Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, spannend!!! kan je het 3 dagen wachten wel volhouden?!?!!?

@Juud, denk je echt bij Carmen ook... Hoe was het in die bal??? En had je op je slippers kunnen gaan?/

@Delilah, heb je zelf het idee dat het raak kan zijn?

@Marieke, kan ik me goed voorstellen en inderdaad wat er niet aankomt, gaat er ook niet af.... Wat een enorm schattig meisje heb je toch, zag leuke foto's voorbij komen...

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Dames, ga naar bed, fijne avond!!

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo gaat het hier ook. Madammeke loopt naar beneden, leuning vasthouden met 1 handje, soms met 2 (aan elke kant 1...) en ik achterstevoren voor haar aan.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Trusten Lique!

5. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lique: welterusten!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Bed ritueel.
    De vraag wie gaat je naar bed brengen
    En dan boven pyama aan tanden poetsen op het mimend hele erge strijd en dan naar bed soms boekje lezen soms niet muziekje aan het soms slaapt ze meteen en soms veel later maar ze komt niet uit bed

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Waarom ik denk dat het raak is? Gewoon een gevoel. En datzelfde gevoel had ik ook bij Danique, al kwam dat toen heel snel na het stoppen van de pil, mijn gevoel was ineens heel sterk. En dat had ik nu ook. Zit dus stiekem al te zoeken naar leuke teksten voor de kaartjes :D En ja dat wachten dat kan ik volhouden. Kijk, heb liever 1 duidelijk test, dan 5 wazige die nog twijfel overlaten.

Lauwie; wow een uur is wel lang zeg. Ben vaak met 10 minuten weer beneden. Moet wel zeggen dat Danique dus beneden nog wat drinkt, een koekje krijgt en even tv kijkt. Ik vertel haar ook altijd ver van te voren wat ze nog even gaat doen en dat ze dan ook naar bed gaat. En dat gaat eigenlijk heel goed. Nu ben ik toch van het vroeg voorbereiden en voorspelbaar zijn, dat is echt mijn 2e natuur, zal wel door mijn baan komen.

Juud; mooi dat je het overleefd hebt :D Hoop dat jouw gevoel voor mij en Carmen uit gaat komen! *duim, duim*
    En als dat dan zo is, dan wil ik volgende maand voor jou een positieve test :D (ook als het voor ons niet zo is hoor)

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, we hadden het er hier net ook over dat we drinken en filmpje kijken ook wel beneden kunnen doen. dat scheelt denk ik wel veel.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhhhhhhhhhhhh meiden, ik ben me toch moe! Niet normaal. En misselijk met vlagen en heb een raar gevoel in m'n onderbuik en gister zowaar zere (.)(.) ?!?!

Hahahaha, nu wel?

Nee, voel dat allemaal wel hoor maar denk dat het tussen mijn oren zit, dus doe er maar niks op uit! Wacht het wel af!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh ik denk dat er deze maand zeker drie zwanger zijn waaronder delilah :D
    hoop dat het voor juud en shanai ook heeeel snel raak is, want die zijn eigenlijk eerst aan de beurt (al heb ik daarover geen recht van spreken ;))

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    binna, wat een leuk filmpje op hyves! geweldig enthousiast. wat een volwassen kapseltje heeft silver al!

puck, nog gelukt met je taart? wanneer komt de kleine poes?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, ik ben het helemaal met je eens hoor! Er staan een paar dames vooraan in de rij dus ik hoop dat hun ook echt eerst aan de beurt zijn!

Ik wacht nog wel ff!

13. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    binna: wil het een beetje lukken met het kaartje? Als het niet wil moet je het zeggen hoor dan ga ik zelf wel iets fabriceren.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, zo dacht ik er ook over. jammer dat het niet zo werkt he. hoop gewoon voor iedereen die het wil dat het snel lukt. alleen voor juud en shanai hoop ik het extra!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lauwie, inderdaad helaas werkt het zo niet. Bij Wesley was ik meteen zwanger en kletste toen ook in een topic met meiden die al langer bezig waren. 1 ook al een hele tjid, vond dat zo moeilijk...

Maar voor Juud en Shanai hopen we deze ronde gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dat het RAAK is!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @mieppie. Hij is bijna klaar maar ga nu naar bed mail ze morgen

Meisjes slaap lekker en ik hoop voor iedereen die wil dat het raak is

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, deze ronde lukt niet meer bij juud, maar hopelijk is het volgende ronde eindelijk zo ver!

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik hoop inderdaad ook dat het voor Shanai en Juud heel snel raak is. En ik weet dat ik achteraan in de rij moet sluiten. (maar sluit niet uit dat ik supergelukkig ben als ik inderdaad positief test deze week) Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
    Morgen is pas mijn nod denk ik, dus voor woensdag wil ik niet juichen :D

Lauwie; ja zou proberen om wat dingen beneden te doen. Dat scheelt toch alweer.

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, ze gaat alleen niet graag naar bed en boven een nijntje kijken maakt dat ze zonder protest naar boven gaat.

ze kent trouwens al 4 liedjes (schaapje witte wol, olifantje in het bos, op een grote paddestoel en jan huijgen) en af en toe nog een eerste zin van een liedje. ze begint ze te zingen als ze bijv een olifant ziet, maar soms oook zomaar. echt leuk!

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zo ga hier ook ff afsluiten! Onze tuinhaard is bijna uit dus wordt nu wel een beetje frisjes in de tuin.....Welterusten iedereen!

Deel Deze Pagina