juud en set veel plezier vandaag en juud ik hoop dat je je gedachten een beetje kunt verzetten. Juud ik heb nog niet getest en wacht eind deze maand af.
jenny, leuk dat je het leuk gehad hebt! petra, fijn dat je deze keer naar binnen mocht en dat jullie het leuk gehad hebben. juud & set, veel plezier vandaag! binna, veel plezier vandaag! goed idee de dierentuin. zal hier zo ook eens overleggen. noura, leuke foto's. carmen, balen van je nacht. alweer een zwanger symptoom, zou je niet eens testen? marleen, jammer dat ze zo ruzie maken steeds. fijn dat je man er vandaag bij kan helpen.
Juud en Set veel plezier vandaag. Binna, leuk de dierentuin. Miepie en Noura leuke foto's. Wij gaan straks naar bosbad Hoeven. Hopelijk is het vanochtend al lekker weer om te zwemmen.
@carmen gisteren regende en waaide het enorm hier. dus vandaar dat we niet gingen @juud en setteke veel plezier bij zwarte cros @sjorsje veel in het bosbad Hoeven @marleen suces deze ochtend @lauwie mischien ook veel plezier in de dierentuin wou nog een leuk filmpje met jullie delen Sabrina Profiel - hyves.nl
Goedemorgen! Wij hebben heerlijk rustig aan gedaan vanmorgen Danique om half 9 wakker nog even bij ons in bed spelen en nu beneden met de kleren aan. Heelrijk hoor! Straks gaan ook wij lekker buiten zitten en Danique spelen buiten. Vanmdidag maar weer badje op en bbq aan Enne, heb nog steeds niet getest, ben ook nog niet ongesteld. Juud en Set; veel plezier vandaag! Binna; veel plezier bij Artis Sjorsje; lekker zwemmen Petra; dus uiteindelijk toch nog 40 euro winst samen Marleen; oh nee alweer drakendag? Wie weer zijn het dan morgen weer engeltjes
Heeft iemand van jullie ervaring met zwart doek op de markiezen/zonneschermen? Wij willen de onze nieuw doek op hebben, maar ik wil graag zwart en Raymond is bang dat dat snel verkleuren gaat. Iemand ervaring?
Net een leuke uitspraak van Danique. Ze kwam met haar muziekspeler bij mij, omdat die het niet deed. Dus ik zeg tegen haar dat de batterijen op zijn en ze papa even moet vragen of die er nieuwe in wil doen. Dus zij naar Raymond, alles klaar komt ze bij mij zegt ze: Papa deed niet manderijntje in.
zal denk ik liggen aan de kwaliteit van het doek, mischien informeren bij de leverancier, mischien dt daar ook een garantie op zit? juud en settek veel plezier vandaag! haha anissa zal ik sturen petra leuk leuk, dus thuis gekomen met winst! carmen spannend hoor dat je straks mag testen nou heb een oude mobiel verkocht, die lag hier toch maar in de kast. 30 euro
@Alieke, helaas geen ervaring met zwart.... Maar als ze het verkopen zullen ze daar toch wel rekening mee houden, zou je zeggen. @Jenny, daar ben je weer! Lekker genoten?? Op mijn hyves staan de foto's van mijn nieuwe woonkamer!Angelique Profiel - hyves.nl @Noura, wat een leuke foto's! @Petra, dus toch met winst naar huis uiteindelijk, dat is mooi gegaan!! @binna, leuk artis en goed weer!! @Setteke en Juud, veel plezier vandaag! Zo, huis is weer aan kant, moet alleen de slingers nog opruimen. Ze zijn schandalig verwend, dit slaat echt nergens op, zal jullie niet vervelen met de details. Ga lekker even mijn ogen dichtdoen, nu alles slaapt......
binna, wij zijn ook geweest. was heel leuk! hebben jullie het ook leuk gehad? kan je filmpje niet zien op mijn tel. kijk later ff. sjorsje, hoe was het bosbad? is dat een meertje? alieke, wat schattig. wij hebben een zwarte parasol, maar die hebben we nog maar kort. dierentuin was heel leuk, maar we kwamen wel met een heel moe meisje thuis. heeft de hele dierentuin rond gerend. die ligt nu dus heerlijk in bed.
lique, ik wil wel details horen hoor. ze hebben het in ieder geval leuk gehad begrijp ik. heb je ook leuke foto's?
Het bosbad in Hoeven was echt ontzettend leuk, alleen vonden Lianna en Yosyp het niet zo geweldig. SPLESJ! Het leukste waterspeelpark van Nederland en België Jorja vond het in het water wel erg leuk, maar het was net te diep om haar alleen er in te laten zitten. We zijn ook nog even met een watertrapfiets gegaan en dat vonden ze wel erg leuk.
@lauwie hier was de dierentuin ook geslaagd en meisje slaapt nu in de auto @sjorsje jamer dat jenmoppies het niet super vonden @lique ik ben ook wel benieuwd
*Zwaai!* Hele drukke dag vandaag (leuke dingen), hoop dat ik vanavond nog even langs kan wippen hier!
Ik zwaai ook even, ook druk met van alles en niets. Vanmorgen naar ons katje wezen kijken, so cute! Nu taart aan het bakken voor mijn moeder die morgen jarig is, dingen aan het regelen voor het grote feest hier aankomende week, etc. etc. Iedereen fijne middag!
hey! wij komen net van plopsaland coevorden! Was erg gezellig! Vind het wel klein voor het geld wat je moet betalen maar gelukkig kregen we 50% korting omdat we lid zijn van dierenpark emmen. Malou is kapot en ligt heerlijk te slapen en wij liggen lekker languit op de bank!