Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Och, Tymen was net voor zijn derde zindelijk....

Ik heb me ook afgemeld voor die Jonge gezinnen zooi, gek word ik ervan!

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Lekker naar de Ardennen? Of Zweden?

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    alieke, gefeliciteerd!! superleuk dat je ook zwanger bent! en je gedachten herken ik wel. het zal best af en toe pittig worden, maar ottilie reageert er super lief op!

djayden en schatje, gefeliciteerd! fijne dag vandaag! komt er veel visite? wat krijgt hij voor zijn verjaardag? ging je ook weer terugdenken aan de bevalling?

juud, is ook geen beslissing om in een avond te nemen he ;). goed dat jullie er veel over praten. en ongi is dat niet snel? je had toch nog maar pas die overstimulatie?

petra, waarom vond je het lastig vanochtend? voor roos of meer voor de situatie met je zwager en schoonzus? anders bel je straks toch nog even hoe het gaat? ze heeft het vast naar haar zin in deze leukere groep!

marleen, arme jaspertje! was hij vanochtend alweer koortsvrij? gaat snel bij die kleintjes he?

otje is vandaag weer naar het kdv. vanochtend 36,7 maar wel wat sneller uit haar doen. vandaag de hele dag wennen bij de peuters met een 'vriendinnetje' samen. vorige keren ging het heel goed, dus vandaag hopelijk ook en ze hebben beloofd te bellen als ze veel huilt.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, fijn dat het weer goed gaat met Ot, en met jou :p

En ik zit nu op dag 31 dus op zich niet gek dat ik ongi ben?

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ik wist het!
    voor jezelf wist je het ook al denk ik, maar gefeliciteerd hoor met je zwangerschap!
    geniet ervan

leuk samen met Delilah zwanger en allebei een maart 2011 baby

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Juud; fijn dat je nu ongesteld bent. Dan kun je weer voor een nieuwe ronde. Deze ronde hoop ik echt dat het raak is voor jou hoor meis! Knuffel!

Lauwie; gelukkig dat het weer iets beter gaat met otje. Welke leeftijd heeft de peutergroep bij jullie? Danique is daar al een tijdje terug naartoe gegaan, officieel ook 2-3 jarigen, maar ze hadden ruimtegebrek bij de andere groep en dachten dat Danique er wel aan toe was. Ze vind het daar geweldig!

Had net mijn moeder aan de tleefoon. Kon mijn gedahten er moeilijk bij houden zeg. Nog een week of 2 mijn mond houden en dan pas vertellen.

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Delilah, Gefeliciteerd met je zwangerschap

@Alieke, Jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap.

@Schatje, Gefeliciteerd met Djayden. Fijne dag vandaag.

@Juud, balen allemaal zeg. Maar ga nu extra hard voor je duimen dat het binnen 2 rondes nu wel raak is.
    En als het niet lukt, sterkte met het maken van een keuze.

@Setteke, al weer zo een mooi cijfer. Gefeliciteerd met het behalen van je theorie, nu nog de praktijk. Maar dat gaat je zeker ook lukken.

@Lauwie, wat fijn dat jullie je weer beter voelen. Hopelijk heeft Otje het weer naar haar zin bij de peuters.

@Traplopen, Janna gaat zelf de trap op en af. En dan alle bij op de zelfde manier zeg maar. Dus er af achterstevoren. Dit doet ze al maanden zo. Alleen nu gaat ze vaak niet meer op haar knieen.

@zindelijk, Janna kan het goed aangeven, maar als ze een luier om heeft vind ze het wel goed. Meestal geeft ze wel aan als ze moet poepen en rent dan heel snel naar de wc. Als ze naakt loopt gaat het bijna altijd goed.

Hier verder alles geod. Ben lekker 4 dagen vrij. De eerste 2 zitten er al op helaas. Maar hoef alleen vrijdag een avonddienst te werken en dan maandag t/m donderdag nog en dan heb ik 4 weken vakantie. Kan er nu al van genieten haha.

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ooo wat een wonder hier Giulia vroeg een boterham met pasta en ze heeft hem bijna op!!!

9. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    duster:
    ik was 3.45 beneden met Stijn, die was erg warm en onrustig, klein flesje gegeven en weer terug gelegd.
    IK had hem gister juist 5 flessen gegeven in de hoop dat hij langer zou slapen, maar hij was er wel heel vroeg bij vandaag.
    IK wijt het maar aan zijn prikken van gister.

Je hebt gelijk als je zegt dat je begint met bijvoeden, kan niet zo heel veel kwaad denk ik hoor.....succes ermee, ze is er gewoon aan toe
    Bij Britt zwaaien we ook altijd haar plasje gedag door de wc....zo lief doet ze dat altijd!! LOL

juud
    jemig nou ik weet niet meer wat ik moet zeggen om je op te vrolijken.....weer ongi, dus weer nieuwe kansen.
    Je zei toen al dat je misschien je grenzen gaat verleggen als het niet mee zou zitten....en nu sta je ervoor. Moeilijk hoor, goed samen praten hè.....sterkte met de moeilijke beslissing, maar net als Chantico al zei, je hoeft niet over 1 nacht ijs te gaan!

schatje
    gefeli met Djayden zijn 2e verjaardag!!! een mooie dag vandaag!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: wij gaan naar de ardennen

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gister zag ik mijn schoonmoeder en ik zei dat ik thuis was omdat ik me niet zo lekker voelde vraagt ze 'ben je zwanger' en ze keek maar naar mijn buik die nu al mega-opgezet is. Net belde ze m'n man en was ze ook aan het vissen... Wat is dat toch met moeders, hebben die voelsprieten voor zulke dingen ofzo?

12. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Delilah; ja moeders hebben daar volgens mij voelsprieten voor.
    Die van mij zal het ook al wel weer in de gaten hebben denk ik.
    Wanneer en hoe gaan jullie het vertellen??

Zullen we trouwens gaan kletsen bji april 2011 mama's. Dan open ik vast dat topic. Want de maart mama's zijn al supervol en kletsen al heel lang, heb geen zin om me daar bij te voegen.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, ik ben bang dat ik al die topics niet kan bijhouden maar kan het natuurlijk proberen :D

Ik weet nog niet hoe we het gaan vertellen en wanneer. Mijn schoonouders weten iig al genoeg na het gesprek met mijn man. Mijn moeder is ernstig ziek dus moet ff bekijken hoe en wanneer ik het haar vertel. Dat vind ik erg lastig.

Jij dan?

14. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik denk dat wij een t shirtje voor Danique laten maken.
    En het over een week of 2 gaan vertellen.
    Eerst maar afwachten of het tot die tijd allemaal goed blijft gaan.
    April 2011 is geopend ;)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jippie alieke en delilah gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!!!!!!!!!!

schatje gefeliciteerd met djayden!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, wat goed van je meisje! Heeft ze d'r boterham helemaal op? Misschien zelfs nog een 2e?

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeeejjj, knappe meid! Geef d'r maar een kus van haar vriendje ;)

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ voelsprieten, ja die hebben moeders idd! Die van mij kon ik ook nooit verrassen....

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ze zit nu nog met iets minder dan een kwart!

Nou pffff na veel getob besloten welke telefoon ik neem. Voor 1 jr een Samsung S7070 Diva en dan zien we wel weer.
    Ik vond een bb voor een jaar te duur.

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Gefeliciteerd met Djayden

@Setteke; Gefeliciteerd!

@FF; Pfff, ook al zo vroeg, sterkte vandaag

Deel Deze Pagina