@ lique: op zich wel een leuk ding en ze kunnen er overdag ook de boterham aan eten of hun avondeten... Bekijk bijlage 79452
@ Chantal: haha, ben ik even blij dat er dus meer meiden zo zijn! Ik vind de uitnodiging erg leuk! Is hij veel verandert dan? Ik zou m lekker zo laten! Oh nee, alleen ff de t verwijderen ! @ Lique: Oh, wat een leuke tafel! Alleen krijg ik bonje als ik zoiet aanschaf denk ik. Ze hebben een speelhuis met zandbak, glijbaan, duikelrek en schommel en een picknickbankje in de tuin staan... Ik weet het voor Jasper gewoon echt niet! Heeft iemand contact (gehad) met Binna? Ben benieuwd hoe ze het hebben op vakantie!
Ik ben nog in mn vakantieritme geloof ik, want ik kan het hier amper bijhouden. Ik ga even terugzoeken wat er met Noura aan de hand is Goede tip trouwens om 6 keer per dag te gaan eten want ik zou anders gelijk veel te fanatiek beginnen
@Marleen, haha, wij willen juist van de zandbak af. En ik wil een picknicktafeltje. Maar vraag me dus af of het niet 3x niks is.
Zoo.... ik zit even.. heb net een glas jus achterover geslagen.. ben al vanaf 8.15u aan het vliegen. Half 9 Jamie naar school, ik de winkels in, na 10u thuis, kadootjes maken voor de PSZ, om 10 voor 12 Jamie weer van school gehaald.. iets na 12u thuis, net om 13.00u Jamie weer naar de PSZ gebracht met zijn kadootjes, half 2 thuis, Britt op bed gaan, nu nog ff de kadootjes voor de juffen inpakken, kwart over 3 moet ik er weer zijn, intakegesprek voor Britt en daarna eindgesprek voor Jamie en dan naar huis.. pfff... ben moehoehoe! Foto's volgen hoor! Heb ik wel gemaakt! En de juf gaat vanmiddag op school foto's maken als Jamie gaat uitdelen! Xx Zooeffff......!!!!!!!!! En weg is ze weer..
Hmm..... Er is een overstroming in Zuid-Frankrijk, Draguignan ofzoiets ligt ongeveer een uur van onze camping af... Op internet staat dat toeristen in dit gebied een paar weken lang niet naar dit gebied kunnen afreizen....
@CHantal, dat meen je toch niet he, reisbureau al gebeld? @Sjorsje, bedoel je dat je een picknicktafel hebt, of een zandtafel???
Ja ik weet het niet..... Weet niet of het nog binnen het getroffen gebied zit of niet, staat niets over de straal waarbinnen de overstromingen zijn geweest, alleen draguinan ofzoiets wordt genoemd omdat er dus ook doden zijn gevallen... Reisburo gebeld, maar ivm drukte moet je je naam en telefoonnumer achterlaten en wordt je teruggebeld. Wordt op internet ook nog niets wijzer...
mij lijkt het niets zo'n water en zandtafel, maar ik geloof dat Mik er 1 heeft, zij kan misschien wel beter zeggen wat ze er van vind @ Chantal, wanneer zou je er heen gaan? wat een leuke uitnodiging heb je gemaakt, t is ook een lekker ventje he @ Queen, pfffff dat klinkt als een hele drukke dag Ik heb vanmorgen weer paard gereden en boodschappen gedaan, maandag pas weer aan het werk
@Petra, wat heerlijk maandag pas weer werken! Ik ben de zanbak helemaal zat en om ze nou helemaal niet te laten kliederen met water en zand... mooier is er eigenlijk niet
Zo ben ik ook weer eens... Gisteren met de kleine meid naar de KA geweest en die kon zo geen afwijkende dingen vinden, mevrouw was juist tijdens het onderzoek volledig ontspannen haha... Volgende week naar kinderfysio, eens kijken wat die kunnen doen. Het gaat sinds gisteren (fingers crossed!) een stuk beter gelukkig! @ Petra: Welkom terug! @ Miepie: Fijn dat het geaccepteerd is op je werk, neemt veel zorgen weg denk ik. Succes met solliciteren en heb je lekker geshopt? @ Miranda: Ook lekker geshopt? Ik lees het al, goed geslaagd... @ Chantal: Leuke dingen hebben ze bij Ikea he? Wij zitten er ook over te denken om een ander bed te halen en zijn kamer opnieuw in te richten. Leuk kaartje! Ik heb er een met Woezel en Pip gemaakt, daar is hij momenteel helemaal weg van dus ik maak dan ook een taart met Woezel en Pip. @ Noura: Fijn dat je naar huis mag, beterschap! @ FF: Fijn dat het huis verkocht is, gefeliciteerd! Hier ook sinds een tijdje geen slaapzak meer en het bevalt goed. @ Marleen: Goede gesprekken dus gehad over Thomas, toch fijn te horen dat je zoon het goed doet denk ik? De rest ben ik weer kwijt sorry... O ja ik vergeet steeds te vertellen dat Olivier een prijs heeft gewonnen met een kleurwedstrijd, vrijkaartjes voor de Julianatoren! Stoer he?