Augustus 2008 mama's deel 6!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door marleen2109, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, heel goed dat je naar de HA gaat, hopelijk valt het allemaal mee. En ik denk ook niet dat je moet vergeten dat je 'pas' bevallen bent. Een verbouwing hebt gehad. En sinds lange tijd weer moet werken. Dus neem wat tijd voor jezelf!! Wel vervelend dat je die slapend door moet brengen!

@Marleen, hoest met je moeder?

@Jenny, haha, nu even tietenloos, heb je al een afspraak staan bij Robert?

@Miranda, leuke kleding in maat 110? Sam is daar over een tijdje aan toe!!

@Linka, wij hebben nog iets om naar uit te kijken ;)

2. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: Vanmorgen ging het wel redelijk goed. Ze is alleen verschrikkelijk afwezig. Ze maakt zich gewoon heel veel zorgen!

3. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Als ze zo kunnen zeggen dat het weer door de ziekte komt vind ik dat nog geeneens zo erg. Er valt goed mee te leven. Maar waarschijnlijk moeten er dan wel weer onderzoeken komen en die zijn echt verschrikkelijk :x Ook de evt. ontsteking bij mijn knip zie ik niet zo zitten. Jasmijn is bijna 4 maanden en ik heb nog steeds pijn. Vooral fietsen doet erg zeer.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ok, das wel vervelend. Om je moeder zo afwezig mee te maken. Geen vorderingen op versnellen van de afspraak begrijp ik? Heeft je moeder wel eens maagtabletten geslikt?

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lique: nou bij die vent ga ik echt niet hoor haha, maar nee ik wacht denk ik tot de kleinste loopt aangezien je de eerste weken niet mag tillen. en het blijft een operatie hè, dus is wel spannend denk ik. maar neem een normale maat hoor, tis niet de bedoeling dat mensen denken 'wow daar komen tieten oh nee het is shireen' haha

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny; Kolf je niet meer? (sorry, maar kan het hier echt niet bijhouden)

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. Maar alles wat de pijn kan verminderen/wegnemen zou ik toch echt doen. Dit lijkt me enorm irritant. Al die pijn.. Ken helaas ook zo'n verhaal (knip) en dan duurde ruim een half jaar...

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Deel 6! Gaat hard!

Nou, ben eruit hoor. Heb een tafeltje gereserveerd bij een restaurantje hier in Delfzijl om 19u. (Home - Grand Caf 't Lokaal Delfzijl) en heb een stalen ring met zwart gekocht. Had ik in januari ook al gedaan, alleen was die toen te klein en geen grotere maat meer te bestellen. Toen kregen we een tegoedbon, dus die heb ik nu maar ff ingeleverd. Dus morgenavond etentje en ring voor hubby! :D

Xx

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    duster: met je blote reet in bed liggen voor die ontsteking. veel luchten. echt balen hoor lijkt me pijnlijk
    misschien met je muts elke avond in de soda?? mag dat eigenlijk..
    of kamille badje

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    queenbee: waarom heb je ring gekocht???? nieuwsgierig

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou Duster, het klinkt echt niet leuk. Hoop voor je dat het allemaal een beetje meevalt. Aan de andere kant, je kunt misschien wel weer medicijnen krijgen waardoor je je beter voelt en dat kan niet als je "gewoon" oververmoeid bent.

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lique: Nee, mijn moeder slikt alleen medicatie voor hoge bloeddruk en ze heeft een spray voor onder haar tong omdat ze hartritmestoornissen heeft. Mijn vader is verslaafd aan pillen slikken dus mijn moeder is heel erg anti pillen slikken.

Ze doet soms echt domme dingen. Vanmorgen had ze ook weer van die acties dat ik dacht; mens waar ben je met je hoofd?! Ze liep ook steeds tegen me aan of liep weg met de buggy als ik wat moest pakken uit de buggy. Ik werd er eigenlijk gewoon moe van...

Er is nergens eerder plek in de z'huizen hier in de regio, echt bizar.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    marleen: jeetje dat klinkt niet best en zeker vaag dat er nergens plek is. buiten de regio geen optie, snap dat dat niet praktisch is hoor maar ja je moet wat

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ojee, dat klinkt wel heel vervelend!! Vroeg het omdat mijn vader wel maagtabletten nam en dat onderdrukte de eerste pijn van een maagwandperforatie.

@Jenny, Duster, inderdaad lekker met je kont in de soda of biotex. Schijnt echt te helpen bij ontsteking... Of is het te strak gehecht?

@Jenny, lekker cuppie G ofzo??? ;)

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Jenny@Lique; Ik denk dat het ontstoken is, maar ik ben natuurlijk geen dokter :D

@Setteke; Zo heb ik het nog niet bekeken :D

@Marleen; Vervelend zeg!

@QB; Ben ook nieuwsgierig........

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja man van een lege B naar een G das zou mooi zijn, proest
    nope volle B, kleine C.. ben niet zo groot hè

17. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Jenny: Nee, mijn moeder raakte helemaal in de stress toen ik erover begon. Niet voor het onderzoek, maar omdat wij dan vrij moeten nemen of de kids ergens heen moeten brengen. En ze wil dan weer niet tot last zijn. Dat is ze niet, maar dat denkt ze dan... Ik bleef er over doorgaan en toen ging ze bijna huilen en dat was nou ook weer niet de bedoeling.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, we hebben een nieuwe Lolo Ferrari......

@ marleen, klote zeg.....

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Shireen Ferrari haha! Of lolo Jenny nog beter haha!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zonder reden hoor. Gewoon omdat we toen 10 jaar samen waren, nu dus 5 jaar getrouwd morgen. Zo duur kost zo'n ring van staal ook niet, dus dat is nog wel te doen.. ;)

Deel Deze Pagina