@ Queen, oeiiiii dat klinkt niet fijn! Wel dat je vakantie hebt natuurlijk @ Juud, sjonge jonge meis wat een gedoe!
ff pauze halverwege het stofzuigen.. shitzooi juud! hoe gaat het met de pijn? lique, wat is je huis gaaf geworden! en je haar staat ook goed! morgen is HET feest toch? veel plezier! queen, hier ook een oranje lucht! is toch een eindje uit elkaar. delilah, of lekker iets voor jezelf doen . miepie, nou dan weet je iig dat ze er straks blij mee is marleen, had nog niet op je geweldige stuntfoto gereageerd. jasper en ot mogen dan precies even oud zijn, wat dat betreft zijn ze echt tegenpolen! petra, schattige filmpjes van je knusse gezin. shanai, zwaai terug! alles goed? carmen, hoe is het met tess? ik ga de rest van de kamer maar eens zuigen..
@ Lauwie, sjonge nog aan het stofzuigen moet er niet aan denken Ik ga mijn bedje op zoeken!! Heb hoofdpijn en morgen is het weer vroeg dag. Fijne avond verder!
Wij hebben een roze/paarse lucht @lauwie, ik voel een constante druk wat uitstraald naar mijn been. Het is niet zo dat ik het uitgil haha
Je kunt nog even contact zoeken met "onze jongens" ze naar de lucht verwijzen en zeggen dat je dat toch nog maar even geregeld hebt Nu ga ik echt naar bed, doei!
Ja precies, het moet een kee! Dat zijn dan van die dingen waar ik me zo druk mee kan maken als Wes eindelijk in bed ligt
Ha! Set heeft haar BB! De Bold toch? Ga me er toch maar eens in verdiepen binnekort.. eens kijken of ik ergens een simlockvrije kan sjarteren..