@Noura, jemig, best wel even heftig, hopelijk ben je lekker bijgekomen nu en mag je naar huis!! @Chantal, bedankt voor de update. Was die 2 voor Tygo?
@ lique: ja die 2 is idd voor tygo. wij komen 25 juli terug van vakantie, dus dan vind ik het wel fijn als ik al wat dingen heb gedaan voor zijn verjaardag, anders moet ik dat op het laatste moment allemaal nog doen... and no problem ofcourse!
Goedemorgen, dadelijk even op visite en vanmiddag weer werken. Sorry heb wel bijgelezen, maar ben het eigenlijk alweer kwijt. Oja, 1 ding blijven hangen: Petra, welkom terug. Fijne dag iedereen.
ok ik heb geen zin vandaag... het wordt hardstikke lekker weer en dit weekend bagger, dus baaaaal als een stekker... gister zijn we naar de ikea geweest, lekker geneuzeld en naar willekeur van alles in de zak gegooid om mee te nemen, allemaal leuke dingen voor Tygo gezien en ook al zo'n blad meegenomen die boven zijn bed kan...
@Miranda, veeel plezier!!! @Chantal, troost je, ik zit ook op mijn werk. Heb ook nog een festival zaterdag buiten!!! DAt wordt dus ook minder, helaas!
die tijd dat ze bij je ligt, clustert ze. dat heeft ze gewoon nodig.....dus als het effe kan zou ik dat zo houden. Ze wil dan gewoon af en toe een slok en vooral veel mama-warmte. Is goed voor je productie en zij slaapt er de nacht goed op door! Ik zou toch wat meer voor regelmaat gaan zorgen in je voedingstijden.....zodat ze toch op 4 voedingen komt. Ze is nog wel heel klein voor 3 voedingen. Jijzelf hebt ook niet maar 3 voedingsmomenten op een dag, laat staan zo'n kleintje! Stijn hier krijgt er 5, maar als het aan hem zelf lag maar 4 hoor. Dus heb net zo'n typje! Maar door hem iedere 4 uur te voeden kom ik toch aan de 5 voedingen. succes
@ miranda: ik ben jaloers...... Veel plezier!!! @ lique: wij lijken wel altijd samen aan het werk te zijn oh wat jammer van dat festival zaterdag zeg, nou ja hopenlijk keert het weer nog bij of hebben ze het gewoon vet mis en houden we het zaterdag in ieder geval droog.... Wij zouden 's ochtends gaan shoppen voor zomerkleding in Enschede en 's middags een BBQ voetbal bij vrienden, maar die BBQ zal wel niet doorgaan....
@FF, maar waarom mag hij niet naar 4 voedingen. Vroeger was het heel normaal, dat als de kraamhulp wegging het kind op 4-5 voedingen zat. En als ze niet meer nodig lijken te hebben, prima toch. Dan heb ik het natuurlijk wel over een gemiddelde baby met goed gewicht enz. @Chantal, groot gelijk dat je alvast wat spullen haalt van te voren. Ik houdt ook niet van dat gestress. Ga ook zeer binnenkort even checken wat we allemaal moeten hebben voor op vakantie en langszaamaan inslaan! @Vakantielijstje, waar ben je????......... @Duster, kan me voorstellen, dat je een beetje baalt van 1,5 uur voeden. Zou wel proberen dat op een vaste tijd te doen en misschien steeds een paar minuten korter??? Hopelijk kunnen ze op het CB iets nuttigs daarover zeggen.
ga je naar Indian Summer? daar kan je fietsend heen geloof, ik hè jammer van het weer zeg! veel plezier iig
@Chantal, inderdaad hopelijk wordt het toch iets beter weer. Nee BBQ zal je moeten afwachten. Voorheen werkten we echt dezelfde dagen, maar nu werk ik DI-DO-VR.
Ja, daar ga ik inderdaad heen. 5 minuten fietsen, dus wacht het weer gewoon even af. En anders ben ik snel weer thuis al ik nat en koud ben. Maar neem mijn poncho mee, tegen wind en regen enz.
@ lique: ja voor de vakantie ben ik ook al bezig, maar René zit met me te zeuren... We gaan met nog een stel en hij vind het raar dat ik dan een eigen boodschappenlijstje heb en dingen koop, kunnen we beter samen doen volgens hem.... Ja, dus een keer 'inplannen' wanneer we samen kunnen boodschappen doen, doaaaagggg.... En daarnaast heb je ook ieders je eigen dingen nodig die je meot halen. Dus ik heb zoiets van, ik stuur het boodschappenlijstje even wat ik denk nodig te hebben en zet erachter wat ik tot nog toe heb en dan kan zij even kijken of zij nog andere dingen zelf wil halen etc. Hun zijn met zn tweeën en wij zijn met zn vijven, toch logisch dat ik zelf boodschappen wil doen, denk ik toch, vind ik, hahahaha! oh je hebt een dag gewisseld dus, ja moet ik straks ook nog als tygo naar school gaat...
Even vlug hoor over gister hoor, bedankt voor al jullie felicitaties! Erg lief! Hubbie had niks geregeld verder, had wel een heel dik bos bloemen voor me gehaald. Hij was aan het smsen met een collegaatje waar hij binnenkort een badkamer voor inelkaar gaat zetten.. Nou, ben weer weg hoor. Heb net allemaal kadootjes gekocht bij de action. Jamie is nu naar de grote school en vanmiddag heeft hij afscheid van de peuterspeelzaal. Dus heb voor 13 kids en 3 juffen van alles gekocht, dus nu even alles leuk inelkaar flansen! Xx
@QB, foto als het klaar is??? @Chantal, ja kan me goed voorstellen dat je dan zelf boodschappen wilt doen. Bepaalde dingen kan je verdelen of daar halen, maar je hebt toch echt zelf wat nodig. Vorig jaar gingen wij ook samen. Mooi boodschappenlijstje gemaakt en waar het kon verdeeld. Hoe lang moeten jullie rijden?
@ lique: wij moeten ongeveer 14 uur rijden... De watjes willen alleen overnachten... Dus we gaan zaterdag weg en ongeveer 5 uur voor einde bestemming hebben ze een hotel geboekt en de volgende ochtend gaan we dan verder, komen we zondag aan... Ik heb geen geduld om te overnachten hoor... Ze hadden eerst een hotel die een kleine 3 uur van de camping af was... Toen heb ik meteen gezegd dat ik dat niet ging doen, dat ik dan liever doorreed. Heb ik geen rust meer in mn kont hoor...
@ qb: aaah, mooi zo'n bos bloemen, vind ik altijd leuk en attent (en krijg ik dus weinig....). En ben benieuwd wat je gaat frutselen!
@Chantal, hahah, komt me bekend voor. Al was ik blij met een overnachting vorig jaar. Hele dag zitten, hangen enz.. blegh. En je moet gewoon je vakantiegevoel aanzetten zodra je de deur uit stapt. Relax en geniet. Stressen en haasten is ook niks dan. Wie wilden er perse overnachten?