petra welkom terug! Fijne vakantie gehad? Ik ga er vandoor! Morgen ff shoppen in hengelo of zwolle met mn moeder....twijfel nog een beetje waar we heen gaan. Ff eruit. Malou is naar de oppas en jens mag mee shoppen. iedereen fijne avond nog!
Juud, zijn toch maar uit eten geweest.. Leuk grand café/restaurantje vlakbij, konden we lopend doen. Heerlijk gegeten, even lekker met z'n 2tjes. De ring die ik hem gekocht had was te groot en hij vond hem ook wat te grof.. dus gaan we dinsdag (dan is hij namelijk vrij ivm examen) even samen kijken of we een andere kunnen vinden voor hem. FF, super zeg! Gefeliciteerd! Valt vast een last van je schouders! Set, Sil onderaan pagina 1! Super zeg! Nog even en ik voel jullie hete adem in mijn nek.. Xx
Ben weer thuis. Ga zo mijn bed in. Ben moe en morgen gaat om 6.25 de wekker (jaja 10 minuten laten dan vandaag, laatste dagje he ) Juud; spannend hoor! Hopelijk is het raak deze ronde. En ik in mijn cyclus. Weet het eigenljk niet zo goed meer. Waarschijnlijk maandag als mijn cyclus weer 24 dagen is. Maar deze keer niet zo spannend, want zwange rben ik niet. Afgelopen maand veel te druk geweest en dus niet op tijd sex gehad. Dus weet al zeker dat ik niet zwanger ben. Shanai; vind je geen onverantwoorde moeder. Als Fayenna er last van had was ze wel naar je toe gekomen, maar hier leert ze juist van. Ze zeggen niet voor niks, met vallen en opstaan Ik duik mijn bed in. Heb mijn hele nek en schouders vast zitten
Mögge! Ik sta al weer in de bus om te werken. En heb me een zin joh! Maar goed ben hierna 3 dgn vrij! Joehoe!
petra: hey meis, leuke vakantie gehad? juud: werkse ik krijg vandaag visite van mijn nicht en vanmiddag een vriendin, dus even kletsen
Ik heb een heerlijke vakantie gehad, bedankt voor het vragen! Het was fijn om even wat tijd met elkaar te kunnen doorbrengen en ik heb bijna niets anders gedaan dan kijken naar hoe Andy van de meiden geniet. De wasmachine draait alweer en het normale leven komt weer op gang. Ik heb ook besloten dat ik nu echt iets aan mijn gewicht moet doen! dus tips zijn welkom.
goedemorgen! Juud werkze. Petra welcome back, heb je genoten? Qb gezellig zo'n avondje met zijn 2tjes, nog gefeliciteerd jenny fijne dag! Alieke werk ze! Miepie als je naar hengelo gaat en je hebt vanmiddag zin aan koffie in enschede dan sms je maar! Heb er weer een butt nacht opzitten en ben er 3x uitgeweest met de kleine meid. Ze word gillend wakker en kronkelt alle kanten op vd pijn en ze geeft dan aan dat ze buikpijn heeft terwijl haar buikje soepel is en rustig klinkt. Uiteindelijk heb ik haar pcm gedaan en wat warme melk en na een tijdje is ze gaan slapen. Als ze straks wakker word gaan we spelen bij kidscity want mams is vrij vandaag. Fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden, ik ga snel aan het werk!! @Petra, welkom terug, ai die was ook altijd. En wat afvallen betreft. Tja, minder snoepen, regelmatig eten, veel water drinken en bewegen... Niks nieuws lijkt me. @Vogetje succes met verhuizen!!! @FF, wat heerlijk dat het huis verkocht is! @Juud, werkse!! @ALieke, succes vandaag, weer een vroegertje, pff
@QB; Had je man nou ook een verrassing geregeld? @Petra; Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt. Alvast heel veel succes met afvallen. Ik heb geen tips, ben zelf nogal een luie donder @Tesske; Pfff, wat een nacht weer :x Veel plezier vandaag Ik ga zometeen bloed prikken. En daarna hebben we een afspraak bij het CB (voor Jasmijn) Maar weer vragen hoe we het voedingsschema het beste kunnen aanpassen. Ze slaapt zo lekker dat ze als het aan haar ligt maar 3 voedingen op een dag krijgt Van de week heeft ze een keer om 17.00uur de op een na laatste voeding gehad. Ik had mijn wekker gezet voor de laatste, maar kon het niet voor elkaar krijgen uit bed te komen En madam sliep gewoon door. Toen Dirk opstond (om 6.00uur) heb ik gezegd dat hij maar eens moest gaan kijken. Toen werd ze net wakker Maar 13uur tussen 2 voedingen is natuurlijk veel te lang. Overdag laat ze ook rustig 6uur tussen de voedingen zitten. Ze groeit gelukkig wel hartstikke goed. Vorige week woog ze alweer 6290gram (550gram aangekomen in 3 weken tijd)
@petra: tip.. 6 x eten, waarvan er 3 een tussendoortje zijn zoals yoghurt, plak ontbijtkoek en fruit, en kleine porties lijnen en je maag en darmen stil laten staan maakt dik
tesske: leuk kidzcity, veel plezier duster: haha ook zo'n luilak dus, hier ook eentje hoor heerlijk toch
@TEsske, balen weer, zo'n nacht!! @Duster, ik zou me er niet te druk om maken, als ze goed groeit. En ze mag nu toch ook beginnen met groentehapje enz. @QB, ben ook wel benieuwd!
@Jenny; Is idd lekker, noem het maar en luxe-probleem(pje) @Lique; Ik maak me ook geen zorgen hoor! Ik wil alleen advies, omdat ik rond 20.00uur voortaan de laatste voeding wil geven. Kan ik tenminste ook nog lekker een wijntje drinken en dan vroeg mijn bed in duiken
@Duster, oh ok! Ik deed dat er gewoon bij, gaf tot 6 maanden volledige BV. Hoe laat is nu de laatste voeding dan?
@ shanai: ik weet niet hoe hoog het huisje natuurlijk was en of de tredes open of dicht waren, maakt voor mij nog wel verschil. Maar als het de eerste paar keer goed zou gaan, zou ik ook wel gewoon gaan zitten en Tygo zn gang laten gaan. Je moet ze toch op een gegeven moment los gaan laten en meer bewegingsvrijheid geven nietwaar? @ FF: woowww, super zeg!!! Gefeliciteerd! @ juud: HEEE???? Als in positief zwanger of hoe moet ik dat zien, ik snap het niet??? oh dus de pregnyl kan ook een pos. test veroorzaken, ok...sjesus tot 24ste duurt nog lang... @FF: slaapzak; over het algemeen wel, maar nu met deze warmte niet, alleen pyama @ marieke: fijn dat je het toch zo van je hebt af kunnen zetten en voor jezelf hebt kunnen relativeren, hardstikke goed meid! @ schatje: heb de dvd's in mn tas, nu het adres er nog op @ petra: Welkom thuis!!! @ jenny: gezellig!!! @ juud: werkse!!! @ carmen: wat voel je je machteloos dan he, je kan niets voor d'r doen. vind het zo zielig voor tess, dat ze zoveel pijn heeft. Hoelang duurt die kuur nu nog? Veel plezier bij kidscity in ieder geval! --------------------------------------- Update NOURA: gistermiddag smste dat de roes heerlijk was en ze heerlijk had geslapen, maar ze had wel een terugval gehad, alleen zelf had ze er niets van gemerkt. Gisteravond nog een smsje gehad dat ze haar vannacht wilden houden, ze was wat duizelig maar voelde zich verder prima.
@Lique; Als ik merk dat ze er behoefte aan krijgt begin ik er ook gewoon mee. De laatste voeding is heel wisselend. Het schommelt tussen 21.00 en 23.00uur , maar ze drinkt de laatste voeding rustig 1 à 1,5uur. Gisteren om 20.00uur begonnen met voeden en om 21u30 ging ze pas naar bed Dan ben ik zelf zo uitgeput dat ik er ook meteen induik. Moet daar eigenlijk ook een maximum tijd aan stellen, maar ben zo bang dat ze dan niet meer doorslaapt, ha, ha