Goeiemorgen, @ Juud: Wat een belachelijk gedoe zeg! Hoe is het nu met je? @ Lique: Lekker kort koppie, leuk! @ Setteke: Leuk filmpje! Thomas hoorde de muziek en kwam mee kijken. Hij wilde weleens naar jullie toe want hij was nog nooit bij jullie geweest, wijsneus! Silke is trouwens lang zeg! Thomas en Jasper schelen ook steeds minder in lengte. @ Luiers: Er was weer iemand op koopjes uit geweest las ik haha. Geweldig die bonnen! @ Delilah: Toetie is geloof ik fulltime aan het werk omdat haar man zijn baan kwijt is, Juud weet het volgens mij beter. Linka weet ik niet precies hoe het zit. Ze heeft mij ook van hyves verwijderd. Ik heb geen idee wat ik vandaag eens ga doen. Gisterenmiddag was ik op tijd naar huis gegaan en heb de boel al opgeruimd. Jeroen gaat werken en ik ga denk ik maar iets leuks doen met de mannen, maar ik weet nog niet wat!
Goedemorgen! Ik ga straks maar eens aan de poets. Moet nog genoeg gebeuren, is een beetje blijven liggen door de warmte. Hilbrand gaat met Tymen in de tuin aan het werk en ik denk dat Silke dan ook wel mee wil
Ik las op de site dat het terrein helemaal droog is en ze het zelfs nat houden met de tuinslang (ofzo), dus ik doe gewoon half open platte schoenen aan.
Bij motorcross en bier Ik ga voor paar goede gympen of stevige stappers! Hmmm Giulia is zo onwijs vervelend!! Of ligt het aan mij? xx
@ Juud: Hier nog eentje hoor. Jasper is sinds hij wakker werd om half 9 Thomas aan het pesten, pff zo vermoeiend!!!
juud wat een gedoe zeg!is er nou nog wel een kans deze maand? Alieke we hebben woensdag afgesproken, we weten alleen nog niet wat we gaan doen. Lique fijne dag vandaag! Weet niet meer wie het vroeg maar tess voelt zich weer goed, heeft savonds nog iets koorts maar dat zal ook wel snel wegtrekken.
Ik heb gisteren een uitzending gezien op Nederland 3 met het verslag van gisteren en het terrein is hartstikke droog!
Wow, je kunt wel merken dat het vakantietijd is, wat is het rustig!!! Oh Jasper is vandaag echt onmogelijk! Hij loopt echt verschrikkelijk te klieren. Ik liep net over de markt en de jongens zagen de viskraam, ik kon dus niet voorbij lopen zonder kibbeling mee te nemen. Thuis zaten ze lekker te eten, maar ik had niet in de gaten dat Jasper toen ze klaar waren nog een stukje in zijn hand had...heeft hij het over bank uitgesmeerd...GGGRRRR!!! Hij is nu alles van Thomas af aan het pakken, smijt het dan keihard terug en komt bij mij schuilen...dus ik moet even in gaan grijpen. My lord, wat een ochtend!
Wat willen jullie dan en waar? Een kinderboerderij ofzo? Of een speeltuin? Danique is laatst met Raymonds ouders en neefje van 6 en nichtje van 9 naar 't Höfke - kinderspeelboerderij Bentelo en dat moest echt leuk zijn geweest!
Marleen; drama zeg, die 2 koters. Tijd om ze in bed te stoppen of voor de televisie te zetten Danique is hier heel lief geweest .Ze heeft een knalroze potje uitgezocht bij prenatal en heeft er net al even opgezeten. Ze zat niet stil en viel er dus ook zo weer af haha. Ze heeft wel de hele weg geroepen; Danique plassen op de c. Dus ben benieuwd of ze het misschien 1 dezer dagen ook in de gaten gaat krijgen haha. Verder bij Ikea geweest en een leuke kast gezien voor op Danique haar nieuwe kamer. Nu hopen dat Raymond het ook leuk gaat vinden
Jasper ligt inderdaad in bed, maar vertikt het de laatste tijd om in 1x te gaan slapen. Hij heeft zijn slaapje echt nog wel nodig, dus wakker houden is ook een optie. Thomas is net naar buiten gegaan, dus die zie ik denk ik voorlopig niet. Jasper zijn deur is gebarricadeerd, dus hopelijk gaat hij het nu opgeven. Ik ben behang aan het scheuren op de slaapkamer van Thomas. 1 muur is gedaan en ging super makkelijk, maar muur 2 is een ietwat ander verhaal. Ik denk ook niet dat dat gaat lukken vandaag!
Zo wij hebben lekker geshopt. leuke dingen voor Silver en steve gekocht en voor mijn zelf bh's Silver is erg verwend. ons hello Kitty meisje. heeft een dia deem met kitty speltjes met kitty krijgt vor haar verjaardag een soort gym tas met Kitty. en een shirt met kitty. nou ik vindt het weer genoeg. ze heeft ook nieuw balerina schoentjes Silver met een strikje en leuk tuniek en roze broek en een rolingstone shirt
Ik kom alleen even zwaaien. Heb geen zin om achter de laptop te zitten. Kom vanavond wel bijlezen. Fijne dag allemaal.
Matthijs heeft vanochtend misschien één van mijn schildkliertabletten op Hij zat er mee in zijn handen en er ontbreekt er nu 1. Heb al de HAP gebeld en we moeten hem goed in de gaten houden. Hij kan de komende dagen wel wat drukker zijn. Vandaag is hij dus echt helemaal hyper, dus ik ben bang dat hij hem inderdaad op heeft
Duster, wat schrikken zeg! Hoeven ze er verder niets tegen te doen? Fijn dus zo'n druk mannetje de komende dagen! Juud; shopze! Binna, weer lekker verwend zeg! Heb hier de ramen aan de voorkant van binnen en buiten even gedaan en de voordeur en de glasdeur in de kamer. Nu ga ik Danique uit bed halen, anders krijgen we vanavond weer drama