@ Duster: Jeetje, dat is dan wel balen dat hij niet slaapt. Ik vind het nog zo lekker dat Jas slaapt *bloos*...
@ Marleen, bedankt voor je berichtje! Ik denk er hetzelfde over als jij. Op het kdv zeggen ze ook dat hij zo bij is voor z'n leeftijd. We zitten al een hele tijd te kijken naar speelgoed voor hem waarvan we verwachten dat hij zich er mee kan vermaken maar heb nog niks gevonden. De garage was even leuk. Dat is zo'n ding waar autos met een lift naar boven kunnen en waar je zelf wegen kan aanleggen etc. Slapen; ik ben ook errrrug blij dat Wesley tussen de middag slaapt! En hij slaapt meestal 2 uur en soms nog langer; HEERLIJK! @ Setteke, fijne dag dan vandaag zonder kids! Ik voel me nog niet echt zwanger, ja... Beetje beroerd en nu al een mega opgezette pens maar ben nog niet echt aan gekomen op die roze wolk. Had ik bij Wesley ook pas echt toen ik bij de VK was geweest. @ Lique, voor de tv kan hij zich ook slecht vermaken hoor. Nu kijkt hij Bumba, maar Bumba komt zo langzamerhand mijn neus uit hahaha... Fijn dat er hoop is! @ Duster, hoe is het nou met jou meis? @ Juud, succes maar weer meis!
Goedemorgen! Heb nog niet getest dames. (is vast de eerst vraag die iedereen zich stelt als ze mijn naam zien) Ik ga ook echt wachten toto morgen. Tot nu toe nog geen ongi, wel heel veel buikpijn en moe en humeurig Delilah; leuke reacties gehad? Ik vertel het nog niet direct hoor. Al denk ik nu al dat ik het eerder zal vertellen als bij Danique. Juud; succes in he ziekenhuis Carmen; oh heerlijk een hammam. Daar had ik nou ook wel zin in. Marleen; nog steeds draken in huis? Vogeltje; wat knap zeg al die kilo;s. En mnaat 68, Danique krijgt soms met moeite maat 92 van broekje dicht. Die heeft dus 92, en van boven vaak ook 98. Arri; leuk ook voor een 2e. Hoop dat het snel raak is. Lauwie; arme ot zeg! Hoop dat ze snel beter is. Duster; jammer dat je niet echt bij bent gekomen na de dagen met Dirk. Nog even heeft hij ook vakantie. Hoop dat je medicjinen dan zijn werk gaan doen en jullie samen kunnen geniten van jullie gezinnetje! Mathijs geen last van de pil meer? @alleen spelen; Danique kan het ook geregeld heel slecht. Heel soms gaat het goed, en dat moment is de laatste paar dagen, gelukkig! Maar ook dagen dat ze alleen maar naast mij wil zitten of wil spelen zolang ik druk ben. Vannacht een drama nacht again. Danique wilde weer niet slapen. Dus om 12 uur (was ze al een uur aan het geinen) haar op haar luchtbed gelegd in haar kamer. Toen heeft ze even geslapen tot 4 uur, maar was ze verdwaald e begin ze te huilen. Toen terug in haar ledikantje en weer tot 8 uur geslapen. Ben dus een beetje erg moe. Maar dat was ik eigenlijk ook al dus maakt weinig verschil
@ Alieke, woooooooooaaaaaaaaaaahhhhh jij maakt het wel spannend zeg! Wat balen van je nacht daar zou ik ook niet vrolijk van worden... Wesley speelt ook niet als ik druk ben hoor, gewoon helemaal niet hahaha
juud: succes meis setteke: ja heerlijk aan het werk lique: is niet druk op werk, dus doe heel relaxed heb mijn paper net gecorrigeerd dus nu afwachten wanneer het gedrukt word, verwacht binnen enkele weken. maar alles is nu af
@Marleen@Delilah; Als we gewoon thuis zijn, leg ik Matthijs 's middags altijd op bed en dan slaapt hij gelukkig ook. Dan kan ik regelmatig mee @Alieke; Bah, wat een nacht. Je maakt het wel spannend hoor Matthijs is nog steeds hyperdepiep @Buddy; Succes! We zijn gisteren toch geschrokken. Dirk haalt de wandelwagen uit de auto en klapt hem uit. Hij zet Matthijs voorin en tegelijkertijd leg ik Jasmijn achterin. Daarna lopen we alle2 naar de auto om spullen te pakken en we horen een klap. Was het wiel van de wandelwagen afgeschoten en de wandelwagen opzijgekiept De kinderen natuurlijk helemaal overstuur. Jasmijn was gelukkig in de gordels blijven hangen en heeft de grond net niet geraakt. Maatthijs had zijn hoofd gestoten en zijn knie geschaafd.
@ Duster: Dat is schrikken. Arme Matthijs, Jasmijn gelukkig nog heel! @ Alieke: Ik vind het wel flauw dat je ons zo in spanning laat.... (stiekem vind ik het juist heel erg knap)! En ja, nog steeds 2 draken . Ik ben net even uit mijn slof geschoten. Ze zijn aan het eten en gaan zo allebei naar bed voordat ik nog een uit mijn slof schiet. De slaapkamers zijn beide koel, dus ik hoop dat ze in slaap vallen. Kan ik even lekker lezen in de tuin. Duimen jullie mee...???!
Marleen; duim duim duim! Heb Danique ook al een uurtje in bed liggen en heb dus evne in alle rust gegeten en lekker even gelezen. Ben zooo duf in mijn hoofd Duster; wat schrikken zeg van die kinderwagen. Maar gelukkig is er niets ernstigs gebeurd. Juud; hoe was het in het ziekenhuis?
we hebben een fijn gesprek gehad bij het KDV en Roos gaat per direct (dus morgen) naar een andere groep. We werden heel erg serieus genomen en ze begrepen het goed, daarna schoonzusje een sms gestuurd dat Roos naar een andere groep gaat omdat we het jammer zouden vinden als onze band met D zou veranderen door dit gebeuren. Nu heb ik een sms terug dat ze het jammer vind dat ik het per sms vertel en dat D naar therapie??? gaat en ze zeker weet dat het na donderdag over is. Het is geen drama sms maar ik heb er een beetje een rotgevoel over
@Petra, tja lastig. Jij weet het beste hoe deze mensen in elkaar zitten... Voel je je er zelf goed bij dat Roos naar een andere groep gaat? Of vind je het jammer? En therapie, dat hadden ze dan ook wel iets eerder kunnen vertellen toch?
Dat vind ik dus ook, ik vind het denk ik ook jammer dat ze zelf niet hebben aangeboden dat D naar een andere groep gaat maar goed dat kan. Roos is nu 5 keer gebeten en dat is wel genoeg. Dat kan ook niet na 1 keer over zijn. Roos haar eigen groep is niet zo heel leuk dus dat maakte het makkelijk voor ons om te zeggen dat Roos naar een andere groep gaat
@ Petra: Ik denk dat ze zich een beetje ongemakkelijk voelt. En ik heb ook weleens meegemaakt dat een vriendin boos was omdat ik iets niet persoonlijk had vertelt. Ik zou me er niet al te lullig over voelen. Het is gewoon vrij confronterend als een kindje door jou kindje naar een andere groep wordt overgeplaatst. En wat therapie betreft; ze gaan naar therapie en dan is het volgens haar ook donderdag gelijk over? Of begrijp ik dat verkeerd? Daar had ze jou dan ook wel over in mogen lichten, dat meld ze jou ook even tussen neus en lippen door, via sms... Ik wil er nog wel even bij zeggen dat ik het erg goed van jullie vind dat je Roos laat overplaatsen, terwijl het jullie petekindje is waardoor het gebeurt. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die eerst nog even afwachten hoe het verder gaat voordat ze zoiets beslissen, omdat het om bekenden gaat. @ Juud: Ben je nog in het z'huis? Ik ben benieuwd hoe het nu is meis. Heb je nog last van je buik? --------------------------------------------------- Ze liggen in bed!Nu nog slapen... Jasper heeft vanmorgen 3 kwartier geslapen, veel te weinig, maar misschien weer net genoeg om wakker te blijven... Ik ben aan Sonja Bakker begonnen en heb nu door zo'n waardeloze ochtend eigenlijk zin om bergen chocola te eten . Ben ook nog eens flink ongi...bleh!!!
Petra; wat super zeg dat jullie de keuze voor Roos hebben gemaakt. En wat betreft de reactie van je schoonzusje. Ik zou haar vanavond (of vanmiddag ergensop een rustig moment) nog even bellen en haar dan het hele verhaal vertellen. Zou zelf ook wel heel nieuwsgierig zijn naar de therapie wat hij gaat volgen. In elk geval is het goed dat jullie de keuze hebben gemaakt voor je eigen kind; of zij dat nu wel of niet leuk vindt. Ik denk dat ik haar ook duidelijk zou maken dat er verder niets veranderd aan de relatie tussen jullie, maar dat je bij elk ander kind het ook zo gedaan zou hebben. Het ligt niet aan het jongetje zelf; maar aan zijn gedrag. Daar is het ventje met al zijn leuke momenten echt geen naar kind om. Succes met de rest; en hoop dat Roos het morgen heel goed naar haar zin hefet in de nieuwe groep!
dank je wel marleen en lique om het even goed te helpen plaatsen! Ik had zoiets van ik maak toch geen verkering uit via sms, zij weten net zo goed als ons dat dit speelt en we praten er gewoon en nuchter over zonder ons nichtje of hun opvoeding af te vallen want ik weet dat iedereen het goed doet @ Aliek, jij ook bedankt! Ik denk inderdaad dat ze zich schuldig voelen of iets en dat is helemaal niet nodig
@Marleen, neee niet doen, haha!! Neem een groot glas water!! En hopelijk zakt ie nog even af. Is niet iets te lang ja 3 kwartier! @Petra, nouja das dan nog mooi meegenomen. Gaat ze nu naar een leukere groep, of weet je dat niet precies?
Tja, het is wel jouw kind wat gebeten wordt, dus dan moet er wat gebeuren. Tis toch al mooi dat jullie niet van de ouders van het kindje verwachten dat hij naar een andere groep gaat? Hartstikke goed dat het bijtertje in therapie gaat, maar daar gaan naar mijn idee wel een paar weken in zitten voor het kindje het afgeleerd heeft..... Ik vind dat je het goed hebt aangepakt en ik zou haar idd ook nog even een keertje bellen om even te horen wat voor therapie ze gaan doen enzo en dan kun je meteen jullie overweging uitleggen. Laat het niet op je nek zitten meid, je laat je lieve meisje nou eenmaal niet buiten en wilt haar zo snel mogelijk van dat risico vandaan hebben...
@ Duster, dat is schrikken zeg! Gelukkig viel de schade mee! @ Marleen, duim, duim, duim, duim etc. @ Petra, beetje rare reactie?! Als ze er nog persoonlijk over had willen spreken had ze je toch kunnen bellen nadat je haar die sms had gestuurd? Ik kan me wel voorstellen dat ze zich misschien een beetje aangevallen voelen omdat het voor iedereen gewoon vervelend is maar goed, op een gegeven moment moet je een stap nemen! En jullie doen het goed, hopelijk heeft Roos straks een leuke(re) groep!
Thomas slaapt!!! Jasper ligt buiten in de buggy. Op vakantie kroop hij zelf in de buggy en ging dan liggen pitten, dus wie weet... Ik weet het anders echt niet meer. Hij is zoooo moe, maar vertikt het...! Ik ga mijn boek pakken en liggen!