Pfoeh dat is schrikken zeg duster! Veel plezier Juud! Tja het is natuurlijk super dat SIlke zo goed als zindelijk is, maar morgen wel even lastig. Kan moeilijk de hele dag met haar bij de wc gaan zitten... En luier wil ze eigenlijk ook niet. Mag wel een potje meenemen...
@ Duster: Dat is schrikken! Thomas heeft weleens een pufje ventolin van mij genomen. Jasper probeert wel vaak mijn medicijnen te pakken, maar heeft volgens mij nog nooit wat binnen gekregen. @ Setteke: Ik zou toch gewoon een luierbroekje aantrekken als ik jou was, dan maar ff dramaqueen! @ Juud: Gaat dat goedkomen, zus en hormonen . Veel plezier! Heb ik weer... behang aan het scheuren en slaapt Jasper maar net een klein uurtje. GGGRRR!!!
marleen, je mag anissa wel een middagje hebben, die kan heel goed behang afscheuren (heeft ze op onze kamer ook gedaan) juud wat een gedoe zeg hoop dat het snel goed gaat allemaal oei duster wat schrikken, anissa had laatst ineens de groene zeep te pakken. ze zijn zo snel... hihi setteke jij ook aan de bb, lekker pingen?? weet niet wie het vroeg, maar ik had hiervoor ook een lg, en vergeleken bij deze is dat een wereld van verschil. en je mail stel je in en komt dan gewoon op de bb binnen, ontvan je een melding net als sms. msnen gaat ook super! en scheelt heel veel sms kosten
Wij zijn weer terug van het zwembad, Tess vond het weer erg leuk. Ons eten zal zo wel bezorgd worden dus ik ben er weer vandoor. Kom straks misschien nog ff kletsen maar heb ook nog een feestje dus anders word het morgen.
Nou die zwarte cross heeft ook niet veel geluk dit jaar: eerst met het noodweer afgelopen weekend en nu is er een dode gevallen met het proefdraaien van een attractie.
ja hoorde het vanmorgen al, is ook wat binna jammer dat artis niet doorging, veel plezier met het eten setteke, moet je even kijken bij je apps, dan staat er als het goed is een icoontje waaronder je dan ook je msn kan zetten en ook blackberry messenger. blackberry messenger kan je als het nog niet geinstalleerd is downloaden bij appworld je hebt ook een bb forum, kan je ook veel vinden. mijn pingnr stond op mijn bb doos. carmen fijn dat het zwemmen zo leuk was
@duster jeetje meis dat is schrikke hoest nu met Mathijs @juud wat heb je gekocht Het eten was lekker alleen Silver had niet zo veel zin
Jeetje, dat had ik nog niet gehoord, wat erg... Er rust idd een vloek op dit jaar.... Maar morgen gaan wij, dus dan wordt het een gezellig feessie!