Petra, foei, gedverderrie ! Duster, wat lief!!! Ze lijken idd op elkaar. Ahum ben alweer wat kwijt....ff terug lezen Carmen, gaaf, laat je ff foto zien!!! Ik moet nog ff schoentjes voor Jeslyn rondkijken en heb al eentje gevonden andere is klein. Welkom terug Noura, fijn dat goed ging.
Ze hebben idd dezelfde gezichtjes. Ook grappig; Jasmijn's haar wordt al lichter en ze krijgt ook al krulletjes
Bijna vrij, nog even reageren: @ petra: hahaha, gadverdamme... wat ben jij een slechte moeder zeg Maaruh, alles weer fris? @ carmen: leuk zijn die jurkjes idd. Ik heb Tygo's verjaardagskleding al op kleertjes.com bij elkaar geshopt. voor de jongens vind ik pointerbaby een heel leuk merk. ok ben blanco en vrij, dus ga naar huis!
En deze, zo een heeft ze vorig jaar gehad in het roze met licht blauw. De winkel waar ik 'm toen gekocht heb bestaat niet meer en zij gaf me de tip om op mp naar een vriendin van haar te zoeken die ze nog nieuw verkoopt et voila! Marktplaats.nl > NIEUW Prachtige roze rugbyjurk+broekje 92 Ralph Lauren - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
Leuke dingen Carmen! @ Chantal: Gelukkig maar meis! @ Petra: Ieeuuuwww! Ik ga maar eens eten koken! Vanavond is Jeroen weg, dus denk dat ik eens een avondje ga zappen of lekker in bad ga!
Ja we zijn zeker trots! 4 kaartjes heeft hij gekregen en hij mag zelfs nog gratis hahaha... Ja verzin maar een leuke koosnaam! Ik had daar ook al aan gedacht maar ben bang dat ik het teveel op haar eigen naam laat lijken, dus als iemand een leuke suggestie heeft?!?!
@ Noura: Kalm aan doen hoor! @ Chantal: Jeeejjjj jullie camping is niet weggedreven! @ Duster: Leuke foto's en wat lijken ze op elkaar! @ Tesske: Wat een leuke kleertjes, helemaal mijn smaak! We gaan eten, doeg!