@Sjorsje, we zijn vrienden!!!! @Puck, al iets meer bekend over hoe lang jullie meisje blijft? Zal nog even toelichten wat ze gisteren allemaal gekregen hebben, maar gezond is het niet. Sam: poppenluiers, fles, pot, bikini Loco met boekjes 3 dora dvd's poncho sokken ondergoed klei zwembroek serviesje jurk met vestje zwembandjes, zwemdier, luchtbed waterschoenen step barbie hello kittytas speldjes en haarbandjes Djim trekker computertje 4 boekjes van Jip en janneke poncho sokken ondergoed nijntje stiften en dikke potloden zwembroek zwembandjes, zwemdier, luchtbed waterschoenen skippydier duplo trein fototoestel wegpuzzel knuffeluil Samen Picknick water-zandtafel Dora 3in1 spellen Woezel en Pip kleurenspel Nijntje reuzenkwartet Jip en janneke kwartet zandspeelgoed Nou zal vast nog wel iets vergeten zijn, maar kom zo een heel eind in de buurt. Ik heb geen foto's genomen. heb alleen maar gerend de hele dag. Er was genoeg visite aan de kado's te zien en die moesten natuurlijk allemaal een taartje en drankje, haha!! 's Morgens helaas regen dus binnen. Om 13.00 uur was mijn huis gezogen en lag alles in bed. Dus zelf ook een tukje gedaan. Om 15.00 kwam de volgende visite en dat kon mooi buiten. rond zes uur de BBQ aangestoken en lekker gegeten. Kids naar bed en wij nog even lekker aan de borrel met wat vrienden. Rond 12 uur aardig scheef naar bed, haha!!
@Miepie, klinkt leuk hoor!! Jammer dat het zo klein leek, maar ja voor kids is het al snel goed. Gaat het iets beter met je? nog bij de HA geweest?
@noura: haha bang voor ernie das maf @lique: heb geen idee waar ik je fotos van je huiskamer kan vinden en jeetje wat een kadootjes zeg haha geweldig @marleen: gezellig zulke draken, wij gelukkig maar 1 en hij heeft al 6 keer in de hoek gestaan
lique, die zijn zeker goed verwend! jammer dat je er helemaal geen foto's van hebt. miepie, gelukkig kon je met korting heen en wat lique zegt voor die kleintjes vinden het ws niet eens klein. ik weet nog dat ik een keer de berenboot zag toen ik wat ouder was (ja, zo oud ben ik ) en ik was gewoon verbaasd over hoe kort het duurde. in mijn herinnering duurde het veel langer.
Miepie; klopt het is niet heel groot, maar Danique vond het toen geweldig. Vooral de kikkertjes, de k3 disco en de grote glijbaan. En natuurlijk de ontmoeting met Bumba. Juud; ieuw!! Lijkt me heel eng. Ben benieuwd hoe jij het vond! Binna; super dat het zo leuk was in Artis Lauwie; jullie dus ook lekker dagje dierentuin? Welke waren jullie? Lique; lekker verwend weer die kids van jou. De verjaardag weer mooi achter de rug; vind het ook altijd zo'n ellende. Je bent zlef alleen maar aan het rennen en vliegen. wij hebben ook een erg leuke dag gehad. Mijn ouders kwamen rond half 1 en hebben de bbq aan gehad. Gezellig middagje dus. Heb nu alleen sinds een half uurtje ineens ontzettende buikpijn en ben erg moe. Dus doe lekker rustig aan de rest van de dag
hahahahah LOL net aan tafel hier zei ik, dat ik graag nog eens naar Bosbad Hoeven wil omdat het voor mij onwijze nostalgie is!!!! ben je geweest???? Ik was daar vroeger als kind iedere dag van de vakantie te vinden, zo geweldig was het daar......
FF, ja we zijn zeker geweest. Alleen vonden Lianna en Yosyp het water te koud, dus zijn we maar 2 uurtjes in totaal geweest. Het zag er ontzettend leuk uit, volgend jaar gaan we zeker weer.
Miepie, is plopsaland wel de moeite waard dan om vanuit enschede naar toe te gaan? Pff ben zo onwijs moe, vanmorgen hadden we koffie visite en vanmiddag verjaardag waar mijn ogen bijna dicht vielen. Ga zo lekker douchen en dan op bed tv kijken totdat me de klepjes ervoor zakken en ik gok dat dat niet lang duurt.
Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes (meisjes roze, jongens blauw) 8 januarie: Joëlle (8.) (Miranda) 31 maart: Dionne (6) (Miranda) 7 april: Jens (1) (miepie28.) 15 juni: Sam 2007 (lique80) 14 juli: Laureen (Miranda) 22 juli: Olivier (Puck) 25 juli: donique (mik25) 26 juli: Roos (petrabr) 27 juli: Thomas (4) (Marleen) 29 juli: Lianna (3) (Sjorsje) 1 augustus: Malou (miepie28.) 1 augustus: Giulia (Sjudith) 1 augustus: Fayenna (shanai) 2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje) 3 augustus: Ise (Chantico) 4 augustus: Djim (lique80) 4 augustus; Jamie (4) (QueenBee) 5 augustus: Wesley (Delilah) 9 augustus: Silke (Setteke) 11 augustus Toby ( Vogeltje) 14 augustus: Britt (QueenBee) 16 augustus: Danique (Aliekeleppink) 22 augustus: Jasper (Marleen) 22 augustus; Suze (Petrabr) 22 augustus: Ottilie (Lauwie) 25 augustus: Janna (happy1980) 30 augustus : Tess (Tesske) 2 september: Yosyp (Sjorsje) 10 september: Silver (Binnabinna) 13 oktober: Tymen (4) (Setteke)
Zo te lezen heeft iedereen een leuke dag gehad! Wij gelukkig ook. Vanmorgen met zn allen naar t paard, daar wilde Roos alleen maar rijden en Suze ging zelf een paard aaien. Vanmiddag zijn we naar blijdorp geweest, veel dieren lagen te slapen dus er viel niet zo veel te zien maar Roos vond het geweldig Hoe gaat jullie kind de trap af? Roos moet van mij op dr billen maar gaat steeds vaker stukjes lopend, ik vind het lastig omdat ik meestal Suze vast heb
Zo, nog even de verjaardagslijst geplaatst, voor die weer zover is weggezakt dat niemand m kan vinden. Deze was als laatste geplaatst door Vogeltje, hoop dat het de laatste was (p.165 geloof ik) Lique, hoop dat je extra kastruimte in je nieuwe woonkamer hebt voor al die cadeautjes! Was het voor Sam en Djim een leuke dag? Niet te veel overweldigd? Die kinderen van jou zijn volgens mij net zo makkelijke en gezellig als hun moeder, of niet?! Setteke, leeft Juud nog?
@Foto's bekijken, kan waarschijnlijk alleen als je vrienden bent.... zo lekker bij mijn schoonouders gegeten. kids in bed en nu lekker op de bank....
@Chantico, denk dat ik een aanbouw nodig heb, hhaha!!! Kids vonden het leuk hoor, hebben lekker geslapen tussen de middag, dus even rustig opgeladen. Ze zijn zeker niet moeilijk en het zijn natuurlijk ook allemaal bekenden die op visite komen. Er waren niet te veel kids, dus dat ging ook prima! wie vroeg er ook alweer foto's van voor de make-over??? ik kan ze even niet vinden, maar heb ze hier wel een keertje geplaatst, maar welk deel dat was.... Sorry dat is er steeds weer over begin, maar ben er zooooo blij mee, haha!!
@Petra, of zittend of kruipend andersom, lopen red Djim nog niet. Hij is nog net iets te klein, haha!! Maar ze mogen wel alleen hoor. @Duster, hoe is het met je mannetje?? Nog steeds hyper de pieper? @Denice, hoe is het bij jou meid?
Petra, Lianna gaat achterstevoren de trap af. In het openbaar gaat ze meestal aan het handje. Yosyp is nog te klein om er zelf af te kunnen, hij redt het maar net om naar boven te komen.
petra: malou geef ik een hand en dan loopt ze de trap af. Houd jens in mijn ene arm en houd malou haar handje stevig vast. carmen: tja denk wel dat het de moeite waard is alleen zou wachten tot ze groter is dan 96 cm. Ze kan dan in bijna alle acttracties en zoals nu niet. Tis een uurtje rijden dus op zich valt dat nog wel mee. lique: het gaat gewoon op en af met me. Ben veel moe en vol in mijn hoofd. Kan me slecht concentreren en vergeet echt van alles....(zoals vandaag besloten om te bbqen op het laatste moment....stond in de supermarkt alleen dan zonder de portemonnee...) Mijn ijzer is wat aan de lage kant dus moet nu eerst ijzertabletten eten en daarna gaan we weer verder kijken naar mn schildklier. Mn schildklierwaarde zakt wel nog steeds tis nu 11,2. Na 4 weken mag ik weer bloedprikken en dan gaan ze mn ijzerpeil bekijken of dat dan gestegen is en hoe ik me dan voel. Pff zeg wat zijn sam en djim verwend zeg echt niet normaal!!!! Volgens mij mag je naar een 10 kamer villa verhuizen......Hoe gaat ie met je dieet trouwens? Volgens mij ben je al behoorlijk afgevallen op de fotos te zien...
hey juud hoe was het? en wat vond je van de bal? Ben er ook al een keer ingeweest vond m wel meevallen eigenlijk...