Anissa van harte met je verjaardag en laat je lekker verwennen door de grote broers en zussen (?). Ollie, nu ben je echt een grote broer want je wordt vandaag 2 jaar! Veel plezier vandaag!! Ik ga zo naar mijn werk en ga het onwijs druk krijgen, wat een fijn vooruitzicht
@Anissa@Olivier: Gefeliciteerd met jullie verjaardag @Puck@Noura (+families): Ook van harte gefeliciteerd Pfff, hier waa het weer 6.00uur. Dit houd ik niet lang meer vol.....
@ Noura, van harte gefeliciteerd met je mooie meisje, wat een knap koppie heeft ze! een die taart is natuurlijk wel supermooi @ Puck, van harte gefeliciteerd met Olivier. Het is een prachtige dag om jarig te zijn Ik heb beroerd geslapen, heb het toch zo vreselijk heet gehad, ben op de bank gaan liggen met de schuifpui open maar toen had ik last van een vlieg. @ Duster, vervelend dat je voor jou doen tekort slaapt. Ik vind 6 uur een prima tijd maar heb natuurlijk ook geen last van mijn schildklier. Je gaat zeker al heel vroeg naar bed? Is Dirk al weg rond die tijd?
kwam toch nog even spieken! @alieke: gefeliciteerd met je zwangerschap! super duidelijke test! voor de rest niks bijgelezen.. Mijn schoonzus is gister niet geweest dus bij deze is het contact helemaal verbroken.. mijn vriend wil niks meer met ze te maken hebben.. kusjes ik ga nu zo werken van 9-20 uur!
@Petra; De laatste dagen is het voor mijn doen laat dat ik naar bed ga (22u30/23.00uur), omdat ik Jasmijn haar laatste voeding wat later heb gedaan om te kijken of ze dan wel langer doorslaapt. Het liefst ga ik om 21uur/21u30 naar bed Dirk heeft ochtenddienst/avonddienst of is vrij. Bij de ochtenddienst staat hij om 5u45op, maar voordat hij klaar is in de badkamer ben ik klaarwakker van de kinderen. Als hij avonddienst heeft is het niks om die dag vroeg op te staan. En ik word van het eerste kikje wakker en meneer pit natuurlijk gewoon door Daarbij geef ik nog steeds volledige BV, dus Jasmijn komt zoiezo voor mijn rekening. Maar ik ga vandaag weer eens goede afspraken met hem maken, want hij zal gewoon nog meer moeten doen. Het is even goed gegaan, maar hij kakt weer in
ollivier gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Anissa gefeliciteerd met je 2e verjaardag en dat word smullen van je mooie taart! Juud en binna werkze! Ik heb van 00.30 tot 04.00 opgezeten met tess. Ze werd heel hard huilend wakker en was helemaal klam maar voelde koud aan. Temp was 35.8. Ze vertelde dat djayden haar pijn had gedaan, dat hij dat niet mocht doen enz. Later zei ze dat ze hoofdpijn en oorpijn had en weer later had ze het erover dat het eng was dat henny (oppas) beneden was en papa en mama weg waren. (ik had bij het naar bed gaan verteld dat papa en mama weg gingen en dat henny , die ze heel lief vind, beneden was om op te passen) om half 7 ging de wekker van mark , dus mama wakker maar miepje slaapt nu natuurlijk...ik ga dus ook nog maar even dutten.
OLLIE, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!! HOPELIJK WORD JE LEKKER VERWEND MET VEEL CADEAU'S!!! FIJNE DAG VANDAAG!!! ANISSA, GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG!!! HOPELIJK WORD OOK JIJ LEKKER VERWEND MET VEEL CADEAU'S!!! FIJNE DAG VANDAAG!!! Wij hebben weer een waardeloze nacht achter de rug. Jasper heeft eerst het hele huis bijelkaar gekrijst en is daarna tig keer wakker geweest. Het begint nu een beetje mijn humeur te beinvloeden , want overdag is hij ook vreselijk vervelend. Het is gewoon echt niet leuk meer. Op het KDV is het ze ook opgevallen, ik werd er op aangesproken. Het probleem is dat hij niet eerder naar de peutergroep kan omdat zijn groep pas sept start, anders was hij al overgegaan. Ik ga zometeen boodschappen doen met de 2 mannetjes, gelukkig zijn mijn moeder & zus erbij.
@Petra, wat een heerlijke foto's van Suze, hahahha!! Overal die tong eruit. Geweldig! Lekker nachtje zo . @Binna, jemig wel heftig gelijk deze ontmoeting! Fijn dat jullie je niet laten ontmoedigen. Knap hoor! Hmm, hele dag alleen werken, ook niks aan nee... @Puck, van harte gefeliciteerd met Olivier!!!! Geniet ervan!! @Noura, wauw, wat een geweldige taart!! Van harte gefeliciteerd met Anissa!! Fijne dag en misschien toch lekker buiten?? @Juud, werkse! @Duster, jemig weer een vroegertje!! Maar het is niet anders. Raap jezelf maar weer bij elkaar. En hopelijk slaapt alles om 12 uur weer, net als mama Fris die afspraken met Dirk maar weer even op, haha!! @Schatje, nou helemaal prima toch. Jullie hebben de eer aan jullie zelf gehouden. Ze zoeken het lekker uit. Leuke dag gehad? Werkse vandaag! @Tesske, pfff ook al zo'n lekkere nacht! Hopelijk mag je nog even bijtukken! Zo ga aan het werk. Kort dagje vandaag. Rond half 12 naar huis. Lunchen met mijn vriendin, die dan net de eerste echo heeft gehad. Daarna worden we opgehaald en moeten we naar crematie van vader van vriend van ons!
@Marleen, jemig wat heftig!! Probeer maar goed te ontspannen vandaag!! Misschien vanmiddag weer even lekker chill als ze (beide??) in bed liggen..
Duster; pfff alweer zo vroeg. Hoelang duurt het voor de medicijnen werken? Of heeft de dokter daar geen indicatie van gegeven? noura; wat is Annissa al een grote meid zeg! ANISSA EN OLIVIER EEN HELE FIJNE VERJAARDAG!!! Marleen, pfff alweer een rampnacht dus. Hoop dat de kids vandaag een beetje lief zijn voor je! Binna; fijne werkdag; al kan ik me voorstellen dat het wat saai is Juud; werk ze! Tesske; oh wat zielig zeg. Voelde ze zich ook echt niet lekker of was het meer dwars doen? Scahtje; vervelend dat je schoonzusje niet is geweest, maar wel duideiljk. Zou ook geen aandacht meer aan haar besteden hoor! Hier gisteravond het goede nieuws verteld en manlief natuurlijk helemaal blij. Hebben tot diep in de nacht wilde plannen lopen maken over hoe het zou zijn en wat we allemaal gaan doen en niet willen doen.
Goedemorgen! Anissa ik wens je een superfijne verjaardag!!!! Noura en familie ook een hele fijne dag gewenst! Olivier alweer 2 jaar!!!! Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van met de familie!!!! Alieke: gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er van!!!! Delilah: ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ook genieten!!! Zo nu iedereen gehad toch met bijzonder nieuws? Ik moet de tandarts bellen maar durf niet......pff heb al tijden zo last van mn gebit.....hellup.... marleen: Duster: wat vroeg meid! Kan me voorstellen dat je dit wel opbreekt. Heb je zelf een idee waarom ze zo vroeg is? Hoe laat krijgt ze voedingen? Misschien wel dat ze er aan toe is om bijvoeding te krijgen? Meestal is het zo bij babys des te vroeg op bed des te langer ze slapen...... schatje: ook nog gefeliciteerd met djayden!!!! Sorry gisteren niet helemaal aan toe gekomen! Is hij goed verwend? tess: wat vervelend meid! Nachtmerries? Slaapse! marleen: meid toch! kan me voorstellen dat het je opbreekt! Wil het misschien helpen hem duidelijk dingen uit te leggen? Hier verneem ik zelf met malou als ik de tijd er voor neem en haar dingen rustig uit leg dat het al stukken beter gaat. Als ik mezelf te druk maak dan gaat malou helemaal in opstand en dat terwijl als ik de tijd neem het 9 van de 10 keer goed gaat. Ook spendeer ik voor de rest weinig aandacht aan krijsen en zet haar in de hoek en als ze rustig is mag ze weer komen. In elk geval een dikke knuffel meid! en wat lique zegt vanmiddag ff relaxen als ze op bed liggen! petra: zag op hyves zulke mooie fotos van suze! Wat een madammetje! lique: werkse meid! En sterkte voor vanmiddag! alieke: leuk meid! Spannende tijden voor jullie!
Heb nog even tot kwart voor 9 kunnen slapen, Tess voelt zich toch niet helemaal lekker en ze ziet ook een beetje bleekjes. Hoop dat ze dan vandaag lekker veel slaapt want dan kan ik mooi opschieten met inpakken en schoonmaken Ze zit nu even aan een boterham ( of eigenlijk eet ze alleen de plakjes worst) en dan gaan straks de laatste dingetjes kopen in de stad. Mark werkt vandaag een halve dag en komt naar de stad toe zodat we samen kunnen lunchen. Duster, Ik begrijp wel dat jij heel erg moe bent maar is het niet ook logisch dat jij wat vaker eruit gaat voor de kinderen? Jij werkt toch niet? en je man/vriend wel toch? Marleen, lekker zo'n nacht.. Heb je ook enig idee waarom jasper zo dwars is?
Noura, van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Anissa. En idd een hele mooie taart. Puck, van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Olivier.
@Tesske, ga hier even Duster verdedigen. Natuurlijk lijkt het logisch dat je eruit gaat als je thuis bent, maar ze heeft geprobeerd te werken en dat gaat dus niet. Ze zit niet voor niets thuis. Alle hulp om haar energiepijl omhoog te krijgen lijken mij van belang.
Goedemorgen meiden, Anissa en Olivier een hele fijne verjaardag!!! Gefeliciteerd!!! Nou, ik heb voor Wesley nu maar een toestenbord en een muis naast mij neergelegd op het bureau zodat hij erbij kan zitten "kutten" zo zegt hij computeren Want hij wil alleen maar met "mama spelen" en ik moet zoveel doen in huis @ Schatje, beter toch dat je schoonzus niet is geweest? Hoef jij veder ook geen moeite te doen voor haar! @ Marleen, jeetje wat vermoeiend moet dat zijn ik kan me heel goed voorstellen dat je hier humeurig van wordt ik hoop dat he meevalt want anders gaat het zo snel van kwaad naar erger. Maar het is zo logisch als je moe bent... Sterkte meis! @ Petra, leuke foto's! @ de rest *hallo* ***EGO*** Wij hebben gister aan mijn moeder verteld dat we zwanger zijn en ze reageerde heel leuk, dus dat is superfijn! Alleen nu begint m'n man...... Bij Wesley was het borstvoeden een strijd, ik had niet genoeg en Wesley was veel te onrustig. Toen stelde de kraamhulp voor om alle voedingen te kolven en met de fles te geven. Dit ging prima toen ze er was en wat ik te kort kwam kreeg Wesley gewoon kunstvoeding. Maar toen ik er alleen voor stond en Wesley wat onrustig werd overdag lukte het voor geen meter. Moest soms wel 5 x kolven voor 1 flesje en dat met een onrustig kindje, al je eigen zwangerschapshormonen, de vermoeidheid en een huishouden dat door gaat met manlief die pas na 7 uur 'savonds thuis was heeft me zo opgebroken. Ik was er bijna overspannen van. Met een week of 8 kwam er bijna niets meer uit mijn borsten dus ben ik gestopt en mijn man vond dat heel vervelend. Die zag niet in 'wat voor moeite het nou was' Ik heb altijd geroepen als er een 2e komt, wil ik proberen of borstvoeding lukt maar als het niet lukt houdt het meteen op. Er komt geen kolf apparaat meer in binnen Nu begon mijn man er gister over dat we dat wel moeten doen, want het is goed voor het kindje en het stelt niks voor :x ben er zo boos om! Eigenlijk meer verdrietig. Ik heb gezegd, jij kunt roepen wat jij wilt maar ik begin er echt niet meer aan! Nu zei hij vanmorgen dat als ik er nu al stresserig van wordt we dat maar niet moeten doen, niet omdat het allemaal inderdaad wel zwaar en vermoeiend is maar vanwege het kindje nu spanning niet goed is ............ Ben er nog beduusd van... Hij wil van mij niet aannemen dat ik het gewoon niet trok destijds omdat het echt wel pittig is! Dan zegt ie dat het niks voorstelt en ik het gewoon moet doen. Voel me dan zo niet begrepen Ligt het aan mij? Of snappen mannen het gewoon echt niet?
carmen wat een nacht, arme tess, dikke knuffel marleen ook al zo`n zware nacht, lijkt wel of het er bij hoort op deze leeftijd, en ja dan zijn ze overdag ook niet te genieten.... hier is het over (en hoop dat het zo blijft ook) juud, 1 zus en 2 broers hihi schatje, duidelijk toch, mischien moet je het loslaten en lekker genieten van je gezinnetje, het is het niet waard, en je hebt het er best wel vaak over, dus het lijkt of het toch best je leven beinvloed, en dat moet je ze niet gunnen toch? sterkte ermee nou hier vanmorgen nog even kunnen rekken met anis bij mij in bed, toen naar beneden, en de slingers en ballonnen waren geweldig de cadeautjes? die staan nog onuitgepakt want ze wil ze niet, en zet ze net zo hard weer terug op tafel hoop dat ze zich nog bedenkt vandaag, haha duster voor jou ook een knuffel!
*vrouwen eruit als ze niet moeten werken* Zo logisch vind ik het niet. Vrouwen die thuis zijn met kinderen hebben net zo hard hun rust nodig 'snachts als mannen die buitenshuis werken?! Of ben ik nou de enige die er zo over denkt? Ik persoonlijk vind een dag op mijn werk, minder zwaar als een dag thuis!
Delilah, wat een rot reactie van je man zeg. En dat terwijl kunstvoeding tegenwoordig net zo goed is als borstvoeding.
Delilah, ik ben het ook met je eens dat thuisblijfmoeders hun rust 's nachts ook nodig hebben. Overdag kom je ook haast niet aan rust toe met rondlopende en aandachtopeisende kinderen. Ik vind een werkdag ook minder vermoeiend dan 'n dag thuis met de kindjes.