn!!!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ff: van harte

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo even teruggelezen, sjeeeeh wat kunnen jullie OHen :p
    Doe ik nooit hier als ik vrij ben :p
    Ik moest vandaag op dag 8 na het spuiten van Pregnyl weer testen.
    (moest ook op dag 6). En nog steeds duidelijk positief,hoewel het nu donkerder was dan eergisteren??.
    Wel spannend...
    Zou het zo blijven of niet? Officieel mag ik op 24 juni testen...
    Had liever gehad dat ze bloedprikken :( tis zo'n gestress zo want ondanks dat je weet dat het ws van de Pregnyl is maakt je hart toch een sprongetje!

Zo en dan nu over tot de orde van de dag!

@ QB, van harte gefeliciteerd met je trouwdag,en wat ga je nu doen??

@ Duster, mag nu ook wel dat Dirk zijn best doet hoor!
    Misschien ziet hij eindelijk in wat hij zou missen als je weg zou gaan!!!
    Je moest toch vandaag weer naar de HA?

@ Linka, hoe is het nu met jou en Jeroen?

@ Jenny, heb je nu al een foto van je paard? Hoe heet ze eigenlijk? Of mogen we een naam verzinnen :D
    (LIJSTJE) :D
    Jeetje Yanieck lijkt me het ideale kind,zo wil ik er ook 1 :p

@ Lique, hoe heb je de kids ingepakt :p

@ Channie, welkom terug meid :) ik miste je al hoor!!
    Die opblaasbare 2 hebben ze bij ZEEMAN, alle cijfers trouwens!

@FF, super dat het zo goed gaat met Stijn. En wat Britt betreft lijkt het alsof je het meer loslaat!
    Klinkt dus ook goed!
    Ach zolang ze het zelf prima doet is er niks aan de hand toch?
    En wat goed je huis verkocht! Na hoe lang? Onze staat na bijna 3 jr nog steeds te koop :'(

@ Vogeltje, jeetje ook al lang niet geweest! Heb je fotos van je huissie? Wij zijn dol op foto's :p
    En de kleine man? Gaat het verder goed met hem afgezien van het wennen?

@ Set, ik heb met muts ook al zitten knutselen :p
    het is bijna af :D Moet ff drogen ;)

@ Miepie, wat ontzettend laf!! En ik zou zolang je moet werken nog gaan werken laat ze maar zien hoe sterk je bent!!!

@ Mar....ooo als ik dit lees van jou zou ik knetter worden hihi, ik zou alles door elkaar regelen :p
    En afronding voor verjaardagsfeest? heb ik wat gemist?
    Hoe was het gesrpek op het kdv?

@ Sjorsje, hebben alle kids een eigen kamer? Leuk thema onderwater! ik ga voor Giulia haar verjaardag een Dora zagen en verven en die monteren we op haar bed.

@ Shanai, ik ben ook zo hoor! En mss klinkt het voor je vriend erger dan dat het dus is? ga met hem samen naar dat glijbaantje en dan laat je Fayenna klimmen zodat hij ziet hoe ze het doet?
    Sterkte!

@ Denice, wij hadden Giulia al ingeschreven :p

@ Tesske, wanneer zou jij kunnen testen?

@ drukke Alieke, hoe zit jij in de cyclus?

Zo als ik iemand ben vergeten...sorry!!!

Oja iemand een idee hoe het met Noura ging?

17. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ja bedankt hoor
    ik ben ook zo blij
    we zijn wel een end moeten zakken, maar elke maand dubbele hypotheek is ook een hele last
    de mensen tekenen maandag
    eindelijk!!

18. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    juud
    jeetje meid, 3 jaar wat ene drama!! kan je het niet gaan verhuren?of doe je dat al?
    bij ons stond het vanaf oktober 2009 te koop
    lang zat als je het mij vraagt
    tuurlijk maakt je hart een sprongetje, want je wilt het ook zo graag......ik hoop nu eindelijk dat het eens is gelukt joh....
    ik duim weer voor je

19. foreverfriend

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    slapen jullie kindjes nog in een slaapzak?

Britt dus wel, maar ze zweet zo erg, dat ik het graag zou willen afschaffen.
    Maar ik ben dan bang dat ze uit bed gaat klimmen.
    Het bedje staat namelijk nog niet helemaal laag (fout hè)
    En het is een beetje een lastig bedje in en uit elkaar te halen.....ik wilde wachten tot de verhuis eigenlijk, want dan moet ie toch uit elkaar

de eerste tijd in het nieuwe huis ligt ze gewoon nog in haar eigen bedje tot Stijn uit de wieg is gegroeid en dan naar het bedje gaat en Britt naar het 2 mtr bed kan.

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent

Deel Deze Pagina