@Petra. Silver doet dat ook al meer wat roos doet. Ik vindt het ook minder maar ja ze wil niet anders
malou wil ook altijd selluf van de trap af....alleen handje vast houden wordt toegelaten of ze moet lui/moe zijn dan mag ik haar tillen... alieke: malou vond het ook fantastisch maar als ik de prijs zie en waar ze nu allemaal in kan zou ik toch nog ff wachten tot ze wat ouder is. Bumba vond heel erg lief totdat ze op de foto mocht met hem en toen vond ze m dood eng...
jenny hoe was jullie vakantie? Lekker genoten? Heb je een beetje zin om weer te beginnen volgende week? (zo niet wil wel ruilen hoor pff mis werken echt wel...)
van de trap af: aan de hand eigenlijk nog want hij durft nog niet echt, zal is kijken van de week wat hij kan miepie; ja vakantie was heerlijk eind augustus gaan we nog een weekje.. heb zeker zin in werk, moet morgen weer aan de slag... hoop alleen dat mylan niet weer gaat spoken net als vannacht anders kom ik als een zombie aan haha
alieke, dierentuin amersfoort, daar hebben we een abonnement. ze had een beer in pak een high five gegeven en daar had ze het vanavond nog over. petra, ottilie gaat aan 1 hand naar beneden of als ze geen hand wil geven 'oppe knietjes'. het gaat langzaam maar beide manieren vind ik prima. ik zou op haar billen enger vinden. hoe lang zijn jullie 's avonds bezig je kind in bed te leggen?
@ Petra, Wesley gaat gewoon recht vooruit de trap af en houdt zich vast aan de leuning met 1 handje. Ik loop dan altijd een paar treden voor hem achterste voren, voor het geval hij zou vallen. @ Lauwie, Wij zijn denk ik 5 minuten bezig met het naar bed brengen. Wesley gaat altijd na het eten douchen en voor hij naar bed gaat drinkt hij nog melk. Als dat op is zeggen we dat we de tandjes gaan poetsen en dat hij naar bed gaat. Dan is het even tandjes poetsen, raapt hij z'n knuffels bij elkaar en loopt naar boven. Boven zing ik altijd 3 liedjes met 'm en dan gaat hij slapen.
lauwie: ongeveer een kwartiertje. schone luier, pyama aan, tanden poetsen en voorlezen. Knuffel en kusje en dan nog slaap kindje slaap zingen samen. (ze kent het hele liedje echt heel lief) Vaak slaapt ze dan nog niet en kletst ze nog een tijdje. Ene keer is het pas rond 10 uur dat ze slaapt andere keer gelijk of een uurtje later. Bij jullie?
@Marieke, oef, das wel heftig meid. Hopelijk gaat het snel beter! Dieet gaat wel, sta een beetje stil. heb de 100 nog niet gehaald, maar na de vakantie gaan we er weer voor. Maar krijg wel al veel complimenten. Weeg nu wat ik voor Sam en Djim woog! Afvallen staat op het moment onderaan je lijstje zeker?
ben op websites aan het koekeloeren naar de nieuwe collecties hmm niet zo goed voor de portemonnee...
@trap af; Danique loopt, 1 handje aan de leuning en 1 vast aan mij. Ik loop achterstevoren naar beneden. Gaat steeds beter moet ik zeggen. @Lauwie; zeker geen leuke foto van de high five? Leuk hoor! @Set; kindjes zich ook goed vermaakt vandaag? Of waren die niet mee? @ Miepie; dat had Danique dus ook, maar toen ik haar optilde voind ze hem toch wel weer heel leuk. Wij hadden toen 1 volwassen kaartje gratis als moederdagactie. Voor het volle pond is het inderdaad wel wat duur. Maar ja dat is alles :S @naar bed brengen; Danique gaat beneden een kus geven aan papa en vaak ook aan de beer (en als ze tijd wil rekken aan al haar andere speelgoed). We lopen naar boven, gaan de pyama aan doen op haar kamertje (of ze heeft hem al aan als ze heeft gedouched), tanden poetsen in de badkamer, vraag ik haar welk boekje we gaan lezen. Lezen 1 boekje; zingen nog ik ga slapen ik ben moe. En dan hup het bed in, vaak vertel ik dan ook nog wie er de volgnede dag bij haar in huis is en of we iets bijzonders gaan doen. Beren bij haar goed zetten, 2 spenen in bed, muziekbeer aan, en dan zeg ik slaap lekker, droom maar zacht, tot morgen (ondertussen zegt zij dat dus ook terug ) Dames; ik denk dat het deze maand echt raak is. Sorry voor mijn gezeur, maar zo voel ik het gewoon. Nog 3 dagen wachten dan zullen we het weten
lique: ja wel een beetje ja. Kan me daar ook wel mee bezig gaan houden maar dat gaat me alleen maar frustreren. Wel wil ik op hetzelfde gewicht blijven wat ik nu ben en dat lukt aardig....(nu een kilo zwaarder door al dat bbqen.... Ben gewoon een echte emo eter dus moet nu wel oppassen.
pff, ik ben meestal wel een uur bezig (zelfs zonder bad soms!). omkleden en schone luier, ze drinkt meestal of 1 of 2 bekers drinken terwijl ze een filmpje op mijn mobiel kijkt, druppels en tandenpoetsen, boekje lezen en even over de dag praten en knuffelen, in bed met spenen. het klinkt misschien niet zo lang zo, maar dat duurt het wel. ook wel gezellig hoor, maar als je zelf ook moe bent, dan mag het soms wat sneller. ot lijkt op mij en heeft wat langer nodig om de knop om te zetten van dag naar slapen. ot is echt een kleine kabouter, die kan nog niet bij de leuning alieke, spannend zeg! waarom denk je het? was idd een fotomoment maar ik was er te laat voor.
Ahhhhhh wat jammer dat niemand denkt dat het bij ons ook raak is grapje hoor! @ Lauwie, kan me voorstellen dat je dan soms wel denkt "kan het wat sneller"
lauwie: pff en ik maar denken dat het bij ons zo lang duurde....haha Delilah: idd als jij ook over zulke dingen gaat klagen ja dan gaan de alarmbellen rinkelen hier...