Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, leuke filmpjes. Heeft Suze nog geen tandjes of lijkt dat zo?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Oh heerlijk dat geteut van Suze op papa's buik! En als je haar roept kijkt ze zo lief!!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Leuke filmpjes Petra! Wordt er helemaal vrolijk van! Pringen! :D

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ja, naar de stacaravan van mijn ouders bij Giethoorn in de buurt. Mijn vader heeft er een mooie sloep bij liggen, dus we kunnen ook varen! :D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het meisjes wel bij gemzen hoor

@setteke leukk een bb. Aks dat whats app doublure dan kunnen we gratis berichtjes en foto's versturen :)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Petra: Geweldige filmpjes! Ik vind Roos altijd al zo'n vrolijk meisje,maar Suze is volgens mij helemaal een lachebek! En wat heeft Andy een geweldig Rotterdams accent!!!

@ BB: Mmm, jullie zijn allemaal enthousiast geloof ik. Misschien moet ik me er toch ook maar eens in gaan verdiepen! Ik weet nog niet eens hoe ze eruitzien en laat staan dat ik weet wat pingen is :):$;)!

Ik heb heerlijk in bad liggen weken en ga zo maar eens naar bed. Ik heb het nieuwe boek van Karin Slaughter en die boeken zijn zo verslavend! Ik had net Triptiek, Versplinterd en Genesis gelezen op vakantie en baalde al dat ik er doorheen was. Nu heb ik weer 400 pagina's in het vooruitzicht, heerlijk!

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Jasmijn is net pas klaar met haar laatste fles (kv moet op binnen 4 weken), dus hopelijk slaapt ze morgen wat langer door. Als Matthijs dat dan ook doet is deze mama helemaal happy.....

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ga ook heerlijk naar mijn bedje.
    Morgen lekker zwemmen met Danique en dan misschien morgenmiddag nog naar Raymonds zus, die is jarig.
    Maar als ik geluk heb gaat Raymond zelf morgenavond even na 9 uur als hij klaar is met werken. Dat zou toch helemaal super zijn :D

Welterusten! Allemaal een hele fijne, goede en lange nacht gewenst!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja, ben ook weg. Heb nog ff een foto van mijn zwangerschapsreportage op mijn blog gegooid, nu nog ff de laatste dingetjes afmaken en fikken maar! Ja, op CD.. ;)

Trusten allemaal!

Xx

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    duster, ik hoop dat je ook een heerlijk lange nachtrust krijgt vannacht!

ik vind high tea heerlijk en gezellig met vriendinnen maar zou dat niet snel met ot doen. we gaan wel met zijn drieen lunchen of uit eten en dan is het wisselend hoe lang ze het leuk vindt om aan tafel te zitten. op mijn mamadag ga ik eerder iets doen waarvan ik denk dat ot het leuk vindt en ik denk dat die niet zo geeft ergens eten maar meer om de speeltuin, de kinderboerderij, afspreken met andere kindjes, lekker met de buurkindjes spelen, in een zwembadje in de tuin. soms is het ook wel lekker na een paar dagen kdv als ze ff lekker in haar eigen omgeving kan rommelen.
    wel leuk dat tess echt zo'n dametje is dat ook dezelfde dingen leuk vindt om te doen als mama.

morgen ga ik waarschijnlijk even kijken of het leuk is om lid te worden van de bibliotheek en daar een paar boekjes uit te zoeken. maar 's ochtends eerst naar de vk.

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Petra: wat een leuke filmpjes!

@ Lauwie: er zit nog een extra steun bij dus hij kan er niet uit vallen. Succes morgen bij de vk!

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ setteke: gefeliciteerd!

@ Alieke: Veel plezier morgen!

@ Duster: hopelijk slaapt iedereen lekker door!

@ Judith: Wat een aparte uitslag?! Sterkte meis!

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Setteke, gefeliciteerd.

@Juud, heb even gezocht op follikels, en zag dat ze bij ongeveer 20mm gaan springen. Dus dat zou betekenen dat je op de goede weg bent. Sterkte morgen in het ziekenhuis.

@Miranda, laureen is goed verwent zeg. Leuk dat het een geslaagde dag was. En wat knap dat ze op het potje geplast heeft. Alleen jammer dat ze hem dan omgooit.

@Tesske, wat leuk dat tess echt op jou lijkt en al die dingen ook leuk vind. Heerlijk genieten moet dat zijn.

@Marleen, welkom terug. Jammer dat jullie iets eerder terug zijn gekomen, maar zo te lezen heb je het super gehad en zijn jullie goed uitgerust.

@Lauwie, succes bij de VK.

@Duster hopelijk heb je een beetje bij kunnen slapen

@Alieke, veel plezier morgen met zwemmen. EN hopelijk hoef je niet naar je schoonzus.

@Petra, leuke filmjes. Wat heb je toch een lachebekjes.

Zo dat was het even weet de rest niet meer sorry.

Het is al weer vroeg dag vandaag. Zit al vanaf iets over half zes op. Janna is al wakker en ik mag zo gaan werken. Hoef pas om 6.50 weg, dus was wel een beetje te vroeg vanochtend.
    Ga nu douchen en dan naar mijn werk.

Fijne dag allemaal en tot vanmiddag.

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    dag lieve meiden!

Ik ga werken, wordt een enorm zware dag voor me...psychisch gaat niet al te best. En heb ook nog last van mijn folikels :(

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@juud helle dikke knuf voor vandaag

@duster hoop dat jf een goede nacht hebt gehad

@Marleen en is je boek uit ;)

@lauwie ik ben met Silver ook lid van de bieb is gratis bij ons. En is leuk hoor.

@alieke gefeliciteerd en zwem ze

@teske leuke foto's

@Miranda leuks foto's van je jarige meisje

@happy wat leuk dat je weer mee schrijft hoest met je

@shanai hoest met je? Heb hè al even niet gezien

@vogeltje wat super dat je zo veel kilo kwijt bent. Balen van je man ze werk gaat ie nu de zelfde richting op

@schatje hoest met je ?

@qb ga vanaf even kijken op je site ben wel benieuwd

@ setteke gefeliciteerd super nu op naar hè stage

@petra moeilijke situatie maar wel goed dat jullie kijken naar wat belangrijk voor roos is. Bijt dat kindje ook andere kindjes ?

@deliah hoest met de medischijne van je moeder?

Nou dat was rven uit me hoofd sorry als ik
    Iemand vergeet ga aan het werk

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    juud sterkte vandaag meid.

Tess eet trouwens bijna niets als we lunchen, dineren of gister bij de high tea maar ze vind het gewoon heel gezellig en kletst honderduit over de vakantie, 'school' etc.
    Ik doe tess meer plezier met zoiets dan een middag speeltuin, kinderboerderij of afspreken met andere kindjes want dan is ze die avond en de volgende dag doodmoe en kortademig van alle (lichamelijke) inspanning. Hoewel ze het spelen enz. natuurlijk wel heel leuk vind maar dat houd ze maar een half uur vol.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Knuff! Vandaag moet je weer naar het zkh?

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Is goed Binna, laat je daar dan ff een reactie achter? Ben erg benieuwd! ;)

~~~

Zo, mijn laatste dagje werken en dan vakantie!! Zo de kinderen wegbrengen naar een vriendin van me en aant wark!

Tot vanavond!

Xx

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    binna werkze!

Duster heb je langer kunnen slapen?

Alieke gezellig zwemmen! Wij gaan morgen naar het twentebad, zwem jij in borne en is dat een leuk bad?

Lauwie veel plezier bij de vk.

Happy werkze!

Delilah zijn ze eruit nu met de medicatie?

Deel Deze Pagina