Goeiemorgen! @ Binna: Jasper is ook niet fit. Hoe is het nu met Silver? Ik zie wel vrolijke foto's van je meisje! @ Delilah: Goh daar zie ik toch echt een licht streepje en meestal zie je ze op de foto minder goed dan in het echt. Wow, ik zie je net je digitale test!!! GEFELICITEERD!!! @ Jenny: Alweer aan het werk en zo te lezen vind je het prima! @ Petra: Lekker onder de parasol,prima idee. Ben benieuwd wat ze op het KDV te melden hebben. Wat fijn een drol...hahaha . @ Vogeltje: Ja, ik snap dat je nu ook de kriebels krijgt . @ Arri: Wat leuk dat jullie er ook voor gaan! @ Sjorsje: Het blijft leuk he? Maar voor jullie zit het er niet meer in toch? @ Lauwie: Ach Otje ookal niet lekker. Hoe is het nu? @ Carmen: De 1e 12 weken kan de sauna wel schadelijk zijn, daarna mag het wel weer, maar niet te lang en heel veel drinken. @ Duster: Had Matthijs helemaal niet geslapen? Dat red Jasper echt nog niet. Pff, zo ik ben er weer doorheen . Gisteren de hele dag lekker in de tuin en zwembad gehangen, heerlijk. Vandaag wordt het nog warmer, dus ik ga vanmorgen even wat boodschappen doen en wat in huis en verder doe ik lekker niks. Jasper is strontvervelend. Hij is verkouden, heeft nog steeds ontstoken oogjes, heeft diarree en vannacht begon hij ook te hoesten en heeft hij de hele nacht bij ons gelegen. Hij was zo onrustig. Hij speelt, eet en drinkt wel, maar hij is niet helemaal fit.
otje heeft geslapen van 21u tot 7:50. nu ligt ze nog in bed, zegt dat ze pijn in haar buik heeft en wil ze er niet uitgetild worden. carmen, ik begrijp nog steeds niet waarom je niet gewoon een test doet en bij een negatieve nog geniet van de sauna of een wijntje. als er geen medische reden is om het te weten dan hoeft het idd niet. binna, ik bedoel ook niet testen voor je nod, maar testen als je ongi mogelijk geen ongi was en je al een week of 6 a 7 zwanger bent. petra, had nog niet gereageerd op roos dr drol. goed hoor! duster, jammer dat je nog zo moe bent na 4 dagen samen met dirk. is matthijs weer relaxed na het pilletje?
goeiemorgen allemaal, ik heb even snel de laatste dag een beetje terug gelezen @delilah: gefeliciteerd met je zwangerschap! @carmen: nou ben benieuwd! @juud: balen zeg dat je ff niet mag sexen..je moest vandaag naar de gyn?(dat begreep ik ervan )succes! voor de rest weet ik het ff niet meer sorry... Mijn hoofd is een vergiet af en toe! ego: volgens mij heeft bradley last van tandjes.. hij is erg aan het zeuren snachts.. Djayden is zondag gevallen en heeft zijn neus zijn voorhoofd en zijn lip kapot! (staat ie mooi op de foto morgen met zijn verjaardag ) Voor de rest ben ik vandaag denk ik erg druk met het huis poetsen enz.. Zometeen nog ff urine naar huisarts brengen want volgens mij heb ik weer blaasontsteking.. Heb een beetje de zenuwen voor morgen.. Mijn schoonzus wilde eigenlijk geen contact meer met ons..nu wilde mijn vriend dat ik wel een uitnodiging voor djayden zijn verjaardag naar hun deed sturen.. dus dat heb ik gedaan.. MAAR zit er eigenlijk niet op te wachten dat ze komen!! ik denk als ik ze zie aankomen is mijn dag helemaal verpest! want heb dan echt het gevoel dat ze komen om achteraf alleen maar over ons te praten.. Dus heb der best wel een beetje stress van Voor de rest heb ik dus zondag een beautydagje gehad! het was echt heerlijk met massages en lichaamspakkingen enz! voor herhaling vatbaar kusjes
Dag meiden @ Carmen, oooo maar dan is het zeker te vroeg @ Bina, ik eet gewoon alles en ik drink gewoon alles! Daar ga ik echt geen rekening mee houden! En zeker bij mij weten we snel genoeg of ik voorzichtig moet doen of niet! @ Petra, veel plezier!
@ Schatje, wat heerlijk een verwendag En idioot van die uitnodiging zeg maar laat je dag niet verzieken he??
Lauwie opzich heb je wel gelijk dat het inderdaad zo kan zijn dat ik in juni wel al zwanger was ondanks de half/half menstruatie. Misschien dat ik vanmiddag dan toch maar een test ga halen en ga testen voor de zekerheid. Ach wat zielig dat ot toch nog buikpijn heeft... Wij stappen zo op de fiets, gaan ontbijten met mijn broertje en zijn vriendinnetje. Daarna blijft Tess bij hun en ga ik naar de hamam. Fijne dag meiden!
Goedemorgen meiden! @ Duster, jeetje wat vervelend dat je alsnog niet bent bijgetankt @ Marleen, wat sneu dat Jasper niet fit is hopelijk knapt hij snel op! @ Schatje, dus nu zit je de hele dag in spanning of ze wel of niet komen? Dat is ook niet fijn! In ieder geval een fijne verjaardag gewenst! En jammer dat hij nu met kapot gezichtje op de foto's staat maar daar doe je niks aan bij die kleintjes! @ Petra, succes op het kdv! Ben benieuwd wat er uit jullie gesprek komt! In ieder geval veel plezier daarna bij het zwembad! De rest weet ik niet meer
jah ik weet dat ik mijn dag niet moet laten verzieken door zon achterlijk wijf! maar ik kan het maar niet van me af zetten op een of andere manier.. ben echt in staat om ze voor de deur te laten staan als ze wel komen! maar jah dat kan ik ook niet maken tegenover jeroen.. ik baal ervan en hoop dat ze gewoon niet komen! meiden ik ga snel aankleden enz want heb een drukke dag! kussiej!!!
@ Schatje, weet precies hoe dat gaat wij hebben ook jaren overhoop gelegen met mijn schoonzus en tot nu toe hebben we nog amper contact. Maar hubbie en ik zaten wel op 1 lijn gelukkig. Ik hoop voor je dat ze gewoon niet komen en als ze wel komen, laat ze lekker links liggen, geen aandacht geven en lekker genieten van JULLIE feest!
@Lauwie, hoe is het met Otje deze ochtend. Djim is naar KDV, maar sta niet raar te kijken als ze nog bellen. En ik was gisteren ook even bang dat het voorteken voor waterpokken zou kunnen zijn. Niet ideaal, maarja dat komt nooit uit! @Delilah, haha, vertelde je het de vorige keer ook zo snel? Lekker hoor ijsje na het sporten!! Djim zie bij Lauwie. @Tesske, met Djim gaat het wel wat beter, zie Lauwie. Lekker genieten en daarna alles inpakken de komende dagen?? @Binna, ohh wat heerlijk zo'n beenklever! @Juud, hahah, dat slaapritueel van jullie, doet me heel erg denken aan Sam. Die breidt het ook steeds meer uit en nog dit en dat, haha!! Nu hebben we het teruggebracht tot een verhaaltje en een liedje gelukkig. @Petra, whow op de pot poepen, goed man!!! Djim poepte laatst gewoon op de vloer, dat schiet natuurlijk niet op, haha! Lekker gezwommen? @Marleen, oei, beterschap voor Jasper! @Schatje, heel goed dat je een uitnodiging hebt gestuurd, lekker de eer aan jezelf houden. Je merkt vanzelf wel of ze komen. En lekker om achteraf te zeuren, ik neem aan dat je alles doet zoals je het zou willen dus ook vrede hebt daarmee!! Laat je niet onzeker maken, vind het heel goed van jullie dat ze gewoon uitgenodigd zijn. Ga maar lekker poetsen! Hopelijk slaapt Bradley lekker door vannacht en heeft hij minder last van zijn bekkie. Oei die Jayden heeft een beste smakker gemaakt dus, tja jammer voor de foto's .. Zo mama gaat maar eens aan het werk. Kids zijn naar KDV. Oma is stand-by mocht Djim wel ziek worden/zijn. We merken het wel! Moet nog even bellen naar HA voor bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Weet iemand hoelang je daarna op de uitslag moet wachten?
@ Lique, ik heb geen idee hoe dat zit met die uitslag maar dat kan de HA je vast vertellen toch? Ik heb het nu aan mijn 3 beste vriendinnen verteld, tja wel snel maar hun weten alles van mij dus dan hoort dit er ook bij. Bij Wesley had ik best snel bepaalde mensen ingelicht. Ik zou het nooit wereldwijd verkondigen voor de eerste echo maar er zijn toch een hoop mensen die het van mij mochten weten, ook als het was misgegaan had ik het willen delen met sommige. Werkse!
@ Lique, haha het klinkt langer dan het is en we hebben het zelf verzonnen Zeker na een dag werken dan ziet ze ons amper dus is dit haar houvast zeg maar. Enne werkse
Laureen loopt de trap al een tijdje alleen af. Eigenlijk moet ze op haar billen maar dit vind ze leuker. "neeeeeeee niet op de bille, Laueen kan lope" gaat het dan.
marleen beterschap met jasper, hopelijk knapt ie snel op lauwie hoe is het met Ot? kwam het niet door de warmte?? had ze genoeg gedronken die dag?misschien een kleine zonnensteek? let op haar vocht hoor! carmen toch maar testen dus? je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor... de gyn heeft ooit eens tegen mij gezegd toen wij in de MMM zaten en ik steeds van die rare ongi's had, dat elke ongi er 1 is, ook al is die anders dan de vorige. Dat maakt niks uit Meestal is een innestelingsbloeding maar 1 dagje delilah nog gefeliciteerd, of had ik dat nou al gedaan? duster heb je LUUF ook gezien?? ik zag ze gister op SBS6 sjorsje 4 kindjes??? jemig nou ik zou nog graag voor een derde willen gaan, maar dan moet het wel snel, want ik ben al snel te "oud", althans dat vind ik zelf..... _______________ hier alles goed vanmorgen was het 6uur toen was Stijn wakker, ik deed eerst of ik het niet hoorde maar hij begon steeds harder te kletsen en doen Toen er toch maar uit gegaan, want was bang dat Britt wakker zou worden Toen fles gemaakt en die lurkte hij in 1 keer leeg, nu slaapt hij nog steeds vanaf 7uur Hij krijgt op verzoek 4 flessen op een dag van 210/7 en de laatste met ene beetje bambix Wanneer het een erg warme dag is, geef ik hem elke 3 uur een fles van 180/6, daar gaat het vandaag ook weer op uitkomen denk ik. Nu hij sinds een week 4 flessen van 210 neemt, slaapt hij dus minder lang, want vlgs mij heeft hij honger. Maar ik heb hem tegelijk met het startne van die 4 flessen ook uit z'n Puckababy gehaald, vanwege de warmte. Zou het nou komen door die 4 flessen of door de Puckababy dat hij zo vroeg wakker is???? Wat denkne jullie........
oh ja, op de billen kan natuurlijk ook..... dat vindt Britt hier misschien wel wat, omdat ze achterstevoren niet zo goed gaat!
@FF, ik ken dat gevoel, ik wil het wel (heel graag denk ik), maar moet wel binnenkort gebeuren, anders wordt ik te oud. Het verschil tussen de kids te groot.. Want moet nu al zeggen dat het echt weer veel makkelijker is nu ze groter zijn, haha!! @SJorsje, 4, gezellig hoor. Ik kom uit een gezin van 4, heerlijk vond ik het. Geen negatief woord. Maarja je kan het niet alleen. Net zoals ik geen 3e kan maken alleen, maar hier nog geen knippie, dus praten als brugman @Juud, haha, ojee nog erger!!! Heerlijk toch!! @Delilah, je hebt helemaal gelijk hoor. Lekker vertellen als je dat wilt en inderdaad mocht er iets misgaan, dan weten ze ook wat er met je is. Wel weer drukke tijd zo voor de boeg. MAar waarschijnlijk voel je je topfit tijdens het klussen en verhuizen!! Druk druk druk, haha!!
Zo ik ben weer bijgelezen. Maar ik ga echt geen grote reactie maken, heb ik géén zin in. hahaha Vandaag weer een vrije dag dus ik denk dat ik zo met de meiden naar het water ga. Met nadruk op DENK IK want Gerard ihet werk dus zou alleen moeten. Even goed nadenken dus..................... @ Juud: alweer naar het zkhuis................ Hoop dat die bezoekjes snel andere (leuke) bezoekjes gaan worden @ All: heb een aantal leuke foto's gezien. Iedereen een fijne dag. En tot later.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik word knettergek van mijn kleine ventje Zit hij te mopperen dat je moet helpen en als je wilt helpen wil hij dat weer niet... Als hij bij je zit zit hij te wiebelen dat hij weg wil maar hij wil toch bij je zitten... Zelf spelen; nee... Bah, daar word ik zo moe van! @ Sjorsje, als wij gaan klussen en verhuizen dan ben ik toch nog niet zover. In ons vorige huis zaten we tot in de laatste week van mijn zwangerschap van Wesley met de verbouwing van de keuken, toen kon ik het dus nu moet het ook wel lukken Alleen was ik toen wel hele dagen druk met het gereedschap soppen zodat ze naar citroentjes roken hahaha....