binna, wat vervelend zeg! blijft nu een beetje onzeker voelen of ze nog een keer van gedachten verandert, of heb je er wel vertrouwen in? niet leuk! petra, heb je nog gebeld hoe het gaat vandaag? (ondertussen ben je haar vast al aan het halen). hoop dat roosje het heerlijk gehad heeft en dat jij je daardoor ook beter voelt over de situatie! met otje ging het vandaag heel goed. ik schrok toen ik vanmiddag gebeld werd door het kdv, maar het was omdat ze heel weinig kindjes hadden en toestemming vroegen om buiten het kdv wat leuks te gaan doen. leuk he?
@lauwie ik voel me er niet onzeker door. maar denk dat het nog wel een keer zou gebeuren. zo'n vrouw is het
Voor de verjaardag krijgt DAnique van mijn ouders een baby born. Van mijn schoonouders waarschijnlijk zo'n aquaplay waterbaan. En van ons een nieuw bed, met een nieuwe kast enzo. Ze heeft ook al een step gehad en een springkussen zomaar de afgelopen weken. En aangezien het bed en de kast toch ook nodig is doen we dat maar voor haar verjaardag. En natuurlijk daarbij een leuk overtrek, dekbed heb ik gisteren al gekocht en ook een kinderkussen. Miranda; wat een superleuke foto's weer zeg! Binna; wat vervelend, maar ja die mevrouw zit niet voor niets bij pleegzorg dan is dit wel te verwachten. Lauwie; wat leuk zeg; weet je ook wat ze gingen doen bij Otje? Juud; gadver; zit je ook niet op te wachten. Ik ga Danique ophalen en rij nog even naar prenatal om te kijken voor iets leuks voor Raymond. Tot straks!
Ja ik heb wel wat voor Jasper, maar vond het moeilijk en vind het nog steeds moeilijk wat ik nu aan andere moet vragen. Zo duidelijker misschien?
@ Binna: Het lijkt me dat de pleegzorg niet voor niets is, maar dat maakt het wel lastig. Ik kan me voorstellen dat je er hoofdpijn van hebt gekregen. Vond het kindje het wel leuk met jou en Silver?
Wij moesten van te voren een formulier invullen of ze wel of niet mee mogen als ze iets gaan doen. Mij belden ze vandaag van de BSO om 16u. Thomas was erg moe. En ik had aangegeven dat ik m eerder op kon halen als hij moe werd ofzo. Het is best een overgang, maar hij heeft het super naar zijn zin! Vandaag hebben ze pizza's gemaakt en opgegeten.
@ Miranda: Ben je alleen met de 3 meiden gaan zwemmen? Leuke foto's!!! Zo ik vul ff lekker de pagina...
Silke krijgt van ons een babyborn. Van mijn ouders een Quinnykinderwagen voor de babyborn. En de rest staat hier, wat we vragen: www.gratisverlanglijstje.nl gebr. naam: Silke wordt 2 wachtwoord: Silke Edit: ik zie nu dat het lunchbakje met beker van hello kitty ook is weg gestreept. MamaRianne vroeg ernaar, dus denk dat die het gaat kopen (eigenlijk weet ik dat hihi)...
Binna, heeft het meisje veel gemerkt van de bui van haar moeder? Ik hoop dat jullie het in de speeltuin wel leuk hebben gehad. Vindt Silver het een aardig meisje? Marleen, met welke leeftijd zit Thomas allemaal in de groep op de BSO? Hij is opeens weer de allerjongste natuurlijk. Lekker hoor, pizza maken!
Wij zijn weer thuis en ik ga snel beginnen met koken. Vanavond komt de oppas aan huis en gaan Mark en ik karten. Fijne avond meiden. Alieke, veel plezier met je zwangerschapnieuws vertellen aan raymond!
Goed! Het gaat super tussen die 2. Olivier is heel zorgzaam naar haar toe en zij begint te lachen als ze hem ziet, echt geweldig! @ Binna: Ja dat zijn de mindere kanten waar je mee te maken krijgt, lastig soms... Gelukkig wil ze het wel doorzetten! Over cadeautjes: na heel lang nadenken hebben we een houten treinset besteld, die vandaag is binnengekomen. Ziet er erg leuk uit!
nou tussen alle drukte door kwam ik hier even kijken en na wat gescrolled te hebben (sorry sorry sorry, heb echt geen tijd alles te lezen van meerdere dagen) zag ik dat delilah en alieke zwanger zijn joejoeeeeeeh gefeliciteerd meiden! djayden gefeliciteerd met je verjaardag!!!! anissa is morgen jarig, dus ben druk met een prinsessentaart, tenminste het is de bedoeling dat dat het word. verder was hubbie vorige week vertrokken naar marok, maar hadden autopech in frankrijk en het was iets simpels, maar het onderdeel moest besteld worden, met een anwb leenauto zijn ze uiteindelijik maandag terug gereden, en als de auto klaar is dan vertrekken ze weer om de reis voort te zetten over de trap, anissa loopt er zelf op, en wil nu sinds een week zelf lopen naar beneden, en liefst aan de kant met smalle treden maar ze gaat soms zitten maar dat lukt niet goed, en lopen lukt haar beter want dat doet ze rustig. nou vanmorgen stapte ze mis en ze duikelde zo voorover, in een fractie, dus gelukkig kon ik haar pakken, maar werd weer even alert gemaakt, trappen zijn zo gevaarlijk
@puck ik weet dat het er bij hoort. maar ik had niet verwacht dat als je voor de tweede keer bij iemand komt twee drinken al zo meteen reageerd @chantico gelukkig had het meisje het in de speeltuin wel fijn. ik zei ook dat is niet altijd leuk he als mama zo gaat praten. daarom gaat de begeleider nu met mama praten over Silver en het meisje. ze kunnen wel met me kaar spelen maar je merkt wel een groot leeftijds verschil. @miranda leuke foto's hoor ook leuke verjaardag's cadeautjes Silver heeft haar 1e cadeautje al gehad een loop fiets zo dat ze er al vast mee kan spelen en ze krijgt op de dag zelf. een hello kitty tas voor naar het kdv. en veder heb je hier haar lijstje Gratis Verlanglijstje - Inloggen Gebruikers naam Silver Roxy wachtwoord 2jaar
@Chantico; Matthijs heeft gelukkig geen angst voor de kinderwagen. Bedankt voor de link (aan Vogeltje) Ga hem morgen ook eens lezen @Alieke; Heb je het blijde nieuws al verteld?
Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes (meisjes roze, jongens blauw) 8 januarie: Joëlle (8.) (Miranda) 20 februari Jasmijn (1) (Duster) 31 maart: Dionne (6) (Miranda) 7 april: Jens (1) (miepie28.) 15 juni: Sam 2007 (lique80) 14 juli: Laureen (Miranda) 21 juli: Djayden (Schatje) 22 juli: Olivier (Puck) 25 juli: donique (mik25) 26 juli: Roos (petrabr) 27 juli: Thomas (4) (Marleen) 29 juli: Lianna (3) (Sjorsje) 1 augustus: Malou (miepie28.) 1 augustus: Giulia (Sjudith) 1 augustus: Fayenna (shanai) 2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje) 3 augustus: Ise (Chantico) 4 augustus: Djim (lique80) 4 augustus; Jamie (4) (QueenBee) 5 augustus: Wesley (Delilah) 9 augustus: Silke (Setteke) 11 augustus Toby ( Vogeltje) 13 augustus Matthijs (Duster) 14 augustus: Britt (QueenBee) 16 augustus: Danique (Aliekeleppink) 22 augustus: Jasper (Marleen) 22 augustus; Suze (Petrabr) 22 augustus: Ottilie (Lauwie) 25 augustus: Janna (happy1980) 30 augustus : Tess (Tesske) 2 september: Yosyp (Sjorsje) 10 september: Silver (Binnabinna) 13 oktober: Tymen (4) (Setteke)
Mag Hanne er ook nog op, ook al kom ik hier niet heel regelmatig echt bijlezen en schrijven? Verjaardagslijst augustus 2008 kindjes (meisjes roze, jongens blauw) 8 januarie: Joëlle (8.) (Miranda) 20 februari Jasmijn (1) (Duster) 31 maart: Dionne (6) (Miranda) 7 april: Jens (1) (miepie28.) 15 juni: Sam 2007 (lique80) 14 juli: Laureen (Miranda) 21 juli: Djayden (Schatje) 22 juli: Olivier (Puck) 25 juli: donique (mik25) 26 juli: Roos (petrabr) 27 juli: Thomas (4) (Marleen) 29 juli: Lianna (3) (Sjorsje) 1 augustus: Malou (miepie28.) 1 augustus: Giulia (Sjudith) 1 augustus: Fayenna (shanai) 2 augustus: Jorja (1) (Sjorsje) 3 augustus: Ise (Chantico) 3 augustus: Hanne (Arri) 4 augustus: Djim (lique80) 4 augustus; Jamie (4) (QueenBee) 5 augustus: Wesley (Delilah) 9 augustus: Silke (Setteke) 11 augustus Toby ( Vogeltje) 13 augustus Matthijs (Duster) 14 augustus: Britt (QueenBee) 16 augustus: Danique (Aliekeleppink) 22 augustus: Jasper (Marleen) 22 augustus; Suze (Petrabr) 22 augustus: Ottilie (Lauwie) 25 augustus: Janna (happy1980) 30 augustus : Tess (Tesske) 2 september: Yosyp (Sjorsje) 10 september: Silver (Binnabinna) 13 oktober: Tymen (4) (Setteke)