Jeetje wat zijn jullie allemaal al druk met verjaardagen en vakantie Ik ben meer het type dat alles op het laatste moment doet haha. Wij zijn terug van kidzcity en Tess ligt moe maar voldaan te pitten. Ze was met neefje Djayden en vriendje Jesper en had het super druk om die 2e knapen te pleassen Ik ga nu even de tuin aanvegen en de tuintafel verplaatsen want vanavond komt onze lounge set en daar moet ik even plek voor maken onder de overkapping. Chantal ik ben trouwens aanstaande maandagmiddag en dinsdag de hele dag vrij, heb je dan zin om koffie te leuten??
Bedankt voor je antwoord. Dat is ook 1 vd redenen dat ik de laatste voeding om 20uur wil geven. Dan ben ik om 22u30 klaar en dat is mooi te doen Heb het besproken en ga ipv op verzoek weer terug naar om de 4 à 4,5uur voeden. Zo houdt ze me bezig
@Marieke; Gefeliciteerd! @Miranda; Wat een straf opnieuw shoppen.... @Puck; Wat goed van Olivier! Jasmijn is weer APK- goedgekeurd Ze was wel 150gram afgevallen sinds vorige week, maar overall ligt ze qua lengte en gewicht netjes op de middellijn (hoofdomtrek eronder) Het afvallen heeft waarschijnlijk te maken met mijn stress en met het feit dat ze nu net daarna moest eten en de vorige keer net gegeten had. Niks dus om ons zorgen over te maken. Verder kregen we alleen maar complimentjes De BV gaan we maar weer aanpassen. Ipv op verzoek gaan we om de 4 à 4,5uur voeden, zodat ze rond 20uur de laatste voeding krijgt en mama wat eerder haar bed kan opzoeken
daar heb je helemaal gelijk in, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat kinderen daar echt vaak en lang mee gaan spelen en dan vind ik het een hoop geld. Ik neem aan dat je zoiets alleen buiten gebruikt, dus met lekker weer?
ok opnieuw: @ petra: wij gaan 11 juli weg en dankje! Hebben de meisjes ook genoten? Fijn dat je maandag pas aan het werk hoeft, kan je nog even rustig aan doen! @ puck: ja bij de ikea hebben ze echt leuke dingen en zo goed bedacht qua vormen en kleuren, spelen. Volgens mij echt een speelparadijs voor die ukkies. Tygo vind Diego en Blue's Clue's wel echt leuk, maar vind het enthousiasme nog niet voldoende om er als thema iets mee te doen. Dus het blijft nog lekker even mama's thema en dat is met blauw, zwart, wit, zilver en rock en sterren... Wat leuk dat Olli wat heeft gewonnen zeg, lekker met de familie naar julianatoren of krijgt 1-on-1 time met mama? Of heb je er meer gekregen, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat het zo op het eerste gezicht goed lijkt te zijn met de kleine meid. Kunnen we geen koosnaampje voor dr bedenken, misschien een idee, zodat je die op het forum kan gebruiken? @ carmen: ook al een loungeset, gezellie! Wij wilden er ook 1, maar nu ons paviljoen er zo staat, zit ik echt prinsheerlijk en hoeft het neit meer zo nodig, daarnaast vind rene het niet handig als we met de kids aan het bbq-en zijn, want dan kunnen ze niet aan tafel zitten eten... Zit wat in... Misschien volgend jaar, we zien wel... Koffie leuten op dinsdagochtend? Zou wel erg goed uitkomen, moet sowieso naar Enschede en ga om 12 uur nog even naar mijn nicht om haar nieuwe huis te bekijken. Dus als een uurtje of 10 je schikt? Of is dat te vroeg?
@ duster, wat leuk dat je allemaal complimenten hebt gekregen! lijken je kindjes een beetje op elkaar? @ Sjorsje, hoe gaat het met Jorja? ze was toch ook begonnen met tijgeren? Heb je het druk met drie van die rondgaande kinderen? @ Puck, wat leuk dat Olivier kaartjes heeft gewonnen, je zult wel trots zijn op hem ____________________________ Suze komt nu echt hard vooruit (a la zeehondjes gekruip) tis wel weer even wennen maar ook erg schattig als ik naar de keuken loop en na een minuutje zo'n klein koppetje om de hoek zie kijken. Roos wil erg graag met haar spelen en roept regelmatig: " Suze tom, tijt is (vertaling = Suze kom, kijk is)
Chantal ik wacht nog heel ff af want een vriendinnetje van me wou ook graag dinsdagochtend langskomen dus wacht ff af of dat door gaat. Ik vind alleen een loungeset ook niet handig, daarom hebben we voorin de tuin gewoon onze tuintafel met stoelen (bij de bbq ) en achter in de tuin de loungeset. Pff wat is het heet als je bezig bent in de zon zeg!
succes meid ik heb de tijden zo ingdeeld samen met Stijn dat het met de zorg voor Britt ook nog te doen is. IK heb de tijden zo: +/- 7uur BV op bed, 10uur BV uit flesje, 14uur BV uit flesje,17.30uur BV uit flesje, 21uur BV uit flesje en dan ligt hij er om 22uur weer in
Is goed carmen, ik hoor het wel! En je hebt het handig bekeken ja, maar dat is bij ons nou net weer niet mogelijk...
Petra, ja Jorja is ook goed bezig. Die komt zo de kamer rond. Vanochtend zag ik dat ze bezig was om zich op te trekken in de box. Sinds gisteren is ze thuis van de potjes af en vanaf vandaag zit ze in een gewoon autostoeltje. Nou ja, dat laatste weet ik niet of dat ook zo blijft. Lianna heeft nu een andere stoel en die wilde ik uit proberen en moest Jorja dus een plekkie opschuiven.
JEEEjjjj, onze camping is niets mee aan de hand. Er is 1 camping volledig weggevaagd en die hebben ze moeten omboeken, maar die van ons is gelukkig niet getroffen...
ik doe even aan slecht moederen Roos liep even lekker zonder luier en ik hoor haar ineens: Suze bah kijk ik naast me, heeft Roos op de grond gepoept en kruipt Suze er doorheen. ondertussen zat ik op mn gemak zw pagina te kijken
ben weer thuis, en lig op de bank. mannetje heeft saf meegenomen en anissa is net wakker en zit lief te kleuren. voelde me heel goed vanmorgen, maar wou wat kleine dingetjes doen en merk dat me dat toch teveel is. dus toch maar even mezelf tot rust geroepen weer. kom later wel weer om de hoek kijken
Nou.. dat was het dan.. einde peuterspeelzaal voor Jamie.. de juffen hebben allemaal foto's gemaakt vanmiddag, erg leuk! Ze vonden hun kado ook erg leuk gelukkig! Zal de foto's vanavond ff op hyves gooien, staan op verschillende camera's.. als ze erop staan meld ik het ff!
@Petra; Qua uiterlijk lijken ze best wel op elkaar. Nou zie ik het niet, maar als ik babyfoto's van Matthijs ernaast leg, zie ik het wel goed. Ik zal zo wel even spammen Voor de rest zijn het 2 hele verschillende baby's @Chantal; Gelukkig maar! @FF; Hier zal het nog wel iets per dag verschillen, ligt eraan hoe laat ze wakker wordt en of ik moet werken. De eerste voeding krijgt ze tussen 7 en 8 uur en dan telkens 4 à 4,5uur ertussen. Kom ik mooi rond een uur of acht 's avonds uit
Qb het lijkt me zo raar om zo'n periode af te sluiten. Chantal gelukkig maar dat de vakantie gewoon door kan gaan! Petra gatverderrie!!! Ik ben even lekker aan het internet shoppen Heb net een super gaaf jurkje van Ralph lauren besteld, zoiets heeft ze vorig jaar ook gehad maar toen in andere kleuren.
Is ook raar hoor.. je sluit wel iets af.. maar aan de andere kant is het het begin van een hele nieuwe periode..