heb wel een nieuw voorstel heen gelegd (de advocaat van de rechtsbijstand regelt alles dus heb nu niks met ze te maken) De advocaat gaat er van uit dat ze wel akkoord gaan omdat ze echt van me af willen. Ze hebben me zo zwart gemaakt en dat terwijl dit nooit is gebleken tijdens mn beoordelingsgesprekken. Heb altijd een goede beoordeling gehad en dit staat ook op papier. Pff zat er vanmiddag echt helemaal doorheen. Heb vanavond ook even geslapen was gewoon kapot. Nu kan het wel weer beter relativeren en zie ik hun brief meer als een wanhoopsdaad.
@ff: nee geen slaapzak hier voor djayden en gefeliciteerd met je huisje! @juud kan je niet vragen of ze gewoon hcg kunnen prikken @shanai: vind het niet onverantwoord hoor! mijn vriend zou ook zo reageren zoals je jouwe.. Maar de kleintjes gaan nu eenmaal ontdekken! @Miepie: wat een rare lui op je werk!! @chan: ik ben benieuwd of zumba al onderweg is? ff ego: Hier gaat alles wel aardig alleen erg druk met de kindjes haha kusjes
ff: gefeliciteerd dat jullie huis is verkocht!!! Wat een last zal van jullie schouders gaan zeg! hier ook nog in slaapzak maar malou was ook altijd haar dekens `kwijt`dus hier blijft ze nog wel ff in slaapzak. heb al een shortama gekocht voor haar zo lief lijkt het! shanai: je bent absoluut geen onverantwoorde moeder! Juist niet je dochter moet het leren om zulke dingen zelfstandig doen en ze willen ook niet anders. Ik vond het eerst ook eng en liep altijd met haar mee maar ja ze wil het ook allemaal selluf doen.
Vogeltje, heel veel sterkte met de verhuisdrukte! Marieke, wat een ontzettend belachelijk gedoe op je werk. Als er in alle eerdere functioneringsgesprekken enzo nooit over gesproken is, dan kunnen ze dit toch niet als reden voor ontslag noemen? Ze hebben geen poot om op te staan, lijkt me. Ik snap het helemaal dat je totaal geen zin hebt om nog naar je werk te gaan, maar vraag je rechtsbijstand wel even of het strategisch onverstandig is om je maandag ziek te melden, of dat dat best kan. Heel veel sterkte meis! Knuffel Dank voor de tip en voor het aanbod m op te sturen! Als het goed is liggen ze ook bij ons op het kdv, ik zal er meteen naar kijken!
Superr dames, Silke staat nu ineens onderaan pagina 1!!! Gaat super dus, mede dankzij jullie trouwe stemmen!
marieke ik vind het zo'n rotstreek! Maar zou wel gaan werken, je toont je inzet en je directe collega is wel oke toch? Juud waarom wil de gyn geen bloedtest doen? En wat is de reden dat je nu moet testen terwijl de test niet betrouwbaar is door de pregnyl? Als ik weer een cyclus van 35 dagen heb kan ik 9 juli testen. Heb vage klachten als dat bloedverlies, rot gevoel laag in mijn onderbuik en veel slijm uitscheiding. Mischien herstel van mijn baarmoeder na verwijderen vd mirena??
tesske: ben benieuwd bij jou! Als ik maandag aan het werk ga dan zit ik niet bij mn collega maar bij de `normale`vestiging met al mn collegas. Weet gewoon hoe het bedrijf het gaat aanpakken als ik wel weer kom. Ik wordt dan weggepest. Dit is al eerder een keer gebeurd met iemand. (ik zat inhouse bij een fabriek in samen met mn collega) maar goed hoop en denk nog steeds dat dit niet gaat gebeuren en dat er een akkoord komt voor het weekend
ff: nee allang geen slaapzak meer, nu kan hij lekker spelen voordat hij mij wakker maakt (soms wel ene uur haha) juud: Riene heet ze en nee morgen ga ik weer en zal een foto maken
ik ben veilig en gelukkig thuis, dacht niet zoveel te moeten bijlezen maar we zijn al aan deel 6. ik lees later wel bij adios